سلام دکتر جان و مامانا.من یک هفته اس
از پسرم سرخک گرفتم.رفتم دکتر امپول ضد التهاب زدم.قرص ناپروکسن و سفکسیم و شربت سیتریزین هم تجویز کرد میخورم.ولی همچنان سوزش بینی و گلو دارم.پیشنهادی دارین بهتر بشم؟
پرسش (1401/07/16):
خارش گلو بعد سرخک در بزرگسالان
296
19
1401/07/16
سوال کننده
1
1401/07/16
سودابه محمدی
سلام بچه بودین سرخک نگرفته بودین؟
1
1401/07/16
سودابه محمدی
برای گلو دمنوش اویشن بخور ...
0
1401/07/16
سوال کننده
سلام عزیز.مادرم گفت یادم نمیاد گرفته باشی
0
1401/07/16
سوال کننده
خوب میشه؟
0
1401/07/16
سودابه محمدی
اره خوبه
0
1401/07/16
سودابه محمدی
بدجور سرخک گرفتین شدیده؟
1
1401/07/16
سودابه محمدی
البته باید دورش سپری بشه طول میکش خوب بشه...بخاطر همین میگن هرچی بچه کم سنتر باش بگیر بهتر چون اذیت نمیشن
0
1401/07/16
سودابه محمدی
من پسرم یه ماه پیش ابله گرفتش
0
1401/07/16
سوال کننده
وای پدرم دراومد.چه میکشن بچه ها.بمیرم بچم چقد زجر کشید. تمام بدنم درد میکرد.کف دست و پام داد بالا .هم میسوخت هم درد میکرد هم میخارید.این دیگه چ مرضیه
0
1401/07/16
سوال کننده
اره واقعا.دورش ۱۰ روزست؟
0
1401/07/16
سوال کننده
خیلی سخته ؟؟؟ از الان غصه ابله گرفتنشو دهرم
0
1401/07/16
سودابه محمدی
واقعا سخته...پسر م دو روز تب کرد بعد سه روز تنش بالا امد حتی تو دهنشم زد...بمیرم نمیتونست غذا بخور...خداراشکر کم کم خوب شد
0
1401/07/17
Malihe____ 💙💖
مطمئنی آبله بود 😐
0
1401/07/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم گلو التهاب دارد؟ اگر بله قرقره دیفن هیدرامین ساده را امتحان کنید 🌹
عزیزم گلو التهاب دارد؟ اگر بله قرقره دیفن هیدرامین ساده را امتحان کنید 🌹
0
1401/07/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز.از بینی تا گلوم سوزش داره.اب دهن قورت میدم یا یچیز میخورم.ولی درد ندارم. بستنی یا خاکشیر میخورم بهتره ولی باز دوباره بعد چندساعت همونجوره.دیفن خوبه؟؟
0
1401/07/17
پزشک اوما
بله مامان گل میتواند کمک کننده باشد گل یتان التهاب دارد، سرم فیزیولوژیک هم قرقره کنید🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




