درود اومای عزیز. من شیرم یهو قطع شده با شیر دوش میدوشم تو ده دقیقه ۲ سی سی هم نیومد. صبح کاملن شیر داشتم. دیشب لرز کردم و صبح هم شیر داشتم. عصر ماما اومد توی خونه ویزیت کرد دید سینه هام قرمز شده و تب دارم. یه دارو داد بزنم به سینم و کمپرس یخ و خورد قرص بورفن. بعد ۴ ساعت شیر دیگه نداشتم. الان پسرم گرسنشه و من اصلن دلم نمیخواد شیر خشک بدم کاری میشه کرد برای اومدن شیر؟
0
1401/07/16
سوال کننده

0
1401/07/16
عسل 73
سلام
0
1401/07/16
گلاب 🌎
کیسه آب گرم بذار روش مایعات زیاد بخور برو با آب ولرم رو به داغ ماساژ بده تحریک کن آناناس بخور چای کمرنگ زیااد بخور
2
1401/07/16
عسل 73
منم یه بار اینجوری شدم ، همزمان قرص شیرافزا ، پودر شیر افزا ، و قطره شیر افزا گرفتم بهش حمله کردم. مامانمم برام آبگوشت پر گوشت پخت گفت تاثیر داره
دیگه نمیدونم کدوم اثر کرد اما چند ساعته برگشت
دیگه نمیدونم کدوم اثر کرد اما چند ساعته برگشت
0
1401/07/16
گلاب 🌎
آبگوشت عالیه 👍👍
0
1401/07/16
سوال کننده
سینم قرمز شده ماما گفت کیسه یخ بزار اصلن گرم نکن که بدتر میشه
0
1401/07/16
سوال کننده
با این محلول گفت یه پارچه خیس کن این محلول بزار رو سینم خیس باشه بعد روش کمپرس سرد بزار
0
1401/07/16
سوال کننده
الان درست کنم بخورم چند ساعت برمیگرده؟
من قرص شیر افزار و پودر شیرافزا ندارم. دیگم همه جا تعطیله تا دوشنبه
من قرص شیر افزار و پودر شیرافزا ندارم. دیگم همه جا تعطیله تا دوشنبه
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عکس روپروفایل خودتونین البته ببخشید سوال بی ربط میپرسم
0
1401/07/16
سوال کننده
راهکار خونگی فقط ابگوشت؟
0
1401/07/16
سوال کننده
بله
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
برو زیر اب گرم سینه هاتو قشنگ بمال
ی ابگوشت ک توش زیره داشه باشه هم بخور
شیر افزا هم بخور
تب دیشبت بهش میگن تب شیر تب و لرز داره ادم چن شب بعد زایمان
الانم با قطره چکون ب بچت شیر خشک بده
ی ابگوشت ک توش زیره داشه باشه هم بخور
شیر افزا هم بخور
تب دیشبت بهش میگن تب شیر تب و لرز داره ادم چن شب بعد زایمان
الانم با قطره چکون ب بچت شیر خشک بده
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آها یک لحظه فک کردم روپروفایل یکی دیگه تواومادیدم فک کردم بازیگری یا شخصیت مشهوریه احتمالاروپروفایل خودتون دیدم😅😅😅
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ماکارونی چهار زیره دلستر گوشت ایناها شیر منو زیاد میکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
دق میکنم شیر خشک بخوره 🥲 بعد ممکنه سینم و نگیره؟
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
با قطره چکون بدی سینتو میگیره بعدا
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
یا شیشه شیر اونت بگیر
0
1401/07/16
سوال کننده
داره
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
فعلا چاره ای نیس بچه نمیشه گشنه بمونه قندش میفته
0
1401/07/16
سوال کننده
🥲🥲🥲
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
چن ساعته شیر ندادی بهش
0
1401/07/16
سوال کننده
همه جا تعطیله تا دوشنبه
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
چرا؟؟
0
1401/07/16
ایپک خانوم
فک میکنم قبلا گرفتن خارج کشورن
1
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ببین ماما ماهر بوده اومده ویزیتت؟؟؟
زنگ بزن بهش بازم ازش بپرس
من نمیدونم قرمزی سینت دلیلش چی بوده
اما
تب و لرز دیشب بهش میگن تب شیر و فک کنم همه میشن اونجوری چیز مهمی نیس
ولی حتما ب بچت شیرخشک بده اگه دو ساعت بیشتره ک شیر نخوره
زنگ بزن بهش بازم ازش بپرس
من نمیدونم قرمزی سینت دلیلش چی بوده
اما
تب و لرز دیشب بهش میگن تب شیر و فک کنم همه میشن اونجوری چیز مهمی نیس
ولی حتما ب بچت شیرخشک بده اگه دو ساعت بیشتره ک شیر نخوره
0
1401/07/16
ایپک خانوم
گفتن
0
1401/07/16
سوال کننده
الان شنبس تا ۸ بازه همه جا یکشنبه هم همه جا تعطیله. فقط دو سه تا داروخانه تو کل برلین ۲۴ ساعتس
0
1401/07/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خوش ب حالش پ
فارغ از غوغای ایران
فارغ از غوغای ایران
0
1401/07/16
سوال کننده
الان چند سی سی شیر با شیر دوش گرفتم بهش دادم.
0
1401/07/16
سوال کننده
بچه ها من دق میکنم بچم شیر خودم و نخوره 🥲🥲🥲🥲
2
1401/07/16
ایپک خانوم
ایران عین مادرشوهر
هرکار کنی وصله بهت😁
هرکار کنی وصله بهت😁
0
1401/07/16
yasi
عزیزم چندساعته شیر ندادی الان؟
0
1401/07/16
🍃🌵Zahra🌱 .
۳۰تا اب
۱پیمانه خشک
۱پیمانه خشک
0
1401/07/16
🍃🌵Zahra🌱 .
عکسشو اگ دوس داشتی بزار ببینین
0
1401/07/16
yasi
شیرخودش منظورشه زهرا
0
1401/07/16
🍃🌵Zahra🌱 .
اها🤭
0
1401/07/16
سوال کننده
اولش گفت طبیعی بعد که سینم و معاینه کرد دید قرمز شده یه طرفش گفت این دارو رو رو پارچه خیس کن بزار
بو رزماری و روغن بهار نارنج و اینجور چیزا میده
بو رزماری و روغن بهار نارنج و اینجور چیزا میده
0
1401/07/16
🍃🌵Zahra🌱 .
من حتی یبارم تب شیر نکردم هیچوقت سینم پرنشد🤐
1
1401/07/16
yasi
بیین همونو بده خب ولی شیر نداری باید شیرخشک بدی تا شیرت برگرده گناه داره قندش میفته نترس با چندبار شیر خشک دادن سینتو پس نمیزنه دختر خوب
0
1401/07/16
سوال کننده
نیم ساعت پیش خورد چند سی سی
0
1401/07/16
سوال کننده
😭😭
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
سلام عزیزم
0
1401/07/16
🍃🌵Zahra🌱 .
نوزاد هرنیم ساعت شیر میخابراخودتو تاجایی ک میتونی بده
اگ نداشتی خشک بده تا راه بیوفته شیرت
اگ نداشتی خشک بده تا راه بیوفته شیرت
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
منم اوایل زایمان سینم اینجور شد یه طرفش قرمز و سفت شده بود که خیلی ترسیدم
0
1401/07/16
yasi
اروم باش با قطره چکون بده بزار سینتو مک بزنه همسرت با قطره چکون شیرخشک بریزه از گوشه سینه ات تو دهنش
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
میدوشی میدی یا زیر سینه میدی بزار مک بزنه تا سینت خالی بشه
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
ولی دکترم گفت فقط تا میتونی از اون سینه به بچه شیر بده یا سینتو ماساژ بده و شیرتو زیر آب گرم بدوش تا خوب شه
0
1401/07/16
yasi
بعدم اب یخ که شیرو خشک میکنه بهتره با متخصص حرف بزنی
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
منم ایقدر شده سینم یهو خالی کرده مثلا یکی دو روز حتما شیرافزا بخور نمیدونم دلستر هست آبگوشت بدون حبوبات بخور شیرت میاد
1
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
تا جایی که میدونم آب سرد و یخ باعث برگشتن شیر میشن بخاطر همون کسایی که میخوان بچرو از شیر بگیرن باید دوش آب سرد بگیرن
2
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
من موقعی ک میخاستم شیرم خشک شه دکتر گفت آب گرم نرو ینی چی ینی شیر خشک نمیشه دیگ 😶سرد خشک میکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
تمام دلخوشیم دادن شیر به پسرمه . نتونم شیر بدم انگار دارم خفه میشم
0
1401/07/16
سوال کننده
الان برم زیر دوش اب گرم ماساژ بدم؟
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
فقط تا میتونی ماساژ بده و بدوش و کمپرس گرم بذار
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
آره در روز چند بار این کارو بکن
1
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
اولا عزیزم دلخوشی خیلی چیزا داره بچه برا مامان ها من شیر خودم دادم تا ابد پشیمونم روز اول لج کردم شیر خشک ندادم دیگ هیچ وقت شیشه نگرفت
این روزا سعی کن لج نکنی فقط چون میخایی شیر خودت بدی الان شیر خشک بده تا شیرت دوباره بیاذ
این روزا سعی کن لج نکنی فقط چون میخایی شیر خودت بدی الان شیر خشک بده تا شیرت دوباره بیاذ
1
1401/07/16
yasi
اره از بالای کتف شروع کن محکم بکش به سمت پایین
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
الان سینت سفته شله چطوریه
0
1401/07/16
سوال کننده
نه سفته نه شله
من سر سینه هامم زخمه درد اونم هست یکمم قرمز شده
گفت کیسه اب گرم قرمزی و بیشتر میکنه.
و اگر تبم پایین نیومد با این داروها شب باید برم بیمارستان بهم انتی بیوتیک بدن
من سر سینه هامم زخمه درد اونم هست یکمم قرمز شده
گفت کیسه اب گرم قرمزی و بیشتر میکنه.
و اگر تبم پایین نیومد با این داروها شب باید برم بیمارستان بهم انتی بیوتیک بدن
0
1401/07/16
مامان ایلیا و اهورا
عرق رازیانه، دلستر جو، انگور، ابگوشت، آب هویج شیرو زیاد میکنه
1
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
تب شیر کردی و هم شقاق سینه گرفتی مسکن ندارین مثل استامینوفن چیزی
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
شقاق سینه معمولا همه میگیرن مجبوری باهاش بسازی بیشتر تمرکزت بزار رو شیرت
0
1401/07/16
سوال کننده
چرا گفت بورفن بخورم شیر و کم میکنه. دیشب استامینوفن ایرانی خوردم اوکی بود تا صبحم شیر داشتم
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
اگ ایرانی داری باز بخور تبت کنترل میکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
اصلن درد شقایق سینه برام مهم نیست
0
1401/07/16
سوال کننده
فقط شیر برگرده بچم شیر بخوره
0
1401/07/16
سوال کننده
اخه یهویی حتمن ربطی به بورفن داره
من رو یکی از سینه هام کیسه یخ گذاشتم دوتاش شیر نداره
من رو یکی از سینه هام کیسه یخ گذاشتم دوتاش شیر نداره
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
بروفن مگ خوردی
0
1401/07/16
سوال کننده
یکی
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
استرس از خودت دور کن بدتر میشه
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
کیسه آب گرم بزار ماساژ بذه غذاهایی ک در دسترس داری گفتیم بهت هم حتما بخور
0
1401/07/16
FAEZEH 👨👩👧
من خودم دلستر خیلی روم جواب میداد
0
1401/07/16
گلاب 🌎
شاید احتمال عفونت داده گفته سردش کن
حالا اون یکی رو که میتونی ماساژ بدی اون که قرمز نیست رو اون انجام بده بعد بده بچه میک بزنه
حالا اون یکی رو که میتونی ماساژ بدی اون که قرمز نیست رو اون انجام بده بعد بده بچه میک بزنه
0
1401/07/16
گلاب 🌎
به ما که میگن اصلا بروفن و اینا نخورین فقط استامینوفن ساده
،
خیلی تب داری مگه ؟!؟
،
خیلی تب داری مگه ؟!؟
1
1401/07/16
مامان گل
برو دکتر اگه قرمزه فکر کنم ماستیت داری
چیز خطرناکی نیست فقط باید دارو بخوری
چیز خطرناکی نیست فقط باید دارو بخوری
0
1401/07/16
مامان گل
سمیرا مامان یاسین ایتا داری؟
0
1401/07/16
سوال کننده
تبم ۳۹.۵ بود. الان اومد پایین اون یکیم قرمز کرد .
0
1401/07/16
سوال کننده
دکترم رفت دیگه تا دوشنبه نوبت بگیرم
1
1401/07/16
عاطفه موسوی
دور تا دور سینه ت آروم از پایین به سمت نوک سینه ضربه بزن سوپ هم خوبه بخور شیرت میاد
1
1401/07/16
عاطفه موسوی
نگران نباش با دو سه روز شیرخشک خوردن بچه سینه رو ول نمیکنه پسر من بعد ۴ ماه ادا درآوورد تازه من یه در میون شیرخشک میدادم
1
1401/07/16
عاطفه موسوی
شیردوش دستی هم استفاده نکن به مرور شیر رو کم میکنه برقیا خوبن
0
1401/07/16
سوال کننده
برقی دارم
0
1401/07/16
سوال کننده
بعد ۴ ماه شیر خودتون و کامل خورد؟ شیر خشک با شیشه خورد؟
0
1401/07/16
زینب محمودی
سلام عزیزم سینه هات سفتن؟دست بزن به سینت ببین حالت سفتی دارن؟
0
1401/07/16
زینب محمودی
با شیر دوش ندوش با دست شیرتو بدوش، لرز کردی بخاطر اینکه شیرتو درست ندوشیدی توی سینت مونده و سفت شده،دست بزن ببین غده های شیری رو حس میکنی؟
0
1401/07/16
زینب محمودی
دقیقا مثل ساعت ۶و ۱۲ و ۳و ۹ و بقیش هم به همینصورت دور هاله ی سینت رو فشار بده ببین شیر میاد محکم فشار بده اولش درد داره اما بعدش خوب میشه
0
1401/07/16
زینب محمودی
استرس خودش باعث قطع شدن شیره،آروم باش آب بخور برو زیر دوش گرم ماساژ بده ... ان شالله شیرت زیاد میشه،مطمئنم شیر داری...
1
1401/07/16
Maryam Jaafari
اره بابا من تا 6 ماهم با شیردوش دوشیدم بعدم سینه امو ول نکرد
0
1401/07/16
فاطمه دهداری
منم دارم میدوشم با برقی،شیرخشکهم میدم بهش،ولی دیگه سینه خودمو نمیگیره،عوق میزنه،چیکار کنم؟
1
1401/07/16
Maryam Jaafari
همه بچه ها عین هم نیستن عزیز
پسر من منو دق داد تا گرفت 6 ماه زیر سینم جیغ میزد،رفلاکس داشت
اما بعد ب طرز باور نکردنی گرفت
پسر من منو دق داد تا گرفت 6 ماه زیر سینم جیغ میزد،رفلاکس داشت
اما بعد ب طرز باور نکردنی گرفت
0
1401/07/16
سوال کننده
.یا خدااا
من الان با شیر دوش حدود سی میل گرفتم
چقدر باید بخوره سیر بشه؟
شیر خشکم درست کردم هنوز ندادم
من الان با شیر دوش حدود سی میل گرفتم
چقدر باید بخوره سیر بشه؟
شیر خشکم درست کردم هنوز ندادم
1
1401/07/16
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزم کمپرس سرد نذار دیگ شیرت و خشک میکنه حالا اینبار چون دکترت گفته اشکال نداره
سعی کن چای کمرنگ نسکافه آبگوشت ماکارونی دلستر ومایعات زیاد بخوری اگه حتی شیرتم کمه بزار بچت میک بزنه اینطوری زیاد میشه شیرت
دوش آب گرمم حتما بگیر سینتو ماساژ بده
سعی کن چای کمرنگ نسکافه آبگوشت ماکارونی دلستر ومایعات زیاد بخوری اگه حتی شیرتم کمه بزار بچت میک بزنه اینطوری زیاد میشه شیرت
دوش آب گرمم حتما بگیر سینتو ماساژ بده
0
1401/07/16
نسیم م
همون سی میل خوبه بده فعلا
0
1401/07/16
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
همون ۳۰ سی سی فعلا خوبه بازم سعی کن با شیردوش بدوشی هرچی دوشیدی با قطره چکون بریز تو دهنش
بیشتر سعی کن خوده بچت میک بزنه
بیشتر سعی کن خوده بچت میک بزنه
0
1401/07/16
سوال کننده
ممنون مامانای مهربون
0
1401/07/16
نسیم م
بذار مک بزنه، با قطره چکون همسرت شیرخشک از کنار سینه آروم بریزه داخل دهنش
0
1401/07/16
سوال کننده

0
1401/07/16
سوال کننده
وسط خوردن پسرم هی به خودش میپیچه گریه میکنه چون فک کنم تو دهنش چیزی نمیاد حالا داره یه ۵ دقیقه بدون گریه میخوره
0
1401/07/16
نسیم م
با قطره چکون از کنار سینه ات بریزید دهنش
0
1401/07/16
سوال کننده
مامان آریا جان ،قطره چکون ندارم سرنگم ندارم متاسفانه تو خونه
1
1401/07/16
نسیم م
فقط اصلا نترس
استرس نگیر
بخودت مسلط باش
وگرنه شیر کم میشه
استرس نگیر
بخودت مسلط باش
وگرنه شیر کم میشه
0
1401/07/16
نسیم م
آخ
ببین فریبا
یادت باشه دوشنبه چندتا داروی اصلی رو حتما بری تهیه کنی، نوزاد که داری، باید آماده باشی
ببین فریبا
یادت باشه دوشنبه چندتا داروی اصلی رو حتما بری تهیه کنی، نوزاد که داری، باید آماده باشی
1
1401/07/16
نسیم م
بچه لذت شیرخوردن با شیشه بیاد تو دهنش سخت سینه میگیره، ولی یکی دوروزه عیب نداره
1
1401/07/16
نسیم م
سعی کن دایم بذاری زیر سینه
0
1401/07/16
سوال کننده
مثل چی؟
0
1401/07/16
نسیم م
قطره چکون سرنگ قطره استامینوفن
0
1401/07/16
سوال کننده
روزی یک بار ۴۰ ۵۰ سی سی میدوش با قرص ویتامین دی حل میکنم توش با شیشه میخوره سینمم مبخورد
1
1401/07/16
نسیم م
بعد فریبا جان اون همه شیرخشک برای کی درست کردی؟!
0
1401/07/16
سوال کننده
برا آریا دیگه
0
1401/07/16
نسیم م
خیلی زیاده
0
1401/07/16
نسیم م
😂میدونم خب
0
1401/07/16
سوال کننده
۱۲۵ میل هست چقدش و اگر گرسنه موند بهش بدم؟
0
1401/07/16
نسیم م
عزیزم شیرخشک رو باید تازه به تازه داد
0
1401/07/16
نسیم م
هر نیم ساعت سی تا بخوره کافیه
0
1401/07/16
نسیم م
هنوز خیلی کوچیکه
0
1401/07/16
نسیم م
آروغ یادت نره بگیری، پسرکم دل درد نشه
0
1401/07/16
نسیم م
😍
0
1401/07/16
نسیم م
سی تا سی تا شیرخشک درست کن عزیزم.
اینو باید بریزی بره، قشنگ شیشه رو با مایع بشور
اینو باید بریزی بره، قشنگ شیشه رو با مایع بشور
1
1401/07/16
نسیم م
مایع ضدعفونی هم بخر
هیچوقت هم شیشه رو نجوشون
فقط ضدعفونی کن
تو ایران خیلیا می جوشونند، که کاملا اشتباهه و باعث تغییرات شیمیایی تو شیشه و سرشیشه میشه
هیچوقت هم شیشه رو نجوشون
فقط ضدعفونی کن
تو ایران خیلیا می جوشونند، که کاملا اشتباهه و باعث تغییرات شیمیایی تو شیشه و سرشیشه میشه
1
1401/07/16
نسیم م
موفق باشی دوست خوبم
0
1401/07/16
سوال کننده
دارم محلول شستشوی شیشه. الان ۳۰ میل شیر خودم که دوشیدم بهش دادم.
ا
ا
0
1401/07/16
سوال کننده
سپاس مامان آریا عزیزم.
0
1401/07/16
سوال کننده

از این دارم برا شستن شیشه
0
1401/07/16
maman mahed 👼
شیر تو سینت نمونده فریبا جان ?
0
1401/07/16
سوال کننده
اگر مونده بود شیر دوش میزدم نباید شیر میومد؟
صبح تو ده دقیقه ۵۰ سی سی شیر اومد
حالا با بدختی شیر میاد.
صبح تو ده دقیقه ۵۰ سی سی شیر اومد
حالا با بدختی شیر میاد.
0
1401/07/16
سوال کننده
چقدر بابد بخوره گرسنه نمونه.
چند سی سی شیر کلن؟
چند سی سی شیر کلن؟
1
1401/07/16
نیلوفر .
بستگی به تقاضای نوزاد داره عزیزم ولی دو ساعت ۳۰_۶۰ تا میخورن
1
1401/07/16
نیلوفر .
فریبا جان فقط خواستم به قرمزی سینت باشه که آبسه نشه
0
1401/07/16
نیلوفر .
حواست
0
1401/07/16
سوال کننده
اگر آبسه باشه مجبورم کیسه یخ بزارم. یه کلمه گفت من متوجه نشدم آلمانیش. حالا از شوهرم پرسیدم گفت یه نوع باکتری هست انگار .
0
1401/07/16
سوال کننده
الان پسرم کمی سینه خودم و خورد شیر خودمم دوشیده بودم کم کم از کنار سینم بهش دادم حدود ۳۰ ۴۰ میل خورد خوابش برد .
اگر بیدار نشه ممکنه تا چند ساعت دیگه شیر خودم درست بشه.
کیسه اب سردم دوباره زنگ زدم ماما گفت واجبه بزاری وگرنه بدتر میشه سینت.
حالا به همین روش از کنار سینم ریختم قطره قطره اگر شیر نداشتم شیر خشک و میدم بهش تا ببینم خدا تا فردا چی میخواد
اگر بیدار نشه ممکنه تا چند ساعت دیگه شیر خودم درست بشه.
کیسه اب سردم دوباره زنگ زدم ماما گفت واجبه بزاری وگرنه بدتر میشه سینت.
حالا به همین روش از کنار سینم ریختم قطره قطره اگر شیر نداشتم شیر خشک و میدم بهش تا ببینم خدا تا فردا چی میخواد
1
1401/07/16
فاطمه دهداری
درست میشه اصلا نگران نباش،شیر ب همین راحتی خشک نمیشه،بچههم ب این زودی سینه رو ول نمیکنه
1
1401/07/16
فاطمه دهداری
مامان خیلی خوبی هستی♥️
1
1401/07/17
نرگس مهر
چه اشکالی داره
من الان شیرم خوبه ولی شبا به بچم شیر خشک میدم
هم بیشتر سیر نگهش میداره هم توش ویتامین داره برای بچه خوبه
مثلا همین الان خودم احساس کردم یکم نفخ دارم به بچه شیر خودم و ندادم شیر خشک دادم
اصلا ایراد نداره
بچه جون میگیره
رورا شی خودت و بده ولی شبا یکی دو بار اشکال نداره
من الان شیرم خوبه ولی شبا به بچم شیر خشک میدم
هم بیشتر سیر نگهش میداره هم توش ویتامین داره برای بچه خوبه
مثلا همین الان خودم احساس کردم یکم نفخ دارم به بچه شیر خودم و ندادم شیر خشک دادم
اصلا ایراد نداره
بچه جون میگیره
رورا شی خودت و بده ولی شبا یکی دو بار اشکال نداره
0
1401/07/17
سوال کننده
عفونت پستان چگونه انجام می شود؟
دارو درمانی
برای درمان و بهبودی ورم می توان، آنتی بیوتیک خوراکی تجویز می شود. سفالکسین (کفلکس) و دیکلوکساسیلین (دیسیل) دو مورد از رایج ترین انواع این دارو های درمانی هستند.
در نظر داشته باشید که آنتی بیوتیک ها بر اساس شرایط خاص شما، ترجیح پزشک و هرگونه حساسیت دارویی تجویز شود.
بهتر است بدانید مصرف این دارو در دوران شیردهی بی خطر است و به کودک آسیب نمی رساند.
استفاده از کمپرس سرد می تواند از شدت قرمزی و التهاب پستان بکاهد.
در چنین شرایطی نوشیدن آب فراوان نیز توصیه می شود
دارو درمانی
برای درمان و بهبودی ورم می توان، آنتی بیوتیک خوراکی تجویز می شود. سفالکسین (کفلکس) و دیکلوکساسیلین (دیسیل) دو مورد از رایج ترین انواع این دارو های درمانی هستند.
در نظر داشته باشید که آنتی بیوتیک ها بر اساس شرایط خاص شما، ترجیح پزشک و هرگونه حساسیت دارویی تجویز شود.
بهتر است بدانید مصرف این دارو در دوران شیردهی بی خطر است و به کودک آسیب نمی رساند.
استفاده از کمپرس سرد می تواند از شدت قرمزی و التهاب پستان بکاهد.
در چنین شرایطی نوشیدن آب فراوان نیز توصیه می شود
0
1401/07/17
سوال کننده
به خاطر زخم نوک سینم که طولانی شده بود سینه ها عفونت کرده و ماستیت هست یا همون ابسه سینه نه به خاطر تجمع شیر چون من مرتب شیر میدادم
0
1401/07/17
سوال کننده
سپااااس فاطمه جان😍😍😍
0
1401/07/17
سوال کننده
نرگس جان از بس اطرافیان دیدم یهو نگرفتن این ترس تو وجودمه که بچم شیر خودم و نخوره. این همه سختی بارداری و اون زایمان عجیب غریب سخت من تحمل کردم به خاطر لذت شیر دادن به این فسقلی.
خیلی در مورد فواید شیر مادر خوندم حتی ابکی هم که ما فکر میکنیم نسبت به شیر خشک هست ولی خواص خیلی بیشتری داره. من خودم ۳ ماه شیر مادر خوردم و بدنم خیلی استخون بندی ضعیفی داره هی یه چیزیم میشه. مادر بزرگم تو نبود مادرم بهم با شیشه شیر میده بعد دیگه مادرم هر کاری میکنن من شیر نخوردم 😔
خیلی در مورد فواید شیر مادر خوندم حتی ابکی هم که ما فکر میکنیم نسبت به شیر خشک هست ولی خواص خیلی بیشتری داره. من خودم ۳ ماه شیر مادر خوردم و بدنم خیلی استخون بندی ضعیفی داره هی یه چیزیم میشه. مادر بزرگم تو نبود مادرم بهم با شیشه شیر میده بعد دیگه مادرم هر کاری میکنن من شیر نخوردم 😔
1
1401/07/17
عاطفه موسوی
چون عمل داشت پایان ۴ ماهگی اذیتش نکردم که حتما شیر خودمو بخوره
1
1401/07/17
عاطفه موسوی
عزیزم منم خیلیا رو میشناسم شیرخشکی بودن بدن قوی دارن خیلی کم مریض میشن تمام سعیت رو بکن شیر خودت رو بخوره ولی اگه یه درصد نشد غصه نخور عذاب وجدان نگیر
1
1401/07/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در شرایط اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حالتان چطور است ؟
در شرایط اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حالتان چطور است ؟
0
1401/07/17
سوال کننده
درود اوما جان
هر دو سینه قرمز شدن. تبم ولی قطع شده
از اون محلولی که ماما داد با پارچه خیس میکنم میزارم و کیسه اب سرد ده دقیقه میزارم یک ساعت استراحت دوباره. و استامینوفن مصرف کردم ولی ماما گفت بورفن گف شاید بورفن باعث کم شدن شیرم شده باشه.
احتمالش هست که به خاطر زخم سر سینه هام باشه ماستیت شدن سینه هام ؟
و الان چه کار کنم شیرم دوباره زیاد بشه و مجبور نشم شیر خشک بدم.
هر دو سینه قرمز شدن. تبم ولی قطع شده
از اون محلولی که ماما داد با پارچه خیس میکنم میزارم و کیسه اب سرد ده دقیقه میزارم یک ساعت استراحت دوباره. و استامینوفن مصرف کردم ولی ماما گفت بورفن گف شاید بورفن باعث کم شدن شیرم شده باشه.
احتمالش هست که به خاطر زخم سر سینه هام باشه ماستیت شدن سینه هام ؟
و الان چه کار کنم شیرم دوباره زیاد بشه و مجبور نشم شیر خشک بدم.
0
1401/07/17
سوال کننده
اوما جان دوش اب گرم برای ماستیت خوب نیست؟
0
1401/07/17
پزشک اوما
بله مامان جان زخم نوک سینه میتواند دخیل باشد آنتی بیوتیک برایتان تجویز نشده؟
0
1401/07/17
سوال کننده
نه هنوز دوشتبه دوباره میان ویزیتم میکنن اون موقع تصمیم میگیرن. بهم گفتن اگر تبت بالا رفت بیا بیمارستان اونجا شروع کنیم برات انتی بیوتیک
0
1401/07/17
سوال کننده
نگران شیردهی هستم. همه تلاشم اینه که بچم از شیر خودم بخوره الان تازه روز ۱۲ همش هست و من شیرم انقدر کم شده😔
0
1401/07/17
سوال کننده
درد و هر چققدر باشه تحمل میکنم. هر باری که شیر میخوره انقدر این زخم های نوک سینه دردناکه که حس میکنم یه زایمان دیگه رو تجربه دارم میکنم . ولی تحمل اینکه شیر خشک بدم ندارم. کاری هست بتونم بکنم برای شیرم؟
دوش اب گرم ضرر نداره برای سینم؟
دوش اب گرم ضرر نداره برای سینم؟
0
1401/07/17
مامان گل
چرا نمیری بیمارستان؟
0
1401/07/17
سوال کننده
چون هر چند ساعت به مامایی که مسئول منه گزارش تب و عکس سینه هام و میفرستم و هر وقت گفت میرم. فعلن گفت نیازی نیست.
0
1401/07/17
سوال کننده
بچه ها یه بار شیر خشک و پسرم اورد بالا
ولی دوباره گریه کرد در حدی که سیاه شد شیر منم خیلی کم شده
مجبورم کیسه یخ بزارم سینه هام قرمز شده عفونت کرده
دوباره شیر خشک دادم.
یکی لطفن بهم دلداری بده😭
ولی دوباره گریه کرد در حدی که سیاه شد شیر منم خیلی کم شده
مجبورم کیسه یخ بزارم سینه هام قرمز شده عفونت کرده
دوباره شیر خشک دادم.
یکی لطفن بهم دلداری بده😭
1
1401/07/17
پزشک اوما
عزیزم بهتر بود زودتر آنتی بیوتیک آغاز میشد اما فعلا هم موردی ندارد زیر دوش آب گرم سینه ها را ماساژ دهید و سینه ها را با ملایمت تخلیه کنید. قرص ایزن پلاس اگر میتوانید و. دسترسی دارید. 30 عدد بخرید و روزی یکی بخورید.
استراحت کنید. اگر شیردهی دارید. پس از شیردهی روی سینه کمپرس سرد بگذارید. مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و تحت نظر باشید 🌷
استراحت کنید. اگر شیردهی دارید. پس از شیردهی روی سینه کمپرس سرد بگذارید. مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و تحت نظر باشید 🌷
1
1401/07/17
پزشک اوما
نترسید جانم مواردی که گفتم را با جدیت رعایت کنید
0
1401/07/17
سوال کننده

0
1401/07/17
سوال کننده

من این قرص رو با قرص اهن میخورم توش مواردی که توی ایزن پلاس هست فک کنم باشه
0
1401/07/17
سوال کننده

0
1401/07/17
سوال کننده
این قرص اهنم هست
0
1401/07/18
سوال کننده
برای زیاد شدن شیرم کار خاصی هست انجام بدم؟ اب زیاد میخورم
رازیانه دمنوش میخورم و زیره
و بابونه
به خاطر خارش بدنم طبق فرمایش خودتون ترنجبین میخورم
و یه لیوان اویشن چون گفتم شاید برای عفونت سینه هام خوب باشه.
چیز خاصی هست بخورم چون شیرم خیلی کم شده از دیروز عصر تا حالا
رازیانه دمنوش میخورم و زیره
و بابونه
به خاطر خارش بدنم طبق فرمایش خودتون ترنجبین میخورم
و یه لیوان اویشن چون گفتم شاید برای عفونت سینه هام خوب باشه.
چیز خاصی هست بخورم چون شیرم خیلی کم شده از دیروز عصر تا حالا
1
1401/07/18
مامان گل
اب هویج برای من خیلی خوب بود
1
1401/07/18
پزشک اوما
بله جانم کفایت میکند ، آویشن نخورید جانم و. مایعات فراوان آب و چای کمرنگ مصرف کنید
0
1401/07/18
سوال کننده
سپاس اوما جااان مهربان.
یه سوال دیگه میتونم در مورد دلیل منع مصرف اویشن بپرسم در شیردهی؟
لطف میکنید برام کمی از دلیلش بگید.
یه سوال دیگه میتونم در مورد دلیل منع مصرف اویشن بپرسم در شیردهی؟
لطف میکنید برام کمی از دلیلش بگید.
1
1401/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، زیرا ایمنی مصرف مداوم آویشن در فرم دمنوش در طی شیردهی به تایید نرسیده و مطالعات در این زمنیه اندک هستند، در حد گه گداری اگر میخورید موردی ندارد اما هر روز و مداوم مصرف نکنید بهتر است 💗
0
1401/07/18
سوال کننده
سپاس اومای مهربان
1
1401/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و امیدوارم که خیلی زود سرحال شوید 🌹🌹🌹
0
1401/07/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/07/18
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام عزیزم چی شد شیرتون زیاد شد؟
0
1401/07/18
سوال کننده
سمیرا جان وزن پسرم کم شده بود توی ۲ روز ۳۰۰ گرم تقریبن کم کرده بود
که ماما گفت بهتر هر دو ساعت شیر خشک بدی .شیرت و بدوش ۶۰ میل شد هر وعده بده
از صبح دوبار فقط شیر خشک دادم بقی شیر خودم
مسئله اینه که یهو دیگه بعد خوب شدن سینم و شیرم سینم و نگیرا دیگه.
ماما بهم یه مکمل شنبلیله هم داد برای افزایش شیر
اگر جواب داد حتمن مبگم .
که ماما گفت بهتر هر دو ساعت شیر خشک بدی .شیرت و بدوش ۶۰ میل شد هر وعده بده
از صبح دوبار فقط شیر خشک دادم بقی شیر خودم
مسئله اینه که یهو دیگه بعد خوب شدن سینم و شیرم سینم و نگیرا دیگه.
ماما بهم یه مکمل شنبلیله هم داد برای افزایش شیر
اگر جواب داد حتمن مبگم .
0
1401/07/18
سوال کننده

1
1401/07/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ای جانم طفلی
شیر خشک و بده ولی تندتند سینتو هم بده میک بزنه چون مزه شیشه بیاد زیرزبونش سینه رو سخت میگیره دیگ
خدایی نکرده پس نزنه خیلی حواست باشه
انشالله که سریعتر خوب شی عزیزم بتونی نینی تو خودت شیر بدی
شیر خشک و بده ولی تندتند سینتو هم بده میک بزنه چون مزه شیشه بیاد زیرزبونش سینه رو سخت میگیره دیگ
خدایی نکرده پس نزنه خیلی حواست باشه
انشالله که سریعتر خوب شی عزیزم بتونی نینی تو خودت شیر بدی
1
1401/07/21
مامان گل
چیشدی؟ خوب شدی؟
0
1401/07/21
سوال کننده
هنوز نه زهرا جان مهربان
به جز سینه هام که زخمه و کمی قرمزه
رحمم خون جنع شده بود تخلیه نمیشد دیشب بیمارستان رفتم تخلیه کردن و انتی بیوتیک برا ۵ روز روزی دو تا گفته بخورم بعد سه روز خوب شدم جواب داده نشدم برم پزشک زنان.
شیرمم مثل قبل زیاد نیس. با مکمل شنبلیله و اب هویج و ابگوشت خلاصه هر چی اینجا دوستان گفتن من انجام دادم ولی مثل روزای ادل نیس. بهم گفتن بدوشم ۹۰ میل شد گرم کنم بدم پسرم ولی من ترسیدم دیگه نگیره سینم رو میزارم خودش بخوره بعد دیدم سیر نشد شیر خشکم با دلی پر از درد بهش میدم.
به جز سینه هام که زخمه و کمی قرمزه
رحمم خون جنع شده بود تخلیه نمیشد دیشب بیمارستان رفتم تخلیه کردن و انتی بیوتیک برا ۵ روز روزی دو تا گفته بخورم بعد سه روز خوب شدم جواب داده نشدم برم پزشک زنان.
شیرمم مثل قبل زیاد نیس. با مکمل شنبلیله و اب هویج و ابگوشت خلاصه هر چی اینجا دوستان گفتن من انجام دادم ولی مثل روزای ادل نیس. بهم گفتن بدوشم ۹۰ میل شد گرم کنم بدم پسرم ولی من ترسیدم دیگه نگیره سینم رو میزارم خودش بخوره بعد دیدم سیر نشد شیر خشکم با دلی پر از درد بهش میدم.
1
1401/07/21
فاطمه دهداری
عزیزم اینقدر خودتو اذیت نکن بابت شیردادن،شیر اپتامیل بده به بچه ت شما که خارجی راحت هم میتونی گیر بیاری،نزدیک ترین شیر ب شیرمادر هست،فقط از نظر تقویت سیستم ایمنی بدن شیرمادر مقوی تره،وگرنههمین شیرخشک ها همه ویتامین های ضروری بدن رو ب بچه میرسونن،بچه من شیرخشک اپتامیل خارجی میخوره ماشاالله خیلیم خوب وزن گرفته،دو ماه و نیم شهست،۶ونیم کیلو و ۶۲ سانت هست...من خودم کامل شیرمادر خوردم ولی ۲۶ سالگی خیلی راحت تو باشگاه دو مهره دیسک کمرم پاره شد و تو اوج جوونی آسیب دیدم،شیر مادر تضمین هیچچچی نیس گلم
1
1401/07/21
فاطمه دهداری
تازه برا ما خیلی هم هزینه داره،بفرض من هر قوطی رو دو هفته ب بچهم میدم که ۸۵۰ هزار تومنه(نوش جونش باشه فدای سرش)،شیر خودمم میدوشم بهش میدم بخاطر کمرم نمیتونم بغلش کنم شیر بدم،اولش خیلی ناراحت بودم و کلی عذاب کشیدم بعد دیدم چقدر تباه کردم اون روزا رو بیخودی...شما هم داری راه امثال منو میری
1
1401/07/21
فاطمه دهداری
خیلیا با همین گاردی ک به شیرخشک دارن برعکس در حق بچه ظلم میکنن،شیر کم و ضعیف هست ولی زیربار نمیرن،بچه هم رشد خودشو نداره
1
1401/07/21
فاطمه دهداری
امیدوارم جفتتون عالی و سالم باشید
1
1401/07/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
شیرتو چطوری گرم میکنی؟
1
1401/07/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
چون خارجیه این قیمته؟
شیر خودتون رو هم میدین؟
شیر خودتون رو هم میدین؟
0
1401/07/21
فاطمه دهداری
آره خارجی هست سخت هم گیرمیاد
0
1401/07/21
فاطمه دهداری
شیر خودمم با شیردوش میدم بهش
0
1401/07/21
فاطمه دهداری
واقعا شیرم کم هست براش بچه ک نمیشه گرسنه بمونه،من هر سه چار ساعت شیرم نود تا میشه ،این ساعتی میخوره ماشالله
0
1401/07/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
چند گرمیه شیرخشکش؟
0
1401/07/21
فاطمه دهداری
۹۰۰گرم
1
1401/07/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آها خوبه فک کردم مث ایرانیا ۴۰۰ گرمیه
من ک بچه هام یکروز ونصف یک شیرخشک ۴۰۰ گرمی میخورن الان
شیرداشتم خوب بود شیرخودمو میخوردن ولی حیفففف ک خشک شد
من ک بچه هام یکروز ونصف یک شیرخشک ۴۰۰ گرمی میخورن الان
شیرداشتم خوب بود شیرخودمو میخوردن ولی حیفففف ک خشک شد
0
1401/07/21
فاطمه دهداری
شیرخشک ایرانی من ندادم اصلا
0
1401/07/21
سوال کننده
یه دستگاه مخصوص خریدم با اون گرم میکنم . اب میریزیم توش اب در حد دمای شیر سرد درجه که میخوام و میدم گرم میکنه شیر رو
0
1401/07/21
سوال کننده
سپاس فاطمه جان ممنونم. از جوابت عزیزم
0
1401/07/21
سوال کننده
چرا شیرت سمیرا جون خشک شد عزیزم؟
1
1401/07/22
فائزه A. S
سلام عزیزم بچه من دو ماهشه منم مثل شما کاملا مخالف شیر خشک بودم ولی روزای اول پسرم خیلی گرسنه موند و مجبور شدم شیر خشک بدم بهش ولی با قطره چکون میریختم از کنار سینم یعنی وقتی داشت سینم رو میخورد با قطره چکون از کنار سینم بهش شیر خشک دادم که هم سینم خشک نشه هم بچه سیر بشه تقریبا دو هفته اینا اینطوری دادم ولی بعدش با شیشه هم بهش دادم اولا طی روز یک بار میدادم دو بار هم شب ها ولی الان دو هفتس که فقط شب ها یک الی دو بار بهش میدم ولی سینم رو هم میگیره البته چند روز پیش بی قراری میکرد سینه رو نمیخورد ولی منم بهش شیر خشک ندادم گفتم عادت میکنه یه وقت دیگه سینه رو نمیگیره یه چند ساعت گرسنه موند بعدش همچین قشنگ سینه خورد،عزیزم دیدم نگرانی برات نوشتم که اگه در حد تعادل بدی بچه سینه خودت رو هم میگیره نگران نباش
1
1401/07/22
فائزه A. S
تقریبا ۱۰روز پیش بود که سینه سمت راستم شیرش خیلی کم شد من قرص شیر افزا لاکتاول رو خریدم واقعا تاثیر داشت
1
1401/07/22
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آها این خوبه
چون قدیمیا مثلا مامان بزرگم اینا میگن هیچوقت شیر مادر و روی گاز گرم نکنین شیرش خشک میشه
نمیدونم چقد صحت داره ولی معمولا گفته ی آدمای قدیمی درسته
چون قدیمیا مثلا مامان بزرگم اینا میگن هیچوقت شیر مادر و روی گاز گرم نکنین شیرش خشک میشه
نمیدونم چقد صحت داره ولی معمولا گفته ی آدمای قدیمی درسته
1
1401/07/22
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزم من ۳ماه بعد زایمانم متاسفانه کرونا گرفتم مجبور شدم ۴ روز ب بچهام شیر ندم چون دکترم گف اگ شیر بدی احتمال اینکه بچه ها هم ب ویروس آلوده بشن هس منم ترسیدم ندادم بعد این ۴ روز دیگ راحت سینمو قبول نمیکردن بیشتر شیشه رو دوست داشتن با اینکه شیرمم خوب بود کمکم زده شدن از سینه هروقت میدادم دهنشون گریه میکردن دلم میسوخت گرسنه بودن شیرخشک میدادم کمکم شیرم کم و کمتر شد تا ی روز هرچقد فشار دادم هیچی نیومد دیگ🥲
0
1401/07/23
سوال کننده
مامانای گل اب هویج و دیروز ماما بهم گفت تا ۶ ماهگی بچه نخورم دل درداش که بیشتر شده شاید به خاطر اونه. گفتم بگم شاید برای شما هم خوب باشه.
مادرم بهم گفتن زنیان بخورم بعد شیر میدم بچه دل دردش کمتر میشه کسی تجربه ای داره؟
مادرم بهم گفتن زنیان بخورم بعد شیر میدم بچه دل دردش کمتر میشه کسی تجربه ای داره؟
1
1401/07/23
فاطمه دهداری
از داروخانه اینفاکول براش بگیر،به بچه من خیلی میساخت
1
1401/07/23
فاطمه دهداری
از بدو تولد هم مجاز هست
0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده
من الان دارم این و میدم
کلن گفتن انگار اب هویج زیر ۶ ماه نفخ میاره
کلن گفتن انگار اب هویج زیر ۶ ماه نفخ میاره
0
1401/07/23
سوال کننده
گفتم اگر زنیان هم بد نباشه برا بچم بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2188

