سرما خوردگی شدید گرفتم گلوم عفونت داره سرفه میکنم تب دارم چشمام انگار حرارت میزنه بیرون میترسم... خیلی بی حالم و سرمم درد میکنه بعضی وقتا سرمم درد میکنه دکترم رفتم چیز خاصی نداد حامله هستم نزدیک ده ماه چکار کنم؟؟؟😭😭
پرسش (1401/07/16):
سلام سرما خوردگی شدید گرفتم گلوم عفونت داره سرفه میکنم میترسم...
481
35
1401/07/16
سوال کننده
1
1401/07/16
الهه♡
نترس به جنین آسیبی نمیرسه منم ماه هفتم سرمای بدی خوردم کلی عفونت داشتم.
بخور بده
آب جوش و آبلیمو عسل بخور
پرتقال و لیمو شیرین بخور
سوپ عالیه
بخور بده
آب جوش و آبلیمو عسل بخور
پرتقال و لیمو شیرین بخور
سوپ عالیه
1
1401/07/16
Sahar R
عزیزم تبتو فقط کنترل کن حتما استامینافن سر تایم بخور تب خوب نیست
2
1401/07/16
الهه♡
به من دکتر فقط و فقط استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین داد گفت چیز دیگه ای نمیتونم مصرف کنم.
1
1401/07/16
Sahar R
مدام مایعات و آب پرتقال بخور یا چایی عسل و حتما دماسنج دم دستت باشه تبتو چک کن تا کنترل بشه زود خوب بشی عزیزم😍
1
1401/07/16
زهرا ......
پس چرا بمن امپول سفازولین زد🥲🥲.گفت درصدش کمه .اموکسی سیلینم داد .
2
1401/07/16
زهرا ......
منم این هفته گرفتم انقد سرفه میکنم شکمم درد میکنه
1
1401/07/16
مرجان رنجبر
سوپ مرغ..آبلیمو وعسل..مایعات زیاد مصرف کن..الانم که خداروشکر مرکبات فصلشه مصرف کن ان شالله خوب میشی..تب داشتی استامینفن مصرف کن
1
1401/07/16
زهرا ......
حجم کیسه ابم زیاده باید محدود میکردم خودمو 🥲
1
1401/07/16
الهه♡
تشخیص پزشک ها متفاوته شاید برای من نیازی نبود ولی خب خیلی عفونت داشتم آخر سر مجبور شدم یکم عنبرنسارا دود بدم تو صورتم تا عفونت خشک بشه
1
1401/07/16
زهرا ......
دوبار رفتم زیر سرم .هنوزم خوب نشدم .نفس که میکشم مغزمو چشمام میسوزه .
1
1401/07/17
پزشک اوما
سلام مامان جان
بابت عفونت گلو باید مجددا از نزدیک معاینه شوید تا اگر آنتی بیوتیک لازم است آغاز گردد. برای کاهش شدت تب و سردرد استامینوفن ساده مصرف کنید و حتما مایعات بیشتر بخورید ، برای کاهش شدت سرفه نیز مایعات گرم بخورید، آب نمک رقیق قرقره کنید، لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید 🌹
بابت عفونت گلو باید مجددا از نزدیک معاینه شوید تا اگر آنتی بیوتیک لازم است آغاز گردد. برای کاهش شدت تب و سردرد استامینوفن ساده مصرف کنید و حتما مایعات بیشتر بخورید ، برای کاهش شدت سرفه نیز مایعات گرم بخورید، آب نمک رقیق قرقره کنید، لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید 🌹
0
1401/07/17
سوال کننده
سلام دکتر عزیز..خیلی ممنونم ازتون🙏🏻🌹
0
1401/07/17
سوال کننده
بینیمم میسوزه خانوم دکتر ..ته حلقم میسوزه چکار کنم خانوم دکتر دکتر رفتم اما معاینه نکرد فشارو تبم رو فقط چک کردن براش توضیح دادم حالمو فقط قرص سرماخوردگی ساده و قرص برم هگزین و شربت دیفن هیدرامین داد اما وقتی سرفه میکنم از تو سینم بوی عفونت بلند میشه
0
1401/07/17
سوال کننده
قرص ویتامین سی با دوز 1000میشه بخورم؟
1
1401/07/17
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
مامان گل قرص سرماخوردگی را نخورید مجاز نیست، و به یک پزشک دیگر مراجعه کنید، ویتامین سی هم با دوز 500 یکبار در روز بخورید منعی ندارد اما زياده روی نکنید
مامان گل قرص سرماخوردگی را نخورید مجاز نیست، و به یک پزشک دیگر مراجعه کنید، ویتامین سی هم با دوز 500 یکبار در روز بخورید منعی ندارد اما زياده روی نکنید
1
1401/07/19
سوال کننده
چشم خانوم دکتر ممنونم🌹
1
1401/07/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹💗🌹
1
1401/07/19
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بنظرتون من سقط کردم ؟
- کلافه ام نمیدونم اینا علایم پریودی و قرص هست یا بارداری
- 💛💛سلام دوستای اومایی. یه سوال💛💛
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- با توجه به بی بی چک حامله ام؟
- لطفا کمکم کنید هول کردم 😣😣
- تیرکشیدن یک طرف شکم از پایین
- توروخدا یه لحظه بیاین
- خانمایی که سقط داشتین توی هفته چهار یا پنج میشه یه لحظه بیاین؟
- خوردن رازیانه در دوران قاعدگی




