سلام عزیزم ببر دکتر حتما
ولی شریت پلارژین کیدز هم خوبه
والا چند وقت پیش بردمش برا تب و لرزش خوب شد الان ابریزش بینی داره و سرفه
برای ابریزش ستریزین خوبه...امابرای سرفه نمیدونم
البته دکترببرش..اما اویشن دم کن توش نبات بریز بده کمی بخور باسه سرفه عالی...اب گرم بده بخور
زود ب زود مایعات گرم بده گلوش خشک نش ک سرفه نگیرتش
انلاین هم دکتر هست ویزیت کنن بچه