بارداری رو زده بود شش هفته و دو روز ،با توجه به این سونو من دقیقا چندم این ماه ،۱۲ هفتم کامل میشه که برم سونو ان تی؟؟
نمیتونم حساب کنم پاک قاطی کردم😢🥴
پرسش (1401/07/16):
سلام خدمت خانم دکتر عزیز ❤️من روز سیزدهم شهریور سونو گرافی دادم سن
354
46
1401/07/16
سوال کننده
0
1401/07/16
zahra j
سلام فکر کنم اگر تاریخ اولین روز اخرین پریود و عکس سونوگرافی رو بفرستی خانم دکتر بهتر میتونن راهنمایی کنن
0
1401/07/16
سوال کننده
اخه عکس سونو رو ندارم بزار ببینم میتونم پیدا کنم
0
1401/07/16
zahra j
اما من همینطوری شمردم فکر میکنم ۱۱ هفته و ۱ روز هستی الان
0
1401/07/16
سوال کننده
عه پس چرا اوما زده ده هفته و هفت روز
دوباره قاطی کردم 😂
دوباره قاطی کردم 😂
0
1401/07/16
zahra j
یعنی از شنبه تا سه شنبه هفته اینده تایم ایده آل سونو ان تی میشه
0
1401/07/16
zahra j
اوما طبق اخرین تایم پریود زده
احتمالا توی سونو رشد جنین ۲ روز جلوتر بوده
احتمالا توی سونو رشد جنین ۲ روز جلوتر بوده
0
1401/07/16
zahra j
اولین روز آخرین پریود کی بود؟
1
1401/07/16
الناز مامان نيکان❤
گلم مگه تحت نظر دکتر نیستی شما اصولا دکترت بابد بهت تاریخ بده که کی بری ان تی
0
1401/07/16
سوال کننده
۲مرداد
0
1401/07/16
سوال کننده
شاید باورت نشه ولی نسخه های دکترمم گم کردم ☹️☹️تاریخش یادم نیست
1
1401/07/16
zahra j
خب طبق تاریخ پریود درسته ۱۰ هفته و ۷ روز
اما نظر دکتر مهم تره
من دکترم طبق تاریخ پریود ۱۲ هفته و ۳ روز گفتن برو
اما نظر دکتر مهم تره
من دکترم طبق تاریخ پریود ۱۲ هفته و ۳ روز گفتن برو
1
1401/07/16
الناز مامان نيکان❤
۱۱ هفته و یک روز ته هفته دیگه یکشنبه ۲۴ مهر باید بری ان تی که میشه ۱۲ هفته و دو روز و بهترین زمانه
0
1401/07/16
الناز مامان نيکان❤
خوب دستت درد نکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
خخخ بخدا گیج شدم جدیدا هیچی یادم نیست اصلا جدیدا اینجوری شدم🥴🥴
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مهسا هفته بارداری مون عین همه🤣
1
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من دوروزدیگه نوبت دکتردارم برام حساب کردبهت خبرمیدم کی بری
0
1401/07/16
سوال کننده
تو انگار ی هفته جلوتری ک
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ب پریودک دوهفته جلوتر ب سونو تاریخ زایمانم زده شش دو برای توکی زده من براساس اون تنظیم کردم
0
1401/07/16
سوال کننده
مهشید توام مثل من منگ شدی یا فقط من اینجوری شدم ؟؟
آرادم تب داره فکر کنم از دندونه اعصاب برام نذاشته
آرادم تب داره فکر کنم از دندونه اعصاب برام نذاشته
0
1401/07/16
سوال کننده
سیزده شهریور زده بود شش هفته و دو روز
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من داغونم مهسا تاالان ناهارم نذاشتم اصن وضع فجیعی بگردمش انشالله ب سلامتی دربیاره
0
1401/07/16
سوال کننده
فداتشم.
الان سیزده تا دندون داره فعلا
الان سیزده تا دندون داره فعلا
0
1401/07/16
سوال کننده
چ عجب هفته بارداری اومد کنار اسمت قشنگم😍😍
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اخ ازحالت تهوع دارم میمیرم مهسا 🤮🤮🤮
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دیگه کناراومدم بااین قضیه
0
1401/07/16
سوال کننده
عه من دوس داشتم حالت تهوع داشته باشم خودمو لوس کنم ولی ندارم 😂😂سره آرادم نداشتم🥺🥺
0
1401/07/16
سوال کننده
فقط کمردرد داشتم سره آراد ،سره اینم ک اصلا نفهمیدم خخخ
0
1401/07/16
زهرا ......
وایی خدا نکنه داشته باشین .من مردمو زنده شدم یعنی تا ماه پنجم 😬😬
0
1401/07/16
سوال کننده
خخ خل و چلم دیگه 😂خخ
2
1401/07/16
مرجان رنجبر
شمااز بندگان عزیزخداوندی عزیزم..من تازه دارم خوب میشم..تو این ۴ماه مردم و زنده شدم😔
0
1401/07/16
سوال کننده
ایشالا که الان بهتر باشی😍🥰
0
1401/07/16
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خ
0
1401/07/16
سوال کننده

اینه سونو ایی ک۱۳ ماه شهریور دادم
1
1401/07/16
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزم بر اساس سونوگرافی 11 هفته و یک روز هستید، در هفته 12 بارداری به عنوان مثال 12 هفته و 3 روز اقدام کنید 🌸
عزیزم بر اساس سونوگرافی 11 هفته و یک روز هستید، در هفته 12 بارداری به عنوان مثال 12 هفته و 3 روز اقدام کنید 🌸
0
1401/07/16
سوال کننده
سلام خانم دکتر خوشگلم ،پس چرا اوما زده ده هفته و هفت روز ؟؟ینی یکی دو روز اختلاف دارن؟؟
0
1401/07/17
پزشک اوما
سلام مجدد عزیزجانم ❤️❤️
چون در اوما محاسبه سن بارداری بر اساس اولین روز آخرین قاعدگی است اما من بر اساس سونوگرافی که دقیق تر است برایتان محاسبه کردم و نگران نباشید تا دو هفته اختلاف در سن بارداری طبیعی هست و این یکی دو روز اهمیتی ندارد 🌹🌹🌹
چون در اوما محاسبه سن بارداری بر اساس اولین روز آخرین قاعدگی است اما من بر اساس سونوگرافی که دقیق تر است برایتان محاسبه کردم و نگران نباشید تا دو هفته اختلاف در سن بارداری طبیعی هست و این یکی دو روز اهمیتی ندارد 🌹🌹🌹
1
1401/07/17
سوال کننده
🥰🥰😍
0
1401/07/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




