سلام میشه آزمایش من و تفسیر کنین
0
1401/07/15
سوال کننده

0
1401/07/15
aftab ..
اره عزیزم قندت بالاس تیروییدت هم کم کاره
0
1401/07/15
aftab ..
برو دکتر غدد
0
1401/07/15
الهه♡
قند ناشتا برای خانم باردار باید زیر ۹۲ باشه برای شما بالاتره
قند یکساعته بالا
قند دو ساعته لب مرز
قند یکساعته بالا
قند دو ساعته لب مرز
0
1401/07/15
aftab ..
دکتر امیرفخری خیلی دکتر خوبیه اول به خودش نشون بده
0
1401/07/15
سوال کننده
فرستادم براش بخاطر فیلتر جواب نداده،
قرص تیروئیدم میخورم فک کنم ایندفه افزایش دز قرص داشته باشه
قرص تیروئیدم میخورم فک کنم ایندفه افزایش دز قرص داشته باشه
0
1401/07/15
سوال کننده
مال من همیشه ۹۴ یا ۹۵ گفته بود اینجوری باشه متفورمین باید مصرف کنم
0
1401/07/15
سوال کننده
🥺🥺🥺
0
1401/07/15
شیوا بارانی
مال منم یکساعته و دو ساعتم بالا بود دکتر گفت مشکوک هستی اما نگفت دیابت داری. گفت دو هفته برو دکتر تغذیه و رژیم بگیر بعد بیا تا ازمایش جدید برات بنویسم.
0
1401/07/15
شیوا بارانی
کلا این ازمایشای گلوکز برای خیلیا بالا نشون میده ولی همه دیابت ندارن
0
1401/07/15
سوال کننده
اخه الانم خیلی سخت رژیم سخت چون من اسید معدم زیاده هم زود گشنم میشه هم تقریبا تو اکثر مواد غذایی قند هست
0
1401/07/15
شیوا بارانی
به دکتر تغذیت بگو یه رژیم پر پروتئین برات بنویسه که گشنگی نکشی
0
1401/07/15
فرشته m
فقط دکتر تغدیه
0
1401/07/15
پزشک اوما
سلام مامان گل
سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است و بله مشکوک به دیابت بارداری هستید. رژیم غذایی را تحت نظر متخصص تغذیه اصلاح کرده و جهت تعیین روال درمانی به پزشک خود مراجعه کنید.
کم کاری تیروئید دارید حتما در اسرع وقت به متخصص غدد جهت تنظیم دوز دارو مراجعه کنید.
مشکلات ادراری ندارید؟
سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است و بله مشکوک به دیابت بارداری هستید. رژیم غذایی را تحت نظر متخصص تغذیه اصلاح کرده و جهت تعیین روال درمانی به پزشک خود مراجعه کنید.
کم کاری تیروئید دارید حتما در اسرع وقت به متخصص غدد جهت تنظیم دوز دارو مراجعه کنید.
مشکلات ادراری ندارید؟
0
1401/07/15
Mehr a.m
سلام،قند خون ناشتا تا چند طبیعی؟
0
1401/07/16
سوال کننده
نه مشکلی ندارم،
قرص تیروئید میخورم مقدارش و زیاد میکنه
قرص تیروئید میخورم مقدارش و زیاد میکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
۹۲
0
1401/07/16
هلن ن
منمتقریبا همینحدود بود با این تفاوت کهناشتامنرمال بود
متفورمینمیخورم
متفورمینمیخورم
0
1401/07/16
سوال کننده
نمیدونم از اول بارداری قند ناشتام ۹۰ یا ۹۳ بوده دکتر گفت ۱ دونه مهم نیست الان دیگه نمیدونم چی میشه
0
1401/07/16
سوال کننده
فقط انسلین نمیخوام همین تیروئیدم بسه بخدا🥺🥺🥺
0
1401/07/16
پزشک اوما
بله جانم دوز درمان فعلی باید زیاد شود. اگر مشکل ادراری ندارید و مجموعا حالتان خوب است بالا بودن تعداد گلبول های سفید مرتبط با خود بارداری است و موردی ندارد 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- قند خون و دیابت بارداری
- بررسی آزمایش قند بارداری
- من هر شب یه کاسه کدو تنبل بخارپز شده میخورم از وقتی شنیدم که واسه جلوگیری از دیابت بارداری خوبه میخاستم بدونم ضرری نداشته باشه این حجم؟
- تفیسر اولین آزمایش
- سلام بچه ها بیایین ببینین من دیابت بارداری دارم یا نه؟
- دیابت بارداری در هفته 31 بارداری
- دیابت قبل بارداری کسی داشته؟؟
- تفسیر نتیجه تست گلوکز
- خانومایی ک تجربه دیابت در بارداری دارن
- دیابت بارداری و میزان قند خون



601

