دختر من رفلاکس شدید داره.چندروزه بخدا دوثانیه م ب پشت نمیمونه سریع دمر میشه هرچی خورده بالا میاره با دمر شدن.بهش دستم بزنی کلی جیغو داد میکنه.بالشت میچینم دورش کارش گریه کردن تا وقتی بالشارو بردارم.چیکارش کنم من حالا .خستم کرده چندروزه تموم خونه رو استفراغ برداشته هیچی تو معده ش نمیمونه از اونورم بذاریش همش صدای نق نقش میاد
0
1401/07/13
الناز مامان نيکان❤
گلم ببرش دختر متخصص خوب گناه داره بچه
0
1401/07/13
yasi
خا مشکل من با یاسین🤦
0
1401/07/13
yasi
یعنی هم دلم میخواست غلت بزنه هم غلت میزد مکافات داشتم
0
1401/07/13
سوال کننده
عزیزم ماهی دوبار ویزیت میشن کلی دارو داره چیکارش کنم دیگه
0
1401/07/13
سوال کننده
بخدا خستم سمیرا همش چسبیدم بهش از زندگی افتادم
1
1401/07/13
فرشته m
نکسیوم میدی
1
1401/07/13
فرشته m
عزیزم بعد شیردادن تا بیست دقیقه باید عمود رو شونت باشه اصلا نباید بزاریش زمین
0
1401/07/13
💫 مامانی 💫
عزیزم با دارو و شیر خشک ar باز هم رفلاکسشون شدیده؟
0
1401/07/13
سوال کننده
نه
اس امپرازول و دومتیدون و باکلفون
اس امپرازول و دومتیدون و باکلفون
0
1401/07/13
سوال کننده
خواهر من نیم ساعتم میذارم
خیلی شدیده رفلاکسش
خیلی شدیده رفلاکسش
1
1401/07/13
سوال کننده
متاسفانه الرژی ب پروتیین گاوی داره ای آر نمیتونه بخوره
0
1401/07/13
سوال کننده
وگرنه دوماه ای ار میخورد یه قطره م بالا نمیاورد
1
1401/07/13
yasi
ازاده با دکتر مشورت کن نکسیوم بده
1
1401/07/13
سوال کننده
شما فقط نکسیوم میدین؟
0
1401/07/13
سوال کننده
این هفته اعتصاب کردن دکترای اینجا.نبود دکترشون
0
1401/07/13
fatem F
چه شیر خشکی میدی؟؟ اچ آ یا پپتی؟
0
1401/07/13
yasi
اره با شربت دمتیدون
برو ببین اگع گیرت نیومد بگیرم بفرستم برات
برو ببین اگع گیرت نیومد بگیرم بفرستم برات
0
1401/07/13
Arsham z
بچه خواهرمنم هم رفلاکس داشت هم حساسیت به پروتئین گاوی ولی شیر ای ار میخوره
0
1401/07/13
سوال کننده
پپتی
0
1401/07/13
سوال کننده
اع نایاب مگه
1
1401/07/13
fatem F
اذیت میشه بچه که
0
1401/07/13
Arsham z
من بچه خودم اگه یه چیزی بخورم فقط یه دفع ولی خیلی زیاد میاره بالا بهش دارو هم نمیدن
0
1401/07/13
fatem F
پس دکتر باید داروهاشو عوض کنه
یکی دو ماه هم تحمل کن به غذا بیفته رفلاکسش خیلی کمتر میشه
یکی دو ماه هم تحمل کن به غذا بیفته رفلاکسش خیلی کمتر میشه
0
1401/07/13
Arsham z
مشکلی نداره می خوره الان ۷ ماهشه
1
1401/07/13
fatem F
چطور میشه مشکلی نداشته باشه؟ اگه حساسیت داشته باشه اذیت میشه
0
1401/07/13
Arsham z
دکتر براش نوشته بعد آزمایش داد نشون داد حساسیت داره
0
1401/07/13
Arsham z
خانما من چند روز پیش شیر خوردم الان اطراف وروی آلت پیرم دانه قرمز سرسفید زده مانند تاول هست به نظرتون حساسیت گاوی داره؟
0
1401/07/13
فرشته m
خودت شیرمیدی اگه حالت زخم داره بله
0
1401/07/13
فرشته m
دیگه ناچارا بعضی مواقع به بچه میدن شاید الرزیش زیاد نباشه وگرنه اگه درگیری الرزیک بچه زیا. باشه نمیتونه اون شیرو تحمل کنه البته اگزما و کهیر در ناحیه مقعد عوارضش هست
0
1401/07/13
فرشته m
چند وقته پپتی را شروع کردی
0
1401/07/13
Arsham z
هم شیر خودمو می خوره هم شیر خشک
0
1401/07/13
مامان آروشا کوچولو
این دوره نیز میگذرد
دختر منم دوران دمر شدن اینطوری بود
دختر منم دوران دمر شدن اینطوری بود
0
1401/07/13
مامان آروشا کوچولو
و خداروشکر دختر من دیر چهار دست و پا رفت
0
1401/07/13
فرشته m
زخم داره مقعد عزیزم اگه بچه الرزی داشته باشه با دادن شیرخشک معمولی بیشتر درگیر میشه التهاب مقعد یعنی کهیر و زخم در اطراف مقعد و این نشانه اولیه الرزیه به پروتئین گاوی هست۰
0
1401/07/13
مامان آروشا کوچولو
سعی کن بعد غذا یکم بغلش بگیری
0
1401/07/13
💫 مامانی 💫
آخی
بچه من با arکنترل شد
۶ماهگی خوب خوب شد باز یکی دوهفته رفلاکسش برگشته😔
باز دارم دارو بهش میدم
بچه من با arکنترل شد
۶ماهگی خوب خوب شد باز یکی دوهفته رفلاکسش برگشته😔
باز دارم دارو بهش میدم
0
1401/07/13
fatem F
داروشو یه دفعه قطع نکن هی هر روزی احساس کردی رفلاکسش بهتره کمش کن
0
1401/07/13
💎 sara 💎
من گذاشتمش توی تشک آنتی رفلاکس از ترس تا ۸ ماه نذاشتم غلت بزنه😑
0
1401/07/13
💫 مامانی 💫
ن طبق نظر دکترش داروش قط شده بود
غذاخور شده
نمیدونم چرا بعد چندماه دوباره برگشته
خیلی ناراحتم
رفلاکس خیلی بده
چند هفته بود بشدت بدغذا شده هیچی نمیخورد چندباری بالا آورد بردمش دکتر گفت رفلاکسه مجدده.
حالا باز دارو میدم ببینم اشتهاش بهتر میشه
غذاخور شده
نمیدونم چرا بعد چندماه دوباره برگشته
خیلی ناراحتم
رفلاکس خیلی بده
چند هفته بود بشدت بدغذا شده هیچی نمیخورد چندباری بالا آورد بردمش دکتر گفت رفلاکسه مجدده.
حالا باز دارو میدم ببینم اشتهاش بهتر میشه
0
1401/07/13
yasi
تو غذاهایی که بهش میدی دقت کن
جو دوسرپرک
پیاز
گوجه
بادام
تخم مرغ
لبنیات اینا رفلاکسو بدتر میکنه
جو دوسرپرک
پیاز
گوجه
بادام
تخم مرغ
لبنیات اینا رفلاکسو بدتر میکنه
0
1401/07/13
💎 sara 💎
کلم بروکلی هم
1
1401/07/13
Zahra Nasiri
فقط نکسیوم و شربت موتیلیوم رفلاکسودرمان میکنه ازدکترشون بپرس بعدبده
0
1401/07/13
💫 مامانی 💫
جو دوسرپرک و تخم مرغ میدادم
بادام هم میدادم ولی بعد متوجه شدم بده دیگه ندادم. ولی اون دوتا رو نمیدونستم
مرسی ک گفتی عزیزم🙏
بادام هم میدادم ولی بعد متوجه شدم بده دیگه ندادم. ولی اون دوتا رو نمیدونستم
مرسی ک گفتی عزیزم🙏
0
1401/07/13
پارمیس جون
منم پودر اس امپرازول میدم بهش خوب بود فقط عوق میزد بالانیاورد ولی دکترش مولتی ویتامین براش نوشت اون رو بهش دادم تایه شبانه روز بالامیاورد چه شیرخشک چه شرخودم امروز خدا روشکرخوبه
0
1401/07/13
پارمیس جون
اینا رو چجوربهش میدی
0
1401/07/13
پارمیس جون
بعددخترم تو این ۳ماه به هیچ وجه پستونک نگرفته امروز شرو کرده به گرفتن بدنیست واسه رفلاکسش
0
1401/07/13
پارمیس جون
یه سوال دیگه شکم خیلی غاروغور میکنه صدا میده مال چیه
0
1401/07/13
فرشته m
نفخه
0
1401/07/13
پارمیس جون
شربت کولیک ایزخوبه بدم بهش یا گریپ میگچر
0
1401/07/14
سوال کننده
خب عملا با اینکار یعنی الرژی رو بیخیال شدن
0
1401/07/14
سوال کننده
خدا کنه
0
1401/07/14
سوال کننده
از دوماهکی داره میخورا
0
1401/07/14
سوال کننده
پدر صاحاب منو دراورده دوماه دمر میشه.ولی این روزا دیگه اصلا نمیخواد به پشت دراز بکشه
0
1401/07/14
سوال کننده
بخدا بعد شیر بغل شوهرمه هی میگردونش.اصلا شدید با سرفه عطسه آروغ سکسه...همه اینا بالا میاره
0
1401/07/14
سوال کننده
اونیکی دخترمم داره ای آر میخوره اونم خوب بود.الان یخورده داره بالا میاره
0
1401/07/14
سوال کننده
این مگه ب هیچ صراطی مستقیم.قشنگ یهو دمر میشه رو آجیشم.درو دیوار ادم مادم براش مهم نیس
1
1401/07/14
سوال کننده
مرسی عزیزم اینبار برم دکتر میگم همینارو بنویسه
0
1401/07/14
سوال کننده
نه میگن خوبه اتفاقل
0
1401/07/14
fatem F
الهی رفلاکس خیلی کوچولوها رو اذیت میکنه
0
1401/07/14
💎 sara 💎
الهی فداش شم
از ماه دیگه میتونه بشینه رفلاکسش کلی خوب میشه نگران نباش
از ماه دیگه میتونه بشینه رفلاکسش کلی خوب میشه نگران نباش
0
1401/07/14
... ...
چه علائمی داشت مگه ؟؟
0
1401/07/14
سوال کننده
انشالله
0
1401/07/14
سوال کننده
اسهال خونی گرف.ازمایش مدفوع دادن
0
1401/07/14
... ...
آها درسته
چون هلنا یک ماهش بود صورتش دونه های قرمز خیلی وحشتناک میزد که احتمال حساسیت دادن شیر پپتی خورد تا ۳ هفته ولی تغییری نکرد دیگه با یه پماد خوب شد . گفتم شاید دختر تو هم فقط صورتش دون میشده
چون هلنا یک ماهش بود صورتش دونه های قرمز خیلی وحشتناک میزد که احتمال حساسیت دادن شیر پپتی خورد تا ۳ هفته ولی تغییری نکرد دیگه با یه پماد خوب شد . گفتم شاید دختر تو هم فقط صورتش دون میشده
0
1401/07/14
... ...
عزیزم میدونم سخته ها ولی میگن هر میزان شیری که میخوره توی چند مرحله بهش بری یهو حجم زیادی از شیر ندی که بالا نیاره
0
1401/07/14
سوال کننده
تو این سن هنوز ۶۰ الی ۹۰تا میخوره😭
0
1401/07/14
سوال کننده
تو این سن هنوز ۶۰ الی ۹۰تا میخوره😭
0
1401/07/14
💫 مامانی 💫
من دیگه قصد ندارم arبدم با مصیبت ب شیر عادی عادت کرد
همون دارو میدم فقط
همون دارو میدم فقط
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
نکسیوم قرصه نصف صبح نصف شب بایکی دوساعت ناشتایی میدم شربت موتیلیومم هرهشت ساعت ی سی سی میدم نیم ساعت قبل شیر
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
کولیکیدازهمه بهتره
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
نکسیوم و موتیلیوموبدی درروز شایدیکی دوبارفقط اندازه چندقطره بالامیاره مطمئن باش
0
1401/07/14
سوال کننده
خدا کنه
اگه خوب شه که هروز دعا ب جونت میکنم
اگه خوب شه که هروز دعا ب جونت میکنم
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
الهی چ بامزه میشن😍😍😍
1
1401/07/14
Zahra Nasiri
انشالاک خوب میشه رفلاکس کامل درمان نمیشه ولی این دوتاداروواسه دخترمن معجزه کردتاانشالابزرگ بشن خوب شن دخترمنم اروغ میزدهرچی خورده بودمیاوردبالااماالان خداروشکرروزا ک فقط اب دهنش میره بخاطردندوناش شبا فقط اندازه چندقطره بالامیاره
0
1401/07/14
Arsham z
اطراف مقعدش نیست روی آلتش هست
0
1401/07/14
سوال کننده
امروز از صبح گشتم
نه شربته بود نه قرصه😢😢
نه شربته بود نه قرصه😢😢
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
من از ی پیج گرفتم ک خودشون مشاوره تغذیه مادرو کودک هم هستن میخوای پیجشویا شمارشوبدم زنگ بزن سفارش بده برات بیارن خیالتم راحت باشه من زیادازشون خریدکردم
0
1401/07/14
سوال کننده
پیجشو بفرس مرسی عزیزم
0
1401/07/14
Zahra Nasiri
babyalergic2023 نئوکیت
0
1401/07/15
💎 sara 💎
آره آزاده کرمانشاه اصلا نیست
من قرصشو از اصفهان خریدم برام با پست فرستادن
شربتم از ترکیه
من قرصشو از اصفهان خریدم برام با پست فرستادن
شربتم از ترکیه
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
ازاده اگ نکسیوم بهش بسازه عالیه
قویترازایناییه ک میدی
رایانم پودر میخورد وقتی ب غذا خوردن افتاد دیگع سینه خیز میرفت
خدامیدونه تو ده روز چ بلایی سر فرشام اومد انقد ک بالا میورد
بردم دکتر پودرشو قطع کرد
نکسیوم داد کاملا قطع شد
چون دمر میشه ب معدش فشار میاد پدسگ
تازه عصبیم میشه خر😆😆😆
قویترازایناییه ک میدی
رایانم پودر میخورد وقتی ب غذا خوردن افتاد دیگع سینه خیز میرفت
خدامیدونه تو ده روز چ بلایی سر فرشام اومد انقد ک بالا میورد
بردم دکتر پودرشو قطع کرد
نکسیوم داد کاملا قطع شد
چون دمر میشه ب معدش فشار میاد پدسگ
تازه عصبیم میشه خر😆😆😆
0
1401/07/15
سوال کننده
عن تو کرمانشاه
0
1401/07/15
سوال کننده
عای زهرا خفم کرده دیگه اره عصبی میشه همشم انگار داره فحشمون میده زیر لب
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
خدایا
ننه قلبم
خر عوضی😆
ازاده دقیقا رایانم وقتی دمر میشد بالا میورد ده روز اینطورا هی گفتم خوب میشه نشد
اخر بردم دکتر
تو اون ده روز بد قلق عصبی و بداخلاق بود
ننه قلبم
خر عوضی😆
ازاده دقیقا رایانم وقتی دمر میشد بالا میورد ده روز اینطورا هی گفتم خوب میشه نشد
اخر بردم دکتر
تو اون ده روز بد قلق عصبی و بداخلاق بود
0
1401/07/15
سوال کننده
دکترشون نیس اخه
0
1401/07/15
سوال کننده

سرپا همینقد خوشحاله بچم
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
از دکتر ساینا مشاور انلاین بگیر
1
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
ای کثافت خر چیشدع انقد خوشحالی وووی قلبم
دور اون دهنت بگردم ک دندون نداره هنوز
خررررر کلا قیافش چقد نمکه این دیوث🥰🥰🥰🥰🥰🥰
قربون کچلیت برم
دور اون دهنت بگردم ک دندون نداره هنوز
خررررر کلا قیافش چقد نمکه این دیوث🥰🥰🥰🥰🥰🥰
قربون کچلیت برم
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
این الان کدومه همونکه همیشه میخنده
بعد الانه این ازاده؟
بعد الانه این ازاده؟
1
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
بادکنکاشو وایییییی قلبم🥲🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭😭😭😭
0
1401/07/15
سوال کننده
اره ماهکه که همیشه میخنده🤣
0
1401/07/15
سوال کننده

0
1401/07/15
سوال کننده
واسه اولین بار سوار روروئک شده خوشحاله
0
1401/07/15
💎 sara 💎
جوووون
خندیدنشووووو خدا😍😍😍
خندیدنشووووو خدا😍😍😍
0
1401/07/15
سوال کننده
ماهورم گذاشتم قیافه ش پوکر بود.ولی ماهک از اون پشت داشت بال بال میزد برا ماهور
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
من اینو چ اجازه بدی چ ندی اسکرین میگیرم😭😭😭
بدو بابا
راضی باشیا🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
بدو بابا
راضی باشیا🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
0
1401/07/15
سوال کننده
😘😘😘
0
1401/07/15
سوال کننده
راحت باش🤣
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
ای خووووودا اون چ پیشونیه سفیدو تمیزیه داری اخه
😵💫😵😵😵🥴🥴🥴🥴🥴
😵💫😵😵😵🥴🥴🥴🥴🥴
0
1401/07/15
سوال کننده

نیگا ماهورو چجوری ماهکو نیگا میکنه اون پشت ماهک داره از خوشحالی بال در میاره 🤣🤣🤣
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
رایانو من اولین بار همبنقدی بود گذاشتم
بلد نبود لش میکرد تو رورویک پاهاش اویزون میشد کامل ب زمین نمیرسید
ولی ازاول زیاد دوسش نداش
یکی دوماه بیشتر نموند
بلد نبود لش میکرد تو رورویک پاهاش اویزون میشد کامل ب زمین نمیرسید
ولی ازاول زیاد دوسش نداش
یکی دوماه بیشتر نموند
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
عه واااا ننه قندک تو انقد موداشتی ومن نمیدونستم
الهی قوبون اون حالت چشما و فرم دهنت بشم
ب ابجی کچلت داری نگا میکنی الان میگی چشه اابجیم ینی 😄😄😄دیوانس
الهی قوبون اون حالت چشما و فرم دهنت بشم
ب ابجی کچلت داری نگا میکنی الان میگی چشه اابجیم ینی 😄😄😄دیوانس
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
آزاده ذلیل بشی این بادکنک نداره😆
0
1401/07/15
سوال کننده
ماهورم انگار حال نمیکنه
0
1401/07/15
سوال کننده
اره بخدا 🤣🤣🤣🤣🤣انگار میگف این بچه جرا همچین میکنه
0
1401/07/15
سوال کننده
نه اینم داره واستا
0
1401/07/15
سوال کننده

0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
واسه این کمه ای خدا😅😅😅😅😅فرم دماغشو وای ازاده گاز بگیر دماعاشونو ه🥲🥲🥲🥲🥲🥰🥰
0
1401/07/15
سوال کننده
مرسی خاله جوووون
0
1401/07/15
سوال کننده

و ناگهان جدی میشود
0
1401/07/15
🍃🌵Zahra🌱 .
حالا مونداری انقد خوشکلی😍😍😍😍😍😍
موهات بیاد چی میخای بشی عوضی🥲🥲🥲🥲🥲
موهات بیاد چی میخای بشی عوضی🥲🥲🥲🥲🥲
0
1401/07/15
سوال کننده
چشم اب نمیخوره مو دربیاره.۵ماه همینه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



561

