و بهترین زمان سونو برای معاینه پستان ها چه زمانی هست؟
سونو شکم و لگن همون شامل رحم و تخمدان هم میشه ؟
پرسش (1401/07/13):
بهترین زمان سونو شکم و لگن برای تشخیص تخمدان پلی کیستیک و
441
20
1401/07/13
سوال کننده
0
1401/07/13
الهه♡
برای بررسی رحم و تخمدان باید سونو واژینال بدی عزیزم
0
1401/07/13
الهه♡
و روز ۱۱ یا ۱۲ سیکل میتونی بری سونو تا تعداد و اندازه فولیکول ها مشخص بشه
0
1401/07/13
سوال کننده
برای خودم نمی خوام عزیزم .خواهرم مجرده
0
1401/07/13
الهه♡
خب مجرده که فقط سونو شکمی باید بده.از سونو شکمی فقط مشخص میشه پلی کیستیک هست یا نه
0
1401/07/13
الهه♡
همون وسط سیکل بره بهتره
0
1401/07/13
پزشک اوما
سلام نازنینم
سونوگرافی شکم و لگن علاوه بر اررزیابی اندام های شکمی، رحم و تخمدان ها و اندام های درون لگن را ارزیابی میکند، طول سیکل ها کی خواهرتان از اولین روز شروع خونریزی در یک ماه تا اولین روز شروع خونریزی در ماه بعدی معمولاً چند روز طول می کشد؟
سونوگرافی شکم و لگن علاوه بر اررزیابی اندام های شکمی، رحم و تخمدان ها و اندام های درون لگن را ارزیابی میکند، طول سیکل ها کی خواهرتان از اولین روز شروع خونریزی در یک ماه تا اولین روز شروع خونریزی در ماه بعدی معمولاً چند روز طول می کشد؟
0
1401/07/13
سوال کننده
۳ تا ۶ ماه منظم میشه بعد ۲ یا ۳ ماه نمیشه
0
1401/07/13
پزشک اوما
طی چند ماه اخیر طول سیکل ها چند روزه بوده است؟
0
1401/07/15
سوال کننده
۳۰ روزه برای ۷ روز ام پریود هست همیشه
0
1401/07/15
پزشک اوما
عزیزم روز 14 سیکل سونوگرافی انجام دهند🌹
0
1401/07/15
سوال کننده
یعنی سونو پستان و شکم و لگن رو هر دو همون روز ۱۴ انجام بشه؟
0
1401/07/15
سوال کننده
الان لک دیده احتمالا از فردا پریودیش شرو میشه روز ۱۴ سیکلش میشه جمعه که سونوگرافی ها بسته است .
شنبه ۱شنبه ۲شنبه هم سرکار میره ..۳شنبه یا ۴شنبه یعنی ۳ ام و ۴ام آبان سونو بده از زمانش میگذره؟
شنبه ۱شنبه ۲شنبه هم سرکار میره ..۳شنبه یا ۴شنبه یعنی ۳ ام و ۴ام آبان سونو بده از زمانش میگذره؟
1
1401/07/16
پزشک اوما
3 و 4 آبان برابر با چند سیکل است؟
سونوگرافی سینه هم حوالی 4 تا 7 روز بعد از اتمام قاعدگی انجام شود که حوالی اواسط سیکل میشود 🌹
سونوگرافی سینه هم حوالی 4 تا 7 روز بعد از اتمام قاعدگی انجام شود که حوالی اواسط سیکل میشود 🌹
0
1401/07/16
سوال کننده
۱۸ و ۱۹ سیکل
1
1401/07/16
پزشک اوما
دیر هست جانم اگر بتوانند بین 13 تا 16 سیکل انجام دهند خوب است، سونوگرافی سینه هم طبق زمانی که گفتم انجام شود ❤️❤️
0
1401/07/20
سوال کننده
سلام خواهرم ۱۸ ام این ماه روز اول قاعدگیش شده سوال رو باتوجه ب اینکه فک میکرد ۱۶ ام میشه پرسید.
الان میگه اول آبان میشه روز ۱۴ سیکلش میتونه سونو پستان و رحم و تخمدان را همزمان همون روز ۱۴ سیکلش انجام بده؟
الان میگه اول آبان میشه روز ۱۴ سیکلش میتونه سونو پستان و رحم و تخمدان را همزمان همون روز ۱۴ سیکلش انجام بده؟
0
1401/07/20
پزشک اوما
سلام جان دلم
اگر تاریخ 14 آبان برابر با 4 تا 7 روز بعد اتمام قاعدگی است بله موردی ندارد
اگر تاریخ 14 آبان برابر با 4 تا 7 روز بعد اتمام قاعدگی است بله موردی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




