سلام خانم دکتر من هفته های اول بارداری ازمایش دادم گفتن تیروئید و دیابت دارم مجددا برام ازمایش نوشتن اینبار که رفتم ازمایش بار اول ازمایش ناشتا دادم گفتن برو صبحانه بخور دوساعت بعد دوباره بیا ازمایش بده من تقریبا نیم ساعت یه ساعت به ازمایش دادنم صبحونه خوردم جوابش این چی شد. الان میشه ببینید دوباره تیروئید و دیابت دارم یان؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



273
1401/07/13




