سلام به نظرم احتمالا خلط داره چون بیرون نمیتونه بده قورت میده و میره معدش.استفراغاش خلطیه
خب عزیزم چراخلط داره یعنی سرماخورده؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فواصل شیردهی هر چند ساعت بوده؟ به جز این مورد، مجموعا خیلی بالا میآورد؟
مادر احیانا چیزی غیر شیر به شیرخوار نداده بوده؟
سلام هردوساعت شیرمیدهد..ن خیلی فقط بعضی اوقات به مقدارکم ..ن فقط قطره ا+دقطره ویتامین ایی وقطره دلپیچه همین
عزیزم اگر تکرار شده باید به متخصص اطفال مراجعه کنند تا از نظر علل مختلف همچون آلرژی ها یا تنگی دریچه پیلور و عفونت و سایر دلایل احتمالی بررسی شوند 🌹
خواهش میکنم جان دلم 💗💓💗💓💗