سلام خانم دکتر
من بچه م ۱۸ هفته که بود بیشتر تکون می خورد یادمه همش می گفتم تو شکمم جنگ جهانی راه انداخته، اما الان تکونش کمتر شده، در حد اینکه مثلا با دست یا پاش بزنه به شکمم،نمی دونم بخاطر عملی هست که تو ۲۰ هفتگی انجام دادم و عوارض داروی بیهوشی و مسکن هاست که روی تکان خوردنش تاثیر گذاشته ؟ یا طبیعیه؟ 😔
پرسش (1401/07/12):
کم تکان خوردن بچه
462
5
1401/07/12
سوال کننده
0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این شرایط طبیعی است و اصولا قبل از هفته 28 حرکات جنین نوسانی بوده و الگوی یکسانی ندارد بنابراین نگران نباشید و صبوری کنید، صدف حس حرکات کافی است ❤️❤️
این شرایط طبیعی است و اصولا قبل از هفته 28 حرکات جنین نوسانی بوده و الگوی یکسانی ندارد بنابراین نگران نباشید و صبوری کنید، صدف حس حرکات کافی است ❤️❤️
1
1401/07/12
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|39_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




