چقد پیاز رنده کنم بزارم داخل جورابش که تب پسرم بیاد پایین ..
0
1401/07/11
sami *
یکی دو تا حلقه پیاز هم باشه خوبه
1
1401/07/11
sami *
چرا پاشویه نمیکنی با آب ولرم
0
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دو سه تا حلقه پیاز بزار
0
1401/07/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
پاشویه اشتباه تنشویه درسته
0
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
زیر بغلاشو نم کن
استا پاراکید بده
بروفن بده بهش
استا پاراکید بده
بروفن بده بهش
0
1401/07/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
این درسته
زیربغل و کشاله ران
زیربغل و کشاله ران
1
1401/07/11
sami *
تنشویه من نشنیده بودم تا حالا
0
1401/07/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
پاشویه تب رو پایین نمیاره
باید دستمال نمدار که یک یا دو درجه از دمای تب کمتررباشه بذاری تو چینهای بچه که غدد لنفاوی و عرق هست تا دماس پایین بیاد
برای واکسن 6ماهگی امتحان کن
باید دستمال نمدار که یک یا دو درجه از دمای تب کمتررباشه بذاری تو چینهای بچه که غدد لنفاوی و عرق هست تا دماس پایین بیاد
برای واکسن 6ماهگی امتحان کن
0
1401/07/11
سوال کننده
الان رنده کردم اشکال نداره بزارم یا حلقه کنم
0
1401/07/11
یکتا (مامان نلین ❤️)
به جای دستمال هم از گاز استریل استفاده کنین هم سبکتره هم هوا راجتتر عبور میکنه
0
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره من زیر بغل میزارم
زیر گردن
زیر زانوهاش
پارچه نمدار ،میکشم رو تنش
خیلی زود تبش میاد پایین
و اینکه دمای خونه خیلی خنک نباشه ک بچه لرز میکنه
زیر گردن
زیر زانوهاش
پارچه نمدار ،میکشم رو تنش
خیلی زود تبش میاد پایین
و اینکه دمای خونه خیلی خنک نباشه ک بچه لرز میکنه
2
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره ،منم همش دارم تو خونه
نمو هم ب خودش میگیره
نمو هم ب خودش میگیره
1
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن عزیزم بمال کف پاهاش اب پیازارو
تفاله هارو بزن کف پاش
تفاله هارو بزن کف پاش
0
1401/07/11
سوال کننده
ممنونم عزیزدلم
0
1401/07/11
سوال کننده
منم دارم
0
1401/07/11
سوال کننده
بدبختی نمیزاره
0
1401/07/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
جورابشو بزار تو اب پیاز بکن پاش
1
1401/07/11
h.s s
من زیر بغل و و گلو و شکم و زانو ب پایینشو
0
1401/07/11
maman mahed 👼
حلقه هم بذاری خوبه
اگه میذاره جاهای نبض دارشو حوله نمدار بزار
اگه میذاره جاهای نبض دارشو حوله نمدار بزار
1
1401/07/11
maman mahed 👼
من خیلی میترسم از تب
0
1401/07/11
maman mahed 👼
هرسری بچم تب میکنه میمیرمو زنده میشم
خواب و خوراک ندارم
خواب و خوراک ندارم
0
1401/07/12
سوال کننده
عزیزم میگم شربت پروفن دارم ولی مال سه ماه پیش باز شدس اشکال نداره بهش بدم
1
1401/07/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نمیدونم والا ولی میگن یکماه بمونه خرابه
0
1401/07/12
سوال کننده
اره ریسک نمیکنم ..الان دارم میرم براش بخرم ممنونم عزیزدلم
0
1401/07/12
setare ..
اونا تا ی ماه میشن
1
1401/07/12
setare ..
من ی جا خوندم سیب زمینی ورقه کنی بزاری تو سرکه بعد چند دقیقه بعد بزاری رو پیشونی مثل اب رو اتیش تب رو پایین میاره
0
1401/07/12
نرگس مهر
یه حوله رو با اب ولرم بشور ابش و قشنگ بگیر
یکی پشت گرنش یکی هم روی شکمش بزار
یکی پشت گرنش یکی هم روی شکمش بزار
0
1401/07/12
نرگس مهر
اگه تب بالا رفت با استامینوفن و پروفنایین نیومد شیاف بزار
0
1401/07/12
گلاب 🌎
شیاف فقط
0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام جانم
در حد که کف پا را بپوشاند، از استامینوفن یا ایبوپروفن نیز برای کاهش تب کمک بگیرید
در حد که کف پا را بپوشاند، از استامینوفن یا ایبوپروفن نیز برای کاهش تب کمک بگیرید
1
1401/07/12
سوال کننده
ممنون از محبتت عزیزدلم ..
1
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌹🌹🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|3_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



640

