سلام خانوم دکتر. وقتتون بخیر
بخیه های من دارن جوش میخورن و حس میکنم دارن کشیده میشن، چون خییییلیییی سوزش دارم. دکترم گفته با سرم بشورم و سشوار بکشم. خودم حس میکنم یه پمادی که به چرب شدن بخیه ها کمک کنه نیاز دارم. میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟ سوزش بخیه ها داره خیلییی اذیتم میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



788
1401/07/11

