عزیزم من فقط آخری رو متوجه شدم کاریوتایپه نیازی به ناشتا بودن یا شرایط خاصی نداشت ما همینجوری دادیم عصر
گفت کلا کروموزوم هارو بررسی میکنیم
سلام شرایط خاصی نداشت.من آزمایش ژنتیک دادم
برای سقط مکرر انجام داده بودی؟
آزمایش ژنتیک یه سری شرایط دارویی داره که چند ماه قبل آزمایش نباید داروی آنتی بیوتیک استفاده کرده باشید
سلام زهرا جانم
این بررسی ها خیر نیازی به ناشتایی ندارند و در مورد کامل بودن باید دید قبلا چه بررسی هایی انجام شده است 🌹
ممنون خانمدکترعزیز
من تا حالا هیچ ازمایش ژنتیکی ندادم و این اولین باره
خواهش میکنم جان دلم 🌸🌸زهرا جانم منظورم آزمایشات انعقادی و هورمونی است، انجام شده اند؟
عزیزم اگر سقط مکرر دارید حتما انجام دهید 🌹🌹