سلام دکتر جان و مامانای محترم دخترم تقریبا ۱۵ روز پیش سرماخورده بود بردیم دکتر شربت سرماخوردگی کودکان. دیفن هدرامین. زینک سولفات. شربت آموکسی سلین داد، بهد استفاده از این دارو ها خوب نشد بعد براش شربت پلارژین و آیورامی برا بینیش هم اسپری خریدیم اینارو استفاده کرد تقریبا خوب شده بود ولی کامل نه سرفه های شدید و ابریزش بینی داشت سینش هم خس خس میکنه
از دیروز باز علائم سرماخوردگی تو بدنش پیدا شده سرفه های شدید میکنه ابریزش بینیش هم به رنگه سبز هست
دکتر جان چرا دختر من از سرماخوردگی قبلی خوب نشده بازم سرما میخوره
لباس پوشیدنش نسبت به فصل مناسبه نه زیاد لباس میپوشونم نه کم دمای خونمون هم متعادله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



228
1401/07/11



