سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیس چکاب کامل و ازمایش ادرار دادم و دکترم گفت عفونت ادرار داری و ازمایش ادرار ۲۴ ساعته برام نوشت میشه بگید ایا مشکلی دارم یانه ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347
1401/07/10



