سلام. لطفا کمکم کنید.دکتر براکیست تخمدان قرص ال دی بهم داد بعد از۷ روز از مصرفش لکه بینی دارم نمیدونم پریود شدم یا احتمال بارداری هست..چون ۱۴ روز از پریودی گذشته.واینکه ایا قرص رو ادامه بدم؟؟
0
1401/07/10
پاییز 🍀
ببین میگن در دوره اول استفاده از ال دی باید از یه روش جلوگیری دیگه هم استفاده کرد چون احتمال بارداری وجود داره. ولی شما یه بی بی چک بزن . ممکنه لکه بینی به خاطر دفع کیست باشه
0
1401/07/10
سوال کننده
درسته.ولی الان بی بی چک جواب میده؟و اینکه اگه ال دی رو قطع کنم پریود میشم؟
0
1401/07/10
Mahsa. M M
سلام عزیزم لکه بینی طبیعی هست
منم 1 دوره مارلین مصرف کردم لکه بینی داشتم
قرص رو قطع نکن مگر اینکه خون ریزی داشته باشی
منم 1 دوره مارلین مصرف کردم لکه بینی داشتم
قرص رو قطع نکن مگر اینکه خون ریزی داشته باشی
0
1401/07/10
آوا .....
سلام منم یه کیست داشتم ۳ شب قرص ال دی مصرف کردم حساسیت شدید پیدا کردم دیگ نخوردم فرداش پریود شدم
0
1401/07/10
آوا .....
اگ قرص رو قط کنی پریود میشی فرداش
0
1401/07/10
سوال کننده
درسته ممنون.. آخه اصلا رابطه اونجوری نداشتم .درحد لکه بینی هم هست.پس ادامه میدم
0
1401/07/10
Mahsa. M M
آره عزیزم
ان شاءالله خوب میشی
ان شاءالله خوب میشی
0
1401/07/10
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
باید شبها سر یه ساعت مشخص مصرف بشه
منم الان ال دی میخورم...
منم الان ال دی میخورم...
0
1401/07/10
Ftemeh .
سلام،عذرمیخوام ال ای دی و مارلین برای چیه دقیقاً؟
0
1401/07/11
Ftemeh .
مگه برای جلوگیری ازبارداری نیست؟
0
1401/07/11
سوال کننده
ال دی قرص جلوگیری هست ولی برای درمان کیست هم تجویز میشه
0
1401/07/11
پزشک اوما
سلام الینا جان
آیا قرص ها در این 17 روز راس ساعت مشخص و منظم مصرف شده اند؟
آیا قرص ها در این 17 روز راس ساعت مشخص و منظم مصرف شده اند؟
0
1401/07/11
سوال کننده
هرشب خوردم ولی بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب متغیر بود.بی بی چک بزنم...یا قرص رو ادامه بدم؟
0
1401/07/11
سوال کننده
فقط ۷ روزه خوردم
0
1401/07/11
پزشک اوما
عزیزم از شروع پریود 14 روز گذشته یا 14 روز است که تاخیر دارید؟
0
1401/07/12
سوال کننده
از شروع پریود ۱۴ روز گذشته.پنجم پریودی قرص هارو شروع کردم و دوسه روزه لکه بینی دارم.دیشب هم بی بی چک زدم ولی منفی بود
0
1401/07/12
پزشک اوما
عزیزم بنابراین احتمال بارداری نیست ، لکه بینی ناشی از مصرف قرص است، قرص را منظم راس ساعت مشخص ادامه دهید با تداوم مصرف معمولا مشکل برطرف خواهد شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا کلومیفن باعث نشان دادن مثبت کاذب بی بی چک میشود ؟
- ایا کسی تو بارداری کیست داشته ؛؟؟
- کسی کیست و با دارو گیاهی یا داروهای دیگه درمان کرده؟؟
- کسی با کیست تخمدان باردار شده؟
- از بین بردن کیست
- مصرف قرص لتروزول
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- 💎 شقایق جان عزیزم یه لحظه بیا💎
- احتمال نازا بودن بعد از ۴ ماه اقدام
- کیست درموئید در بارداری



366

