من کنار رد بخیه هام خیلی سوزش دارم به طوری که فک میکنم داره شکافته میشه میخواستم بدونم آیا نرماله این درد و سوزش امروز روز ۵ ام که سزارین شدم
0
1401/07/10
masoome n
آره عزیزم عادیه
0
1401/07/10
masoome n
به مرور کمتر میشه
0
1401/07/10
سوال کننده
یعنی چقد طول میکشه
0
1401/07/10
سوگل "مامان میکائیل"
منم مردم با این سوزشا بعد کشیدن بخیه دردش خیییلی کم میشه
0
1401/07/10
سوال کننده
منکه نمیتونم دراز بکشم یا حرکت کنم نشسته میخوابم خیلی سخته
0
1401/07/10
masoome n
تا یه ماهگی بهتر میشه
0
1401/07/10
سوال کننده
چه طولانی
0
1401/07/10
سوال کننده
😕
0
1401/07/10
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
طبیعیه منم همینطوری بودم
0
1401/07/10
سوگل "مامان میکائیل"
حتما شیاف و خشک کن دکتر بهت داده استفاده کن
0
1401/07/10
نرگس مهر
اره نرماله
البته حواست باشه یه وقت باز نشده باشه یا عفونت نکرده باشه
البته حواست باشه یه وقت باز نشده باشه یا عفونت نکرده باشه
0
1401/07/10
نرگس مهر
راه برو
من سر زایمان اولم این جوری بودم تا ۱۰ روز نشسته میخوابیدم چون خیلی کم راه رفتم
ولی این بار با اینکه درد داشتم راه رفتم خیلی زود سرپا شدم
من سر زایمان اولم این جوری بودم تا ۱۰ روز نشسته میخوابیدم چون خیلی کم راه رفتم
ولی این بار با اینکه درد داشتم راه رفتم خیلی زود سرپا شدم
0
1401/07/10
سوال کننده
اره داده استفاده میکنم
0
1401/07/10
سوال کننده
راه میرم ولی خیلی میسوزه زیاد نمیتونم راه برم
1
1401/07/10
Banoo .
عزیزم من تا 7 روز درد داشتم
بعد 10 روز دیگه خوب خوب بودم
انشالله زود درد هات کم میشه
بعد 10 روز دیگه خوب خوب بودم
انشالله زود درد هات کم میشه
0
1401/07/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان
نسبت به روزهای اول از شدت این حس کم شده؟
نسبت به روزهای اول از شدت این حس کم شده؟
0
1401/07/11
سوال کننده
نه کم نشده
0
1401/07/11
پزشک اوما
فعلا از شیاف کمک بگیرید اگر تا زمان کشیدن بخیه شرایط بهتر نشد، حتما به پزشک خود متذکر شوید. اگر بخیه ها متورم یا قرمز شده اند نیز لازم است زودتر جهت رد عفونت مراجعه کنید 🌹
1
1401/07/12
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
0
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



501

