خانم دکتر
ارضا شدن باعث اسیب رسیدن ب بچه یا توقف رشدش میشه ؟
خیلی نگرانم
من از اول بارداری علائم خاصی نداشتم گهگداری تهوع خفیف
هفته ۷ و ۹ رفتم سونو قلب و رشدش خوب بود خداروشکر
قبلا از رابطه فراری بودم و سخت ارضا میشدم
ازبعدبارداری ک ۲ ماه میگذره تمایلم زیاد و رابطه نداشتم دیروزم نفهمیدم ب چ سرعتی ارضا شدم رابطه هم نداشتم
بااینکه ivfکردم اما دکتزم چیزی نگفته درباره رابطه بهم منم بعد دوماه اینجوری شدم ولی نذاشتم کامل ب ارگاسم برسم
همش نگرانم اتفاقی افتاده باشه توقف رشد یاایست قلبی گرده باشه😭😭
پرسش (1401/07/10):
ارضا شدن در هفته ۱۰ باردادی
985
21
1401/07/10
سوال کننده
4
1401/07/10
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
وااای این چ فکر و حرفیه ک میزنی
خواهشا ایقدر خودتونو با فکرای مزخرف عذاب ندید
اینهمه ادم رابطه دارن تو بارداری همه بچه هاشون طوریشونه؟
خواهشا ایقدر خودتونو با فکرای مزخرف عذاب ندید
اینهمه ادم رابطه دارن تو بارداری همه بچه هاشون طوریشونه؟
2
1401/07/10
سوال کننده
اینقد ک من ت بارداریم سختی کشیدم نمیتونم لذت ببرم 😓
پارسال سقط داشنم
امسال ivfکردم بخاطر اشتباه ازمایشگاه گفتن افت بتا و سقط
بعد دکترم گف بیا سونو رفتم بچه سالم بود
بعد فهمیدم دیابت بارداری دارم انسولین میزنم
بعد تنگی نفس و حس خفگی دارم رفتم دکتر گف قلبت یک سوراخ مادرزادی داره معرفیم کرد دکتر داخلی برا تنگی نفس
عصریم باید برم دکتر ببینم چکا بابد بکنم
اینقد اتفاقا بد افتاده نمیتونم لذت ببرم از بارداری
پارسال سقط داشنم
امسال ivfکردم بخاطر اشتباه ازمایشگاه گفتن افت بتا و سقط
بعد دکترم گف بیا سونو رفتم بچه سالم بود
بعد فهمیدم دیابت بارداری دارم انسولین میزنم
بعد تنگی نفس و حس خفگی دارم رفتم دکتر گف قلبت یک سوراخ مادرزادی داره معرفیم کرد دکتر داخلی برا تنگی نفس
عصریم باید برم دکتر ببینم چکا بابد بکنم
اینقد اتفاقا بد افتاده نمیتونم لذت ببرم از بارداری
0
1401/07/10
مهتاب ک
من کل بارداری رابطه داشتم خیلی هم خوبه
0
1401/07/10
سوال کننده
کاش زودتر برم ان تی یکم خیالم راحت شه
0
1401/07/10
zahra75 B
نه عزیزم اصلا همچین فکری اشتباهه هیچ وقت باعث توقف رشد بچه نمیشه ولی اگه میگن رابطه آروم یا کم باشه بخاطر اینه که بعضیا دهانه رحمشون شله که یه وقت خونریزی نگیرن گلم نگران نباش
0
1401/07/10
zahra75 B
چرا انقد استرس داری استرس برا بارداری خوب نیست
0
1401/07/10
fatem F
همه اینها تو ۹ هفته؟! من تازه هفته ۸ فهمیدم باردارم
رابطه به بارداری آسیب نمیزنه هفته های آخر ممکنه باعث زایمان بشه اصلا استرس نداشته باش
رابطه به بارداری آسیب نمیزنه هفته های آخر ممکنه باعث زایمان بشه اصلا استرس نداشته باش
0
1401/07/10
سوال کننده
اصلا دست خودم نیس
وقت گرفتم برم مشاوره حس میکنم سقط قبلی و افسردگی ک داشتم الان بدتر شده
وقت گرفتم برم مشاوره حس میکنم سقط قبلی و افسردگی ک داشتم الان بدتر شده
0
1401/07/10
سوال کننده
دقیقا تو ۱۰ هفته اینقد سختی کشیدم...منivf بودم زودتر متوجه بارداری شدم
0
1401/07/11
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی خوشگلتون
اگر لکه بینی یا درد ندارید هیچ هیچ و هیچ مشکلی رخ نمی دهد جان من خودتان را اذیت نکنید اما چون بارداری حاصل ivf است روابط محدود باشند برایتان بهتر است 🌹
اگر لکه بینی یا درد ندارید هیچ هیچ و هیچ مشکلی رخ نمی دهد جان من خودتان را اذیت نکنید اما چون بارداری حاصل ivf است روابط محدود باشند برایتان بهتر است 🌹
1
1401/07/11
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1401/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما سوال جنسی دارم
- سلام دوستان ی سوال دارم .درمورد عکس رنگی 🌹
- ارضا شدن بدون دخول در بارداری😥😔🙈
- ارضا شدن بعد زایمان قبل از ۴۰ روز😦😦😦
- درد پهلو و زیرشکم سمت راست
- میگم دوستان رابطه اروم داشتن وارضا شدن ضرر داره
- دیروز انتقال جنین داشتم
- دخول سطحی در بارداری
- تحریک شدن بدون دخول و ارضا نشدن
- ارضا شدن زن برای بارداری لازم است؟؟؟




