سلام به دکتر عزیز
دیشب متوجه شدم ملاج دخترم یکم تو رفتگی داره الان تو سه ماه و نیم هست بدنیا هم اومده بود اصلا سرش نرم نبود ملاجش تشکیل شده بودازماه هفتم حالت سفالیک بود سرش تو لگن مونده بود
بخاطر چی میتونه باشه فرورفتگی خطرناکه؟
یه مدته شیر نمیخوره بزور انقدر گولش میزنیم گاهی وقتها میخوره دکتر گفت رفلاکس پنهان داره ممکنه بخاطر همین باشه؟ خیلی نگرانم از دیشب تاحالا خواب به چشم نیومده
پرسش (1401/07/10):
ملاج سر دخترم تو ماه چهارم یکم رفته تو بخاطر شیر نخورذنه؟؟
495
11
1401/07/10
سوال کننده
0
1401/07/10
yasi
اولا که طبیعیه تا هیجده ماهگی ملاج سرشون نرمه و یه کم تو رفته بعدم بله بخاطر کم ابیه شیردهی رو بیشتر کنید
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
دقیقا من از روی همین فرو رفتن میفهمم گرسنشه حتی اگر گریه نکنه بعد هم تا دوسالگی طول میکشه ملاج کامل سفت شه
1
1401/07/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
کم آبی بدن میتواند علت باشد عزیزم نگران نباشید اما شیردهی باید افزایش یابد و. اگر بخاطر رفلاکس شیر نمیخورد با مشورت متخصص اطفال درمان دارویی شروع گردد🌹
کم آبی بدن میتواند علت باشد عزیزم نگران نباشید اما شیردهی باید افزایش یابد و. اگر بخاطر رفلاکس شیر نمیخورد با مشورت متخصص اطفال درمان دارویی شروع گردد🌹
0
1401/07/12
سوال کننده
ممنون از لطفتون
0
1401/07/12
سوال کننده
مرسی دکتر اومای مهربون دکتر بهش قرص نکسیوم به همراه گریپ میگچر داده شربت میخوره ولی قرص با شیر حل میکنم به زور گاهی وقتها میخوره گاهی وقتها اصلا
ازاینکه پاسخگو بودید منو از نگرانی دراوردید یه دنیا ممنون خیر ببینید همیشه
ازاینکه پاسخگو بودید منو از نگرانی دراوردید یه دنیا ممنون خیر ببینید همیشه
0
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💓💓
عزیز دلم هستید گل من ، بله درک میکنم مجموعاً مراقبت از شیرخواران که رفلاکس دارند سخت است هرگاه احساس کردید میزان شیر خوردن به شکل قابل ملاحظه کم شده لازم است به متخصص اطفال مراجعه کنید در حال حاضر نیر میزان شیردهی را افزایش داده و پیگیر این مسئله باشید🌹🌹
عزیز دلم هستید گل من ، بله درک میکنم مجموعاً مراقبت از شیرخواران که رفلاکس دارند سخت است هرگاه احساس کردید میزان شیر خوردن به شکل قابل ملاحظه کم شده لازم است به متخصص اطفال مراجعه کنید در حال حاضر نیر میزان شیردهی را افزایش داده و پیگیر این مسئله باشید🌹🌹
1
1401/07/12
سوال کننده
چشم ممنونم تشکر 🌹🌹🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹❤️🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|3_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




