سلام جدیدا دختر چهار ماهم دو سه روزی یبار دفع داره اونم بافت و بوش فرق کرده. یجورایی غلیظ و روغنیه.. آیا مشکلی هست؟شیر خودمو میخوره.و تغییری توی رژیم غذاییم نبوده فقط تنها تغییر مسافرت بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



400
1401/07/10




