امپرازول ساشه پودری هم داره حالاچراقرصشوداده
من از دو ماهگی تا چار ماهگی پودرشو به دخترم دادم من راضی بودم بعدش دکترم قطع کرد ی قطره داد فقط خدا رو شکر
عزیزم دارو رو بذار رو کفه ترازو ببین بخوره بهتره یا نخوره ، ببین عوارض نخوردنش بیشتره یا خوردنش اون وقت تصمیم بگیر وقتی میگی بچه از خورد و خوراک افتاده دیگه هوش و حافظه مهم نیست ،
مثل این میمونه بگی بچه م حرف نمیزنه ولی میخام انگلیسی باش کار کنم
ساشه اش هست بهش میگن اسومراز من اونو دادم خیلی خوب بود
من ۴ماه دارم پودرشو میدم
یه روز ندم بدتر میشه
عزیزمن تا۶ماهگی پسرم رفلاکس داشت امپرازول میدادم ،دکترش تجویز میکرد، اگ مشکلی باشع دکتر نمیده
تاجایی که من میدونم ساشه پودری میدن به بچه ها من به خواهر زادم ۷ماهشه ساشه پودری میدن
من الان یک ساله دارم به بچم میدم تقریبا از یک ماهگی دادم تا همین الان که نصف شده ندما ریفلاکسش بالا میاد بهم میریزه بچه
امپرازول دختر منو خوب نکرد ۸ ماه نکسیوم دادم کامل خوب شد. حافظه ش هم عالیه دوسالشه اندازه بچه ی ۴ ساله حالیش میشه. نگران نباش. منم دغدغه های شمارو داشتم نگران عوارض بودم ولی چاره ای نداشتم بچم داغون بود داغون
نکسیوم عالیه منم امپرازول دادم بدتربالامیاوردنکسیوم و موتیلیوم دادم بهش خیلی خوب شد
نکسیوم عالی رفلاکسوکنترل میکنه حالاواقعاواسه معده ضررداره؟؟
سلام مامان جان به روی قشنگتون
جان دلم خیر نگران نباشید مشکلی ندارد و تاکنون عارضه اثبات شده بر روی هوش و حافظه هم ذکر نشده است 🌹