Ooma
پرسش (1401/07/09):

سلام وقتتون بخیر با علائم سرماخوردگی خفیف واکسن ۶ ماهگی میشه زد

دوستای گل دخترم ابریزش بینی داره دیروز بیرون بودیم یخ کرد امروز میخوام واکسن ۶ ماهگی رو ببرم بزنم اشکالی نداره؟

سلام عزیزم نزن.چند روز صبر کن بهتر شد بزن
نه نزن براش
حتی خفیف نباید واکسن زد
دو هفته م باید ازش بگذره
سلام‌ممنون دوستان
منم دخترم زمان واکسن چهارماهگی تب شدید کرد دکتر گفت تا دو هفته بعد نزنم
هنوز هم نزدم که داروهاش تموم بشه بعد بزنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.