سلام وقتتون بخیر.من تقریبا ۲ هفتس به دخترم شیر ببلاک ۳ میدم.از دقتی میدم هم مدفوعش یکم سفت شده و زور میزنه موقع دفع.و هم اینکه خیلی بد بو شده.خواستم ببینم ادامه بدم یا قطع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



306
1401/07/08




