سلام دختر من ۶ روزه سرما خورده و همش عوق میزنه فکر نکنم ربطی به شربت داشته باشه . اتفاقا از دیروز تا حالا هم نءوتادین مصرف میکنه
سلام عزیزم اصلا اینطور نبود فقط زمانی که شربت میخوره اینطوره
سلام مامان گل
اگر در سایر مواقع یا با سایر داروها موردی ندارد، نئوتادین را کمی با آب رقیق کرده و.بدهید ببینید شرایط بهتر میشود؟
نه خانم دکترهمه داروهارو قشنگ میخوره خداروشکر فقط همین شربت میخوره حالش انگاربد میشه
ممنونم خانم دکترانجام میدم اگه باز با آب رقیق کردم فرقی نکرد میتونم قطعش کنم
اگه میخوای خوب بشه نه باید جایگزین بدی
با اب سیبم میتونی بدی
سلامسمیرا جاان خب نمیدونم جایگزینش چی بدم مرسی که گفتی با آب ترکیب کنم
نئوتادین برا حساسیت سارا فکرکنم با سیتریزین ولی همه ی داروهای حساسیت بدمزه ان ساراجان
سلام عزیزم
سمیرا حساسیت نداشت فقط گوشش درد میکرد بردمش اینا رو داد گفت سرما هم خورده ولی فکرنکنم سرماخورده باشه
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، شرایط بهتر نشد؟ امتحان کردید؟
سلام خانم دکتر فعلا که با آب دادم بهترشد خداکنه همینطور بمونه ممنونم از لطفتون
خداروشکر مامان گل 🌸🌸❤️🌸🌸انشالله نگران نباشید 🌹🌹🌹