خانم دکتر با توجه با این ازمایشم باید داروی خاصی مصرف کنم یا مشکلی نداره ازمایشم ؟
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط اگر مقدور است بگویید که ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
سلام خانم دکتر . ترشحاتم خیلی کمه
معمولا زیاد راه میرم ترشح دارم
معمولا مثل یه توده ژلاتین ماننده
جان دل پماد کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و اگر بهبودی حاصل نشد و یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما مراجعه کنید 🌹🌹
ممنون خانم دکتر مهربون
چشمم ❤
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم گل من❤️❤️❤️