سلام خانم دکتر ومامانا خسته نباشید پسرم از دیشب تب داره بعدش اسهال دوتا دندون پایین خیلی وقته در آورده فک کنم دندوت بالایی میخواد در بیاد چیکار کنم خیلی بی اشتهاس میل به غذا نداره فقط شیر خودمو میخوره .بعدش بخاطر تب چیکار کنم چ شربتی بدم حالش بده بازی نمیکنه مثل قبل فقط به خودش میپیچه خواب هم ندازه فک کنم از بس گرمه تب داره .لباس گرمم تنش نیست چیکار کنم از تجربیاتتون بهم بگید چه شربتی بدم برای تبش .
0
1401/07/06
نسیم م
دندون تب نداره
اسهال نداره
برای تب پاراکید بده دوبرابر وزنش، ولی اگر وزنش بالای ۱۲ کیلوئه، شربت استامینوفن بده نصف وزنش به سی سی
اسهال نداره
برای تب پاراکید بده دوبرابر وزنش، ولی اگر وزنش بالای ۱۲ کیلوئه، شربت استامینوفن بده نصف وزنش به سی سی
0
1401/07/06
نسیم م
درجه تب هم خیلی مهمه، باید با تب سنج ببینی چنده
0
1401/07/06
yasi
دندون تب و اسهال نداره جدی بگیر ویروسه ببر دکتر بعدازظهر
0
1401/07/06
فاطمه 🤍
دوتاشیاف بزاربراش
1
1401/07/06
خانم گل .
چخبره دوتا😳
تازه اگه ده کیلو باشه میتونه ی دونه کامل بزاره
تازه اگه ده کیلو باشه میتونه ی دونه کامل بزاره
0
1401/07/06
خانم گل .
تبش چند درجه اس؟
0
1401/07/06
سوال کننده
چطور دندون تب نداره دندون پایینی هم درآورد تب داشت
0
1401/07/06
سوال کننده
حتی اسهال
0
1401/07/06
سوال کننده
۳۷.۱
0
1401/07/06
سوال کننده
۳۷.۷
0
1401/07/06
خانم گل .
این تب نیست
0
1401/07/06
خانم گل .
اما این تبه
قطره استامینوفن بده
قطره استامینوفن بده
0
1401/07/06
سوال کننده
استامینوفن پاراکید
0
1401/07/06
سوال کننده
بدم
0
1401/07/06
سوال کننده
چن قطره بدم بهش
0
1401/07/06
خانم گل .
اره
0
1401/07/06
سوال کننده
گرم۹.۶۵
0
1401/07/06
خانم گل .
دوبرابر وزنش
18 قطره بده
18 قطره بده
0
1401/07/06
خانم گل .
اگه تبش بیشتر شد یا طولانی شد حتما ببرش دکتر
0
1401/07/06
زهرا ا
منظور از دکترا اینه تب نداره یعنی خیلی تب بالا به دندون ربط نداره
بچه وفتی دندون در میاره داغ داغ میشه سرو صورتش
بچه ی من که اینجوری بوده
چون بدنشون ضعیف میشه
وفتی دندون در میارن هم داغ میشن تنشون هم اسهال میشن
بچه وفتی دندون در میاره داغ داغ میشه سرو صورتش
بچه ی من که اینجوری بوده
چون بدنشون ضعیف میشه
وفتی دندون در میارن هم داغ میشن تنشون هم اسهال میشن
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درجه حرارت بدن دلبندتان الان چقدر است؟
درجه حرارت بدن دلبندتان الان چقدر است؟
0
1401/07/09
سوال کننده
سلام خانم دکتر ۳۷.۷
0
1401/07/09
پزشک اوما
عزیزم 3 روز است تب دارد؟ اسهال چطور؟
0
1401/07/10
سوال کننده
آره خانم دکتر هم تب داره هم اسهال
0
1401/07/10
سوال کننده
تبش فقط با پاشویی و استامینوفن پاراکید نگه داشتم
0
1401/07/11
پزشک اوما
عزیزم این مساله با دندان درآوردن ارتباطی ندارد لطفا به متخصص اطفال مراجعه کنید ، برای کاهش شدت اسهال هم پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید 🌹
0
1401/07/12
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



424

