با سلام من از ماه پیش اقدام به بارداری داشتم با توجه به اینکه قبل اقدام سیکل قاعدگی من ٣١ روزه بود ولی درماه اول اقدام در روز ١٨ پریود بعد رابطه خونریزی داشتم،با وجود همه علایم بارداری اون دوره رور ۴٢ سیکل پریود شدم یعنی با ١١روز تاخیر؟! این دوره هم روز ١۵ دوره بعد و حین رابطه باز خونریزی داشتم و امروز هم روز ١٧ دوره بازهم حین و بعد رابطه خونریزی داشتم که من رو بد جور نگران میکنه، علت چی میتونه باشه؟؟چی کار باید کنم؟
1
1401/07/06
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم تو اقدام میگن بهم ریختگی طبیعیه ،اما اینکه شما بعده رابطه خونریزی داری حتما پیش ی پزشک زنان برو و چکاپ شو
1
1401/07/06
ارزو a
سلام عزیزم عقب یا جلو شدن پریود تو اقدام طبیعیه اما خونریزی در حین رابطه یا بعدش فک نمیکنم طبیعی باشه دکتر حتما برو معمولا میگن از عفونت اینجور میشه ولی خب دلایل دیگ هم میتونه داشته باشه اما خب دکتر باید حتما بری
0
1401/07/06
سوال کننده
من تو اقدام به بارداری اول هم سه ماه اول اقدام اینجوری وسط سیکل حین رابطه خونریزی داشتم ازمایش و سونو رفتم چیری نبود و ماه چهارم باردار شدم ولی این بار دو بار پشت سرهم خونریزی داشتم، ماه پیش به دکترم گفتم گفت چیزی نیست
0
1401/07/06
سوال کننده
خودشم همیشه روز ١۵ تا ١٨ پریود همیشه بعد و حین رابطه خونریزی دارم
0
1401/07/06
eliiii saburi
سلام منم این ماه روز ۱۷ سیکل خونریزی داشتم وپریود شدم نمیدونم علتش چیه
فردا میرم سونو ببینم چیه
فردا میرم سونو ببینم چیه
0
1401/07/06
سوال کننده
منم موندم برم باز دکتر یا نه فقط ازمایش رفتم قبل اقدام موردی نبود
0
1401/07/06
سوال کننده
اخه من همیشه تو اقدام اینجوری میشم تو جلوگیری همه چی خوبه
0
1401/07/06
مامان علی jaberi
بهتره بری دکتر معاینه بشی
0
1401/07/06
فاطمه 🚶♀️
دور از جون ممکنه زخم شده باشی. ی معاینه و پاپ اسمیر انجام بده عزیزم
0
1401/07/06
eliiii saburi
منم تا بحال اینطوری نشده بودم
خدا همه رو به خواسته قلبیشون برسونه
دیروز یه لک صورتی دیدم خوشحال شدم گفتم حتما لانه گزینیه ولی در کمال ناباوری ۱۰ روز زودتر پریود شدم🥺
خدا همه رو به خواسته قلبیشون برسونه
دیروز یه لک صورتی دیدم خوشحال شدم گفتم حتما لانه گزینیه ولی در کمال ناباوری ۱۰ روز زودتر پریود شدم🥺
0
1401/07/06
فاطمه 🚶♀️
اخه خونریزی حین و بعد رابطه ارتباطی با اقدام نداره
0
1401/07/06
فاطمه 🚶♀️
ب اصطلاح میگن رحم داره آماده میشه و تغییر میکنه
0
1401/07/06
فاطمه 🚶♀️
ولی در حالت معمول باید تغییر کنه. ینی ن فقط خونریزی موقع رابطه یا بعدش
0
1401/07/06
eliiii saburi
انشالله همینطور که شما میگید باشه
التماس دعا🤲
التماس دعا🤲
0
1401/07/06
فاطمه 🚶♀️
انشالله خدا ی نینی سالم و صالح بهتون بده
0
1401/07/06
eliiii saburi
خدا از دهنت بشنوه
الهی آمین
الهی آمین
0
1401/07/06
eliiii saburi
انشالله که چیزی نیست
وبه خیر میگذره
وبه خیر میگذره
0
1401/07/06
سارا کیانی
احتمالا دچار زخم و التهاب واژن شدی بخاطر عفونت زیاد یا طولانی مدت برو پیش دکتر زنان پماد مینویسه خوب میشی منم یه بار زخم شدم خیلی بده
0
1401/07/06
سوال کننده
تو بقیه روزهای دوره اینجوری نیست و همه چی عادی هست
0
1401/07/06
سوال کننده
اگه عفونت باشه تو بقیه روزها هم باید اینجوری باشه
0
1401/07/06
سوال کننده
فقط تو روزهای١۵ تا ١٨ پریودم حین رابطه و چند دقیقه بعدش دچار خونریزی میشم
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
شدت خونریزی بعد رابطه چقدر است؟ آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟ سونوگرافی تخمک گذاری انجام دادید؟
شدت خونریزی بعد رابطه چقدر است؟ آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟ سونوگرافی تخمک گذاری انجام دادید؟
0
1401/07/06
سوال کننده
سلام در حد اینکه یک دستمال کثیف میشه بعد رابطه و بعدش تو نیم ساعت چند قطره و بعد دیگه قطع میشه کلا.اخرین بار پاپ اسمیر بعد زایمان اولم انجام دادم ٢سال پیش و موردی نبود٠ سونو تخمکگذاری ۴ سال پیش تو اقدام به بارداری اولم انجام دادم به تازگی فقط ازمایش خون انجام دادم
0
1401/07/06
سوال کننده
این خونریزی هم تو روزهای ١۵ تا ١٨ پریودم اگه رابطه باشه حین و بعد رابطه هست و روزهای دیگه سیکل تجربه نکردم
0
1401/07/06
سوال کننده
ماه قبل هم تو روز ١٨ پریود بعدش دیدم و بقیه روزها نبود
0
1401/07/07
پزشک اوما
عزیزم این احتمال هست که لکه بینی ناشی تر تخمک گذاری را تجربه کنید نگران نباشید اما فردا سونوگرافی برای کسب اطلاعات بیشتر انجام دهید.
همچنین اگر در این سیکل باردار نشدید، جهت اطمینان یک معاینه زنان لازم است و تست پاپ اسمیر هم تکرار شود 🌹
همچنین اگر در این سیکل باردار نشدید، جهت اطمینان یک معاینه زنان لازم است و تست پاپ اسمیر هم تکرار شود 🌹
0
1401/07/07
سوال کننده
خیلی ممنون چشم انجام میدم٠ من فقط تو اقدام دچار لکه بینی میشم اونم تو ١۵ تا ١٨ سیکلم تو اقدام به بارداری اولم اینجوری شدم ولی این ماه هم ١۵ و هم ١٧ لکه بینی داشتم
0
1401/07/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ، بدلیل نزدیکی به زمان تخمک گذاری میتواند باشد و برای همین اولین بررسی که توصیه کردم سونوگرافی بود
0
1401/07/07
سوال کننده
باشه چشم حتما میرم
0
1401/07/07
سوال کننده
ببینم الان باز باشن برم
0
1401/07/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من💓💓💓
0
1401/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/07
سوال کننده
سلام دوباره
0
1401/07/07
سوال کننده
من سونوگرافی رفتم همه چیز طبیعی هست دکتر خودشن بهم گفت ذخیره تخمدان خوبه فولیکول زیاد هست ولی فولیکول غالبی نیست
0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
سوال کننده
به نظرتون امکان داره چون سیکلم ماه پیش ۴٢ روز شد این ماه هم ۴٢ روز بشه و تخمکگذاری دیرتر باشه
0
1401/07/07
سوال کننده
الان تو تقویم اوما که ۴٢ روز رو وارد کردم ١٧ هم رو روز تخمکگذاری گفته
0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون جانم
یک سوال گفتید آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده؟
یک سوال گفتید آخرین بار کی آزمایش هورمونی انجام شده؟
0
1401/07/07
سوال کننده
آزمایش پیش بارداری انجام دادم٠ هرمونی رو قبل بارداری اولم ۴ سال پیش انجام دادم
0
1401/07/07
سوال کننده
منم حس میکنم سطح هرمونام تو اقدام بهم میریزه
0
1401/07/07
سوال کننده
چون تو اقدام به بارداری اولم دو ماه باآمپول پروژسترون پریود شدم
0
1401/07/07
سوال کننده
اصلا دکتر خودم اهمیت نمیده میگه نگران نباش طبیعی هست
0
1401/07/07
سوال کننده
آخه چه طور نگران نباشم هم سیکلام طولانی شدن هم وسط سیکل بعد رابطه لکه بینی دارم حتما علتی دارن
0
1401/07/07
سوال کننده
این پیام منشی دکترم هست
0
1401/07/07
سوال کننده
اگر سونو و آزمایش طبیعی بود مشکلی ندارد فیزیولوژیک بدن شما در اقدام به بارداری تغییر کرده است. که دچار لکه بینی وسط سیکل شده اید و جای نگرانی نیست٠
0
1401/07/08
پزشک اوما
جان دل نگرانی تان قابل درک است و بنظر من اول باید بررسی انجام شود بعد بگوییم مشکلی نیست، چون آزمایش ندادید آزمایش هورمونی و پاپ اسمیر هم انجام بدهید 🌹
0
1401/07/08
سوال کننده
باشه خیلی ممنون
0
1401/07/08
سوال کننده
زحمت کشیدید انجام میدم میذارم جواب رو٠منم به جان اسید فولیک میتونم اینفولیک مصرف کنم؟
0
1401/07/08
سوال کننده
ازمایشی که انجام دادم اینا بوده٠
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده
اینم ۶ماه پیش انجام دادم الان که میبینم ازمایش هرمونی هم داره فقط اینجا در اقدام نبودیم ازمایش اول برا تیر ماه امسال هست ولی دومی برا فروردین هست
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
عزیزم اینوفولیک به بهبود شرایط تخمک ها کمک میکند، میتوانید مصرف کنید اما چون دوز فولات آن کم است در کنار آن باید فولیک اسید هم مصرف کنید. از برگه آخر میتوانید عکس کامل بگيريد؟
عزیزم اینوفولیک به بهبود شرایط تخمک ها کمک میکند، میتوانید مصرف کنید اما چون دوز فولات آن کم است در کنار آن باید فولیک اسید هم مصرف کنید. از برگه آخر میتوانید عکس کامل بگيريد؟
0
1401/07/08
سوال کننده
بله
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده
اینا برا ۶ماه قبل هستن که برا شروع اقدام ازمایش دادم
0
1401/07/08
سوال کننده
اینجا هیچ لکه بینی یا نامنظمی پریود نداشتم
0
1401/07/08
سوال کننده
از مرداد به طور جدی اقدام کردیم
0
1401/07/08
سوال کننده
که دوماه هست لکه بینی وسط سیکل دارم
0
1401/07/08
سوال کننده
آزمایشاتی که من انجام دادم اینا بود همسرم هم آزمایش اسپرم داد
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزم شرایط هورمونی هم خوب است ولی باتوجه به نامنظم شدن سیکل ها، اجازه دهید ببینیم این سکیل چند روزه خواهد بود، تست پاپ اسمیر هم انجام دهید 🌹🌹
1
1401/07/09
سوال کننده
خیلی زحمت کشیدید مرسی چشم انجام میدم اطلاع میدم
0
1401/07/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹
0
1401/07/09
پزشک اوما
منتظر هستم 💕
0
1401/07/09
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/08/10
سوال کننده
سلام خسته نباشید
0
1401/08/10
سوال کننده
فرموده بودید پریود این دوره رو بگم
0
1401/08/10
سوال کننده
من فعلا ۵٠ روزه پریود نشدم موعودم ٢١ مهر بود
0
1401/08/10
سوال کننده
الان ٢٠ روزه تاخیر دارم
0
1401/08/10
سوال کننده
آزمایش بتا هم دادم
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام جان دلم
دو عدد آمپول پروژسترون 50 با هم تزریق کنید و باتوجه به نامنظم شدن دوره ها لازم است حتما داروهایی مانند دوفاستون برای تنظیم سیکل ها شروع شوند 🌹🌹🌹
دو عدد آمپول پروژسترون 50 با هم تزریق کنید و باتوجه به نامنظم شدن دوره ها لازم است حتما داروهایی مانند دوفاستون برای تنظیم سیکل ها شروع شوند 🌹🌹🌹
0
1401/08/10
سوال کننده
تشکر مرسی دوفاستون کی و چه طور مصرف بشه؟
0
1401/08/10
سوال کننده
برای اقدام به بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
0
1401/08/10
سوال کننده
خسته نباشید من آمپول رو الان تزریق کردم
0
1401/08/10
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، نگران نباشید دوفاستون نه تنها مانع بارداری نمی شود، بلکه با تنظیم دوره های قاعدگی به صورت غیرمستقیم به تخمک گذاری و بارداری شما کمک میکند و اگر هم احیاناً در حین مصرف آن باردار شوید از وقوع سقط جلوگیری خواهد کرد. فعل قرص دوفاستون هر ١٢ ساعت یک عدد از روز١٤ پريود ميباشد به مدت ١٠ شب بخورید و بعد قطع کنید اما همزمان به پزشکی که تحت نظر ایشان هستید نیز مراجعه داشته باشید 🌹🌹🌹
0
1401/08/10
سوال کننده
خیلی ممنون اسید فولیک و اینفولیک رو هم همچنان مصرف کنم؟
0
1401/08/10
سوال کننده
خیلی محبت کردین دسترسی به پزشکم نداشتم شنبه از مسافرت میان٠ خیلی کمکم کردین ممنون
0
1401/08/11
پزشک اوما
بله جانم مصرف کنید ❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
1
1401/08/11
سوال کننده
سپاسگذارم
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزم
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی



837

