سلام خانم دکتر من بچه هام یک مقداری سرماخوردن عطسه و گاهی سرفه داشتن دکتر خودشون این هفته نیستن مجبور شدم ببرم پیش یک دکتر دیگ.
معاینه کردن و گفتن مختصر سرماخوردگی دارن ویک شربت سرماخوردگی کودکان دادن وگفتن هر ۸ ساعت بدم و یک شربت دیفن هیدرامین دادن گفتن درصورت بیقراری یک سی سی. ولی دو دل شدم ترسیدم بدم به بچه هام چون چندجا خوندم که برای زیر ۶ ماه شربت سرماخوردگی خوب نیست.بهتره که ندیم
حالا سوالم اینه چه عوارضی داره؟چه اتفاقی واسه نوزاد میفته اگه شربت بخورن؟
شربت سرماخوردگی کودکان و دیفن هیدرامین هر دوتا واسه نوزاد خوب نیست؟
پرسش (1401/07/06):
شربت سرما خوردگی کودکان
613
290
1401/07/06
سوال کننده
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
بخدا هیچی نمخورم داغون شدم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من فقط کولیک ایزو قبول دارم واقعا عالیه
0
1401/07/07
سوال کننده
غذا با حجم کمم نمیتونی بخوری؟
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
همیشه ام دارم تو یخچال
0
1401/07/07
سوال کننده
پس بگیرم منم امتحان کنم
0
1401/07/07
سوال کننده
خیلی سخته ک باز بچت با دارو هم نمیخابه
بازمن دارو بدم میخوابن ک اونم ترسوندن زیاد نمیدم بهشون
بازمن دارو بدم میخوابن ک اونم ترسوندن زیاد نمیدم بهشون
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اصلااا نمتونم فقط کل زور دو نوع میوه میخورم تمام دندونام از ریشه سیاه شده وقت گرفتم برم دکتر
0
1401/07/07
سوال کننده
چقد سخت اینجوری ک کلا نابود میشی دیگ
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن بابا من دیفن میدم ایبو میدم اما واکنش نشون نمیده
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
شدم دیگ عزیزم دندونام همه درد مکنه
0
1401/07/07
سوال کننده
یکم دوزشو بیشتر کن شاید جواب داد
0
1401/07/07
سوال کننده
دکتر ی شریت گیاهی ب من گف بگیرم اسمش بی بی سد اینو امتحان کردی؟
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
تا مهام بلند شم پاهام دستام تق تق صدا میده
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
یشب ستا دیفن دادم هیچی هیچی
0
1401/07/07
سوال کننده
من گرفتم خیلی بدخور بود ب بچه هام میدادم بالا میاوردن اصلا نمیخوردن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
نع
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
از منم دارو نمخوره بخدا یک کارتن شیر موز گرفتم با اون میریزم توشیشه
0
1401/07/07
سوال کننده
من زانوهام انگار فلج شده بخدا
چقد بد شدن بچه های این دوره قدیم هرخونه ۱۰تا بچه داشت انگار ن انگار حالا یکی میاری از پا در میای
چقد بد شدن بچه های این دوره قدیم هرخونه ۱۰تا بچه داشت انگار ن انگار حالا یکی میاری از پا در میای
0
1401/07/07
سوال کننده
بقیه شربتا بهتره همین بی بی سد چون گیاهیه خیییلی بدمزس
دکتر گف بیضرره میتونی هرشبم بدی ولی نمیخورن بالا میارن
دکتر گف بیضرره میتونی هرشبم بدی ولی نمیخورن بالا میارن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اره بخدا ماها کمکیم نداشتیم منک از تو بیمارستان خودم بلند شدم دیگ
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
برا چیه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خاک تو گورش برین بهش عجب نفهمیه
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
عزیزم اکثرا اینجورین آپارتمانی همینه
0
1401/07/07
سوال کننده
منم از روز دوم خودم بلند شدم هربار بخیه هام پر خون میشد از روز ۱۰ مامانم رفت خودم تنها موندم
0
1401/07/07
سوال کننده
خواب آوره
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
از داروخونه گرفتی
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
گوه میخورن
مگه بچه از رو خوشحالی گریه میکنه مادر دلش نمیاد گریه بچه رو ببینه دیگه اروم نمیشه چیکار کنن
مگه بچه از رو خوشحالی گریه میکنه مادر دلش نمیاد گریه بچه رو ببینه دیگه اروم نمیشه چیکار کنن
0
1401/07/07
سوال کننده
بخدا غصه گریه بچه ها یک طرف ترس از این همسایمون یک طرف
کل درو پنجره ها رو میبندم از ترس
کل درو پنجره ها رو میبندم از ترس
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
بچه کجای سمیرا
0
1401/07/07
سوال کننده
آره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
کثافتیه.واسه من خوبه برینم بهش
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
الان ماهک نزدیک نیم ساعت خیلی خیلی وحشتناک گریه کرد اصلا اندازه کل ۴ماه اینجوری گریه نکرده بود
0
1401/07/07
سوال کننده
یکی بی بی سده یکی بی بی اسلیپ این دوتا فککنم ۵۰ تومنه یکی هس اسمش بای بای اون گرونتره ۳۰۰ ایناس
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
نمفهمین دیگ مستاجر قبلی هم ب من مکفت گفتم من دلم مخاد گریه کنه گفتم همینه ک هست
1
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خودمم نشینم زار زدن.ببین همسابه ها ما چی گفتن پشت سرم🤣🤣🤣
0
1401/07/07
سوال کننده
بخدا میاد میگ ساکتش کن میگم کو شما بیا بگو ساکت شه ببینم ساکت میشه چکار کنم خب
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
بخدا که یابوعن
0
1401/07/07
سوال کننده
من پسرمو بردم حموم آخر کار صورتشو شستم یک جییییغایی میزد ببینی بخدا خودم ترسیدم دست و پام میلرزید
0
1401/07/07
سوال کننده
مشهدم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم قلبم وایساد یهو بی دلیل زد زیر گریه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
من کمر زانو بازو ندارم.رسما فلجم
1
1401/07/07
سمیرا سمیر
شعور مخاد ک ندارن
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
فردا ناهارم مهمون دارم الان دارم ناهار میپزم
0
1401/07/07
سوال کننده
واقعا مهمون با دوتا بچه کوچیک ظلمه دیگه
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
😂😂😂😂😂
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
بخدادرک ندارن هرکی میاد واسه غذا میاد .نمیگن این بدبخت با دوتا بچه چ غلطی بکنه
0
1401/07/07
سوال کننده
یهوووو جییییییغ زد فککردم آب داغ شده دست زدم دیدم نه سرده فقط چون آب ریخت رو صورتش اینجوری جیغ زد حمومم صدا میپیچه دیگ گوشام سوت میکشید آوردمش بیرون
تازگیا از حموم میترسه اول اینجوری نبود
تازگیا از حموم میترسه اول اینجوری نبود
0
1401/07/07
سوال کننده
واقعا خودشون باید عقلشون بکشه دیگ
خداروشکر من باز مهمون ندارم اصلا هرکسیم بیاد سریع میره واسه غذا نمیمونن
من غذای خودمونو نمیرسم درستکنم مهمون دیگ جای خود داره
خداروشکر من باز مهمون ندارم اصلا هرکسیم بیاد سریع میره واسه غذا نمیمونن
من غذای خودمونو نمیرسم درستکنم مهمون دیگ جای خود داره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
الهیییی
شاید ابی چیزی رفته دهنش
چجوری حموم میبری سمیرا؟
شاید ابی چیزی رفته دهنش
چجوری حموم میبری سمیرا؟
0
1401/07/07
سوال کننده
آزاده تو خواب بچه هات چجوریه اذیتت نمیکنن؟
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
من یکیرو میخوابونم اونیکی میبرم حموم بعد میارم بیرون اونم میخوابونم بعدی رو بیدار میکنم میبرم حموم بعد میارم میخوابونم اونو بعدم خودم میرم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
در اخر ۳تایی چندساعت بیهوش میشیم
0
1401/07/07
سوال کننده
بدنشو میشورم گریهنمیکنه صورتش میترسه
من چهار زانو میشینم یک پارچه میندازم رو پام بچرو هم میزارم رو پام شیر و از پایین باز میکنم توی لگن آب بعد با کاسه آب میریزم روش میشورمش
من چهار زانو میشینم یک پارچه میندازم رو پام بچرو هم میزارم رو پام شیر و از پایین باز میکنم توی لگن آب بعد با کاسه آب میریزم روش میشورمش
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه الحمدالله خوابشون خوبه .فقط ماهور رورا بد میخوابه که اونم نباید صدا بیاد اصلا وگرنه میخوابه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره منم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
خدا خیرت بده خندیدم کلی
0
1401/07/07
سوال کننده
من شوهرم باشهمیبرم یکیو میشورم میارم لباس تنش میکنم میدم دست شوهرم اون میخوابونتش بعد اون یکی و میبرم میارم لباس تنش میکنم میدم شوهرم بعد خودم میرم قشنگ دوساعت طول میکشه
1
1401/07/07
سمیرا سمیر
شما دوقولو
1
1401/07/07
سمیرا سمیر
وای تازه دیدم دوتا خداااا
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
میگم دخترا ارومترن ک
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه من تنها.شوهرم نمیذاره حموم ببرم زود زود.خونم نمیذاره تمیز کنم بخدا میره بیرون تند تند باید همه کار کنم
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂 ی وضی باورکن انگار برق گرفتتش دستاشم دراااز کرده عین چوب گرفته و یک صدا جیییییغ
خدا ب دادمون برسه فقط این وسط خودمون دیوونه نشیم😂
خدا ب دادمون برسه فقط این وسط خودمون دیوونه نشیم😂
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من حمومم ک میرم تو این سرما درباید باز باشه بیاد جلو در بشینه وگرنه جیغغغغغ
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره باردار بودم تو روانشناسی دوقلو خوندم دوتا دختر باشن خیلی راحتره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نمببری با خودت؟
0
1401/07/07
سوال کننده
براچی نذاره تمیز کنی؟
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
سمیرا عکس جدید از سودا و محمد بفرس
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
دهنت سرویس
0
1401/07/07
سوال کننده
دوس داره ببینتت😂😂😂
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن عزیزم مگ میشه من یک عالمه مو دارم دوساعت شستن اونا طول مکشه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
میگه جارو برقی صدا میده بچه اذیت میشه دسمال چرا میکشی باز فردا کثیف میشه حیاط لازم نکرده بشوری همه جا برگ ریزون......همش غررررر
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اره بخدا هر وقت حموم رفتم مریض شدم
0
1401/07/07
سوال کننده

وضعیت الانشون😂😂😂😂
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
فداتووون شم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چقد خوردنی
0
1401/07/07
سوال کننده
اوووف همهمردا همینن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
خدااا
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/07/07
سوال کننده
شوهرم سودا رو گذاشته کنار محمدصالح جاشون تنگ شده گریه میکنن😂😂
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
تو گهوارم اروم نمیشن یعنی؟؟؟کدومش سوداس ؟ارومه یا جیغک
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
مخاس بگم جاشون تنگه
0
1401/07/07
سوال کننده
نه بابا
اونیکه گریه میکنه سوداس
اونیکه گریه میکنه سوداس
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
آریا ک اصلا ببین آریا مقابل خوابیدن مقاومت میکنه تا دقیقه صدددد بیداره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
🤣🤣🤣🤣بمیرم برا پسرت چقد دلش پره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چجوری نیگا میکنه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چرا؟کم خونی نداره؟
0
1401/07/07
سمیرا سمیر

ببین خودشو خاکی کرده
0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
بخووووورمت شبطون
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اصلا نیگاهش شیطنت داره میباره
0
1401/07/07
سوال کننده
پسر منم انگارمتنفره از خواب
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چقد شبیه ن سمیرا😍😍
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
و انگار کپ باباشونن
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂 وقتی سودا جیغ میزنه محندصالح چنان با اخم نگاش میکنه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
گوششو سوراخ نکردی؟
0
1401/07/07
سوال کننده
ای خدااا شیطنت از همه جاش میباره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نگاهش خیلی بامزه س
0
1401/07/07
سوال کننده
چقدم نازه ماشالا😍😍😍
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
کشتهههه منووو
0
1401/07/07
سوال کننده
وااای امروز قرار بوده ببرمش دکتری ک سوراخ میکنه یکشنبه و چهارشنبس فقط
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خیلی جیگره
پسر ب این نازی ندیدم ماشالله
پسر ب این نازی ندیدم ماشالله
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
🤣🤣
0
1401/07/07
سوال کننده
آره مخصوصا پسرم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر

اینم الان
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
زنده باشن
0
1401/07/07
سوال کننده
ماشالله موهاش چقد خوبه پسر من ک کچله
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
بخدا جون برام نمونده من غذام نمیخورم فقط میوه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
ساعتتون خوابیده ولی این بچه نخوابیده🤣🤣🤣
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من موهاش کوتا کردممم تازه
1
1401/07/07
سوال کننده
الان ب شوهرم گفتم
کلااا یادمون رفته
کلااا یادمون رفته
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
من ۱۲ خاموشی میزنم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چرا خب
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اره ساعتم باطری ندارع
0
1401/07/07
سوال کننده
از اول پرپشت بود؟
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من از ده خاموش مکنم ولی کووووو خاب
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اره دنیا اومد مو داشت
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
دخترای منم
همه میگن بزرگ شن پر میشه.ولی دوس داشتم الان مو داشتن😥
همه میگن بزرگ شن پر میشه.ولی دوس داشتم الان مو داشتن😥
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
نمتونم ازبس نخوردم دیگ معدم قبول نمکنه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خودتم خوابت کمه احتمالا
دخترای من مث خودم خوابالوعن
دخترای من مث خودم خوابالوعن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
خدایی کار خودتونه دوتاااا ولی بخدا آریا هم اندازه ده تاس
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
سمیرا ب اون تزیینی اینای کنار تی وی دست نمیزنه؟؟؟
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن بابا من اینقد خابالوهم ولی این نع ب باباش رفته از ساعت شیش بیدار
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
مامانم میگه بچه ایی که شیطنت نکنه سالم نیس.همه بچه ها همینن
0
1401/07/07
سوال کننده
من پسرم خیییلی کمه موهاش
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
نع ب اون فقط دس نمیزنه فقط اون سالم مونده 😂😂😂😂😂بقیه شکوند
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
آخه آریا خیلی زود کاراشو کرد الان راه میره من ماهه راه میره
0
1401/07/07
سوال کننده
آقامن خیلی کنجکاو شدم ببینمتون😑
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اع🤣🤣پ هیچی
خواستم بپرسم راز دستکاری نکردن تزیینا چیه ب منم نشون بدی
خواستم بپرسم راز دستکاری نکردن تزیینا چیه ب منم نشون بدی
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
ویییی دوس دارم اینجوووری😍
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
منو دیدی فککنم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن بابا شکوند
0
1401/07/07
سوال کننده
اگ شماهم کنجکاو شدین😂😂
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
الان راحت دستشو میگیرم میرم سوپری
0
1401/07/07
سوال کننده
نه ندیدم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
جوووون چن سالته
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
جوووون
0
1401/07/07
سوال کننده
بچه خواهرشوهر من یکسالشه تااازه بگی نگی میشینه اونم سریع میفته باز
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
سمیرادفک میکردم خیلی سن بالاتری😍اما خیلی جونی
0
1401/07/07
سوال کننده
۲۹ سالمه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
همش میگی دیر بچه اوردم دیر اوردم😑😑😑😑خو دوسال از من بزرگتری که
0
1401/07/07
سوال کننده
ژان ژان
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن بابا این از س ماهگی دندون درآورد آریا تلاشش زیاده میخورد زمین پامیشد نخورد زمینم گریه نمکرد
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
دیدمت قبلا😍چشای پسرت کپ خودت
0
1401/07/07
سوال کننده
خب من ۱۵ ۱۶ سالگی عروس شدم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
تو چقد بامزه ای صورتت
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
قبل زایمان دادین بذارین منم قبل بدم🤣🤣
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اره والای صورتشم مث. منه
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
همه میگن دختره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خیلیییی😁🤣
0
1401/07/07
سوال کننده
ن من جمعه هفته پیش گرفتم اینو😂😂
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
میگم نع میگن چی خوردی این شده نگفتم والا من اینقد قهوه خوردم همه میگفتن سیا میشه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره ملوسه مث دخترا
0
1401/07/07
سوال کننده
چاق شدی بعد زایمان
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اع🤣🤣والا تفریحم میری واس خودت
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
جوووون ولی چشای دختراتم کپه خودته
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره شکر خدا
من انقد چشم آدما برام مهمه🙈😁
من انقد چشم آدما برام مهمه🙈😁
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ماشاالله چشماااا درشت
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
باز منو میگن چشات سگ داره ی برق خاصی چشمای منو پسرم داره
0
1401/07/07
سوال کننده
بعد عممممری رفتیم ی دور زدیم از دماغمون دراومد بس کگریه کردن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اصلا با بچه نمشه
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره اررررره
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من تنها تفریحی تا سوپر مارکته تمام
0
1401/07/07
سوال کننده
تازه شوهرم میگف بریم مسافرت گفتم بشین سرجات
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
من امروز دقیق بعد یسال رفتیم فروشگاه.بچه هامو خوردن اصلا
1
1401/07/07
سمیرا سمیر
هی آدم شانس داشته باشه
0
1401/07/07
سوال کننده
من برم که جفتشون گریه میکنن
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من هیجان تا سوپری تماممم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
هر دیقه باید وامیستادم بچه هامو قربون صدقه میرفتن دستام میخواست بشکنه
0
1401/07/07
سوال کننده
خوشحال شدم 😘شبتون خوش
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه من طفلکا چون جایی نمیرن انقد خوشحال بودن همش حرف میزدن با خودشون
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
خاستنین آخه منم تو خیابون میدیدم زیاد طولانی میشه میدادم دست خودشون
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
شبت بخیر عزیزم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
شبت پر از ارامششش
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
یکی از فروشنده ها گف بده بغلم دلم نیومد.اخه مریضی زیاد شده
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
آریا هم خوشحال میشه تازه میره جلو در میانه ب در یعنی ک منو ببر بیرون
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن من میدم دلم نمیاد ندم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
اخ الهیییییی وی دلم خواس
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
ن بابا زود کاراشو کرد بودم اذیت کردنا دست تنهام هستم داغون شدم میگرنم عوت کرده
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
بخدا غذام ی دونه شلیل ی نارنگی
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
وای همون توان ندارم امشب ی دونه زدم تو سرش خودم گریه کردم
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
اون گریه نکرد من گریه کردم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چرا زدی؟؟؟
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم خیلی دارم رو خودم کار میکنم ارامش داشته باشم واسه بچه ها
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
الکی جیغ میزد
0
1401/07/07
سمیرا سمیر
من زندگیمم ک مشکل داره خیلی عصبی شدم رفتم دکتر دارو گرفتم همه های آور خب من چطور بخورم این بچه ک نمخابه
0
1401/07/07
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان جان 🌹🌹ممنونم از دعای خیرتون و اصلا نگران نباشید گیجی در اثر داروی ایمن برای سن خطری ندارد اتفاقا با افزایش سطح خواب بچه ها به تسریع روند بهبودی گاها کمک می کند. الان حال کوچولوهایتان چطور است؟
0
1401/07/07
سوال کننده
ممنون🌹
عطسه میکنن و یخورده تب دارن الان
عطسه میکنن و یخورده تب دارن الان
0
1401/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹پلارژین را منظم میدهید؟
0
1401/07/08
سوال کننده
دیروز خریدم سه بار دیروز دارم هربار ۱۰ قطره امروزم همینطور عطسه فک میکنم کمتر شده ولی بدنشون و سرشون خیلی داغه هربار دست میزنم تب دارن تبشون از بین نمیره
0
1401/07/08
سمیرا سمیر
پاراکید لده
0
1401/07/08
سمیرا سمیر
بده
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزم همین روال را ادامه دهید ، و درجه حرارت را با دماسنج چک کنید اگر تب داشتند استامینوفن شروع شود درجه حرارت را به من بگویید
1
1401/07/08
سوال کننده
خداخیرتون بده امروز خیلی بهتر شدن خداروشکر همون قطره ای که گفتین دادم هم تبشون هم عطسه و سرفه کاملا خوب شد
خانوم دکتر من دوقلو دارم و دست تنهام خودم تنها جمعشون میکنم به بچه هام شیرخشک ببلاک میدم الان چندوقتی هست خیلی زیاد شیرمیخورن دقیقا هرنیم ساعت یک ساعت حتی شبها هم از خواب بیدار میشن شیر میدم بهشون کامل سیر میشن خودشون شیشه رو ول میکنن میخوابن دوباره نهااایت یک ساعت بعد بیدار میشن واقعا درشبانه روز من کلا بیدارم و واقعا ضعیف شده بدنم تا یک کدومشونو میخوابونم اون یکی بیدار میشه یبار ازتون سوال کردم گفتین شربت بی بی سد بدم ولی تاثیری نداشت بی بی اسلیپ هم ک گفتین اصلا پیدا نکردم ک بخرم راهی نداره که حداقل خواب شبانه بچه هام درست شه یا کمتر بیدار شن؟واسه شروع غذای کمکی زوده؟ میگم کمکی غذا بدم شبا شاید سیر باشن بیدار نشن
۱۰ روز دیگ ۵ ماهشون تموم میشه
خانوم دکتر من دوقلو دارم و دست تنهام خودم تنها جمعشون میکنم به بچه هام شیرخشک ببلاک میدم الان چندوقتی هست خیلی زیاد شیرمیخورن دقیقا هرنیم ساعت یک ساعت حتی شبها هم از خواب بیدار میشن شیر میدم بهشون کامل سیر میشن خودشون شیشه رو ول میکنن میخوابن دوباره نهااایت یک ساعت بعد بیدار میشن واقعا درشبانه روز من کلا بیدارم و واقعا ضعیف شده بدنم تا یک کدومشونو میخوابونم اون یکی بیدار میشه یبار ازتون سوال کردم گفتین شربت بی بی سد بدم ولی تاثیری نداشت بی بی اسلیپ هم ک گفتین اصلا پیدا نکردم ک بخرم راهی نداره که حداقل خواب شبانه بچه هام درست شه یا کمتر بیدار شن؟واسه شروع غذای کمکی زوده؟ میگم کمکی غذا بدم شبا شاید سیر باشن بیدار نشن
۱۰ روز دیگ ۵ ماهشون تموم میشه
0
1401/07/08
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل مهربان و الهی که همیشه خوب باشند ❤️
عزیزم روند وزن گیری بچه ها چطور است؟
عزیزم روند وزن گیری بچه ها چطور است؟
0
1401/07/09
سوال کننده
وزن تولد دخترم ۱۹۰۰ پسرم ۲۲۰۰
واکسن چهار ماهگی ک زدم ۱۵ روز پیش وزن کردم
دخترم ۵۵۰۰ پسرم ۶۱۰۰ بود
واکسن چهار ماهگی ک زدم ۱۵ روز پیش وزن کردم
دخترم ۵۵۰۰ پسرم ۶۱۰۰ بود
0
1401/07/09
سوال کننده
نارس هم بدنیا اومدن
واسه شروع غذای کمکی و سرلاک زوده الان؟
واسه شروع غذای کمکی و سرلاک زوده الان؟
0
1401/07/09
پزشک اوما
میتوانید عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/07/09
سوال کننده

0
1401/07/09
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ستادین دی برای کودکان
- مادران گرامی میاین راهنمایی لطفااا
- میتونم شربت سالبوتامول مصرف کنم
- استفاده از شربت یا قرص برای سرفه که در بارداری ضرر نداشته باشد؟
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- شربت آدی ژل اس
- مصرف شربت گریپ میکسچر
- خوردن قرص یا شربت انگل
- خوردن قرص یا شربت انگل در بارداری
- شربت گریپ میکسچر خارجی




