مهراز اسم دختره که
دختر خالم اسمش مهرازه
بجز اینا ک گفتی ماهان هم قشنگه
خانوما میگم بین این اسمایی که گفتم قشنگترینشو انتخاب کنین
ویهان خیلی اسم قشنگ و اصیلیه👌
من عاشق اسم عرشیا و آرش هستم.
جدید نیستن ولی دل نشینن
امیر محمد و محمد حسین هم نازن ک ب اسم خودت بیان
ولی اسم جدید بلد نیستم کمکت کنم 😀😃🙂🙃😊
اسمایی ک خودت فرستادی رو لایک کردم قشنگارو. انشالله اسم قشنگی بتونی انتخاب کنی برای فندوقت
نینی شمام پسره محدثه جان؟
😘😘😘
مهرادو نویان قشنگن😍
مهراز با فتحه اسم دختره، مهراز با کسره اسم پسره
من خیلی تحقیق کردم اسم پسر مِهراز درسته
مهراد و مهراز قشنگن، اسم اصیل ایرانی هستن.
من اگه صاحب ده تا پسر بشم
دوست دارم اسم ده تاشو بزارم. دیاکو.
اسم اصیل ایرانی
عاشقشم
ویهان بین اسمایی که انتخاب کردید خوبه 👍