سلام پزشک مهربون وقتتون بخیر
من پارسال موهام رو رنگ کردم (دکلره)
بعدش یکم ریزش مو گرفتم که با ماسک مو و اینا اوکی شد
ولی الان حدود یک ماه میشه که خیلی زیاد موهام میریزه
موقعی میرم حمام یا موهامو شونه میکنم همه جا پر میشه از مو
جرعت ندارم دست بزنم به موهام یا برم حمام
من ماسک موی فولیکا داخل حمام استفاده میکنم
احساس میکنم بخاطر این ماسک مو هستش
بنظرتون میتونه بخاطر این باشه
یا بخاطر کمبود ویتامین دی بدنم هستش؟
ممنونم از پاسخگوییتون🌹🙏
پرسش (1401/07/05):
ریزش موی شدید
562
20
1401/07/05
سوال کننده
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
جان دلم آخرین بار کی چکاپ کامل از جمله آزمایش هورمونی انجامشده؟ از کی استفاده از ماسک شروع شده؟
وقتتون بخیر 🌹🌹
جان دلم آخرین بار کی چکاپ کامل از جمله آزمایش هورمونی انجامشده؟ از کی استفاده از ماسک شروع شده؟
0
1401/07/07
سوال کننده
سلام دکترجان ♥️🌹
اخرین بار یک ماه پیش چکاپ دکتر زنانم نوشتن و انجام دادم عکسش رو براتون ارسال میکنم
اخرین بار یک ماه پیش چکاپ دکتر زنانم نوشتن و انجام دادم عکسش رو براتون ارسال میکنم
0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
سوال کننده

0
1401/07/07
پزشک اوما
عزیزم بابت ویتامین دی مکمل شروع شده؟
0
1401/07/08
سوال کننده
دکتر عزیز ببخشید یادم رفت که بگم حدود یک ماهه ک از ماسک استفاده میکنم
قبلاً هم استفاده میکردم ولی برای مدتی قطعش کردم دوباره مجبور شدم ازش استفاده کنم چون موهام خیلی بهم دیگه گره میخوره
قبلاً هم استفاده میکردم ولی برای مدتی قطعش کردم دوباره مجبور شدم ازش استفاده کنم چون موهام خیلی بهم دیگه گره میخوره
0
1401/07/08
سوال کننده
بله شروع شده بود
حدود دو سه هفته پیش
قرص هارو ب موقع خوردم
و سردرد خیلی بدی اومد سراغم
به دکتر خودمم دسترسی نداشتم بگم
که بخاطر کدوم قرصه ک سردرد شدم
حدود دو سه هفته پیش
قرص هارو ب موقع خوردم
و سردرد خیلی بدی اومد سراغم
به دکتر خودمم دسترسی نداشتم بگم
که بخاطر کدوم قرصه ک سردرد شدم
0
1401/07/08
سوال کننده
بخاطر همین هرچی قرص میخوردم رو قطع کردم و از اون روز به بعد سردرد نشدم
درکنارش قرص ویتامین دی 1000رو هم قطع کردم
درکنارش قرص ویتامین دی 1000رو هم قطع کردم
0
1401/07/08
سوال کننده
قرص هایی که مصرف میکردم
اسپرین ۸۰
روفولیک
زینک پلاس ب کمپلکس
پردینزولون
Maxofer plus
اسپرین ۸۰
روفولیک
زینک پلاس ب کمپلکس
پردینزولون
Maxofer plus
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده
این ویتامین دی رو دکترم برام تجویز کردن
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزم ممنونم بابت توضیحات عالی شما و یک سوال دیگر چرا پردنیزولون میخوردید؟
0
1401/07/08
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم ♥️
بخاطر بیماری روماتیسم مصرف میکنم
بخاطر بیماری روماتیسم مصرف میکنم
1
1401/07/08
پزشک اوما
ممنونم گل من، ویتامین دی را مجددا به تنهاطی امتحان کرده و ببینید شرایط چطور پیش می رود. فعلا از این مدل ماسک مو استفاده نکنید، در حالت نشسته موها را بشویید، در حالت خیس شانه نکشید، شامپو را رقیق کرده و بعد به سر بزنید، و به متخصص پوست و مو مراجعه کنید 🌹🌹
0
1401/07/08
سوال کننده
چشم پزشک عزیز ♥️
خیلی ممنون بابت توضیحات کامل و دقیقتون🙏♥️😘
خیلی ممنون بابت توضیحات کامل و دقیقتون🙏♥️😘
0
1401/07/08
سوال کننده

پزشک جان میتونم از این شامپو نرم کننده استفاده کنم؟
0
1401/07/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز جانم و امیدوارم بهترین نتيجه را بگیرید ، در مورد نرم کننده کامان هم مارک خوبی است فقط یادتان باشد نرم کننده اصلا به پوست سر نخورد و تا ارتفاع موها زیر گوش مجاز به استفاده از نرم کننده هستید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




