من بعد از ۷ ماه اینماه اصن پری نشدم پیام دادم دکترم گفت برو این قرص رو بگیر الان دارم میخورمش ک پری بیاد
ولی خودم حس میکنم عفونت دارم
منم ۲ ماه لکه بینی داشتم دکتر داد واسه پریود شدنم
ولی ماهه اول که خوردم خیلی خوب بود پریودی اصلا اذیتم نکرد
این ماه هم که تازه امروز پریود شدم انگار نه انگار نه درد دارم نه خون ریزی شدید
خیلی خوب بود 😀
بعد چندوقت از خوردن قرص اوکی شدی؟
بعد ۱ هفته که قرص تموم شد پریود شدم
سلام جان دلم به روی قشنگتون
اصول سیپروترون کامپاند به عنوان روش جلوگیری خیلی روش عالی نیست و بهتر است همزمان با مصرف از کاندوم یا روش جلوگیری طبیعی نیز کمک بگیرید یا اینکه به جای آن از ال دی یا روکین یا مارولین استفاده کنید 🌹🌹
الدی یا روکین روی مزه ی شیر تاثیر نمیزاره؟
از کیفیت و کمیت شیر ممکن است مقداری کم کند اما باتوجه به شروع تغذیه تکمیلی خیلی مساله ساز نیست❤️❤️