سلام این سنو راتفسیر کنید مال دوستمه الان چند وقتشه
سنو رابرج پنج 29گرفته
پرسش (1401/07/05):
تفسیر سنو بارداری الان چند وقتشه
546
58
1401/07/05
سوال کننده
0
1401/07/05
الناز مامان نيکان❤
عکس و بفرست
0
1401/07/05
سوال کننده

0
1401/07/05
سوال کننده
فرستاد گلم
0
1401/07/05
فاطمه 🤍
سلام فک کنم۱۴هفتشه
0
1401/07/05
سوال کننده
میگه مشکوکم حامله باشم هیچی حس نمیکنم توشکمم است
0
1401/07/05
سوال کننده
ممنونم بهش بگم ای نقد حساس نباشه
0
1401/07/05
فاطمه 🤍
تا۲۰هفته وایناکه تکون نمیخوره شکمشم بالانمیاداگه ویارم نداره که خوشبحالش
0
1401/07/05
فاطمه 🤍
خواهش عزیزم
0
1401/07/05
سوال کننده
ای نقد ویار داره با دمترون زنده است
0
1401/07/05
الناز مامان نيکان❤
ایشون بامنه حدودا ۱۵ هفتشه
0
1401/07/05
Leila 💫
دقیقا یکمین روز از 15 هفته
0
1401/07/05
سوال کننده
میگه شکمم پوستش نرمه هیچ سفتی حس نمیکنم
0
1401/07/05
ماهی جون
پس چرا از ضربان قلب چیزی ننوشته
0
1401/07/05
سوال کننده
موقعه که رفته گفته خیلی کوچکه
0
1401/07/05
ماهی جون
طبیعیه حالا مال تازه داره سفت میشه بعد ۵ ماه
0
1401/07/05
Leila 💫
تو 17هفته اینا حس میکنی تو 20تا24هفتگی لگدشو قشنگ احساس میکنی
0
1401/07/05
سوال کننده
ضربان قلب معلوم نمیشه
0
1401/07/05
Leila 💫
تو هفته دوازدهم یا سیزدهم ضربانشو میتونی تو سونو بشنوی
0
1401/07/05
سوال کننده
الان بهش بگم پانزده هفته است یا 14هفته
0
1401/07/05
Leila 💫
پونزده
0
1401/07/05
سوال کننده
نرفته دکترش الآن برای 18هفته سنونوشته
0
1401/07/05
سوال کننده
ممنون گلم بهش میگم
0
1401/07/05
Leila 💫
خب ینی سه هفته بعد میره قشنگ جنسیت و ضربانو تصویرشو تو مانیتور میبینه😍
0
1401/07/05
Leila 💫
💚💚💚
0
1401/07/05
سوال کننده
آن شاالله ببینه کشت خودشو از وسواس شدن شبو روز فکریه
0
1401/07/05
Leila 💫
طوری نیس عادیه تو بارداری خیلی حساس میشیم مخصوصا ک اولین بچه باشه من خودمم بودم😅
0
1401/07/05
سوال کننده
این بیچاره سر منو برداز بس حساس شده
0
1401/07/05
Sahar R
ای جانم نینیش یکم دیر کنه روز اول عید دنیا میاد 😍
0
1401/07/05
Leila 💫
فک نکنم
0
1401/07/05
Leila 💫
چون من ۱۷هفتمه باز تو انتی زدن ۱۲ اسفند اوما هم زده ۱۷ اسفند
0
1401/07/05
سوال کننده
به اون خانم دکتر گفته 29اسفندزایمان میکنی
0
1401/07/05
سوال کننده
بهش میگم منم پانزده هفت مه باهم زایمان میکنیم
0
1401/07/05
Sahar R
بر اساس تاریخ زایمانش 15 هفته و دو روزشه .
0
1401/07/05
Sahar R
احتمالا اخرین پریودیش 22 خرداد بوده؟
0
1401/07/05
الی .
باید ۱۵ هفته اینا باشه
0
1401/07/05
زهراا🤲خدایا شکرت
در برگه سونگرافی نوشته ۹هفته و ۵ روز
که میشه ده هفته
ولی تاریخ زایمانش میگه هفته اش بالا تره
سن واقعی جنین ۱۰هفته اس
که میشه ده هفته
ولی تاریخ زایمانش میگه هفته اش بالا تره
سن واقعی جنین ۱۰هفته اس
0
1401/07/05
سوال کننده
ماباهم رفتیم سن و
0
1401/07/05
سوال کننده
آره آخرین پریودش 22خردادبوده
0
1401/07/05
سوال کننده
یه چیزی دیگه چند وقت قبل رمضان زایمان میکنیم
0
1401/07/05
سوال کننده
سزارین هم هستیم
0
1401/07/05
Zahra Delbar
خب مگه آن تی نرفته هنو؟
0
1401/07/05
Leila 💫
حس کنم فروردین ماه بیوفته 🤔
0
1401/07/05
Leila 💫
دکتره اشتباه محاسبه کرده🤔
0
1401/07/05
سوال کننده
نه نرفته
0
1401/07/05
پزشک اوما
سلام جانم
لطفا تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی دوستتان را بگویید، چرا سونوگرافی ان تی انجام نشده؟!
لطفا تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی دوستتان را بگویید، چرا سونوگرافی ان تی انجام نشده؟!
0
1401/07/05
سوال کننده
22 خرداد آخرین پریودش بوده
0
1401/07/05
سوال کننده
22خرداد آخرین پریودش بوده
0
1401/07/05
سوال کننده
نه اینجا دکترا خاک توسر نمیدونن آ ن تی چیه من دوهفته پیش دکتر او ما به من گفت ا ن تی انجام بده رفتم پیش خانم دکتر گفت برو لازم نیست 18 هفته سنوداری
0
1401/07/05
پزشک اوما
جان دل 15 هفته و دو روز هستند ، مایه تاسف برای این پزشکان است حدی با وجود توصیه حذف غربالگری، سونوگرافی ان تی باید انجام گردد که دیگر متاسفانه دیر شده و باید سونوگرافی آنومالی اسکن را انجام دهند 🌹
0
1401/07/05
سوال کننده
آن شاالله 18هفته انجام میدن چی بگم جای ما منطقه محرومه هر دکتری هر چی گفت باید قبول کنی
0
1401/07/06
پزشک اوما
متوجهم عزیزم و انشاالله که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت نگران نباشید🌹🌹🌹
0
1401/07/06
سوال کننده
ممنون از رهنمایی تون دکتر جان من خودم الا ن هفته15دوروز بازدارم ولی حتا اندازه زدن یه رگ حس نمیکنم جنین توشکمم است شکمم کلا ترم ترم پوستش مشکلی که نیست
0
1401/07/06
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم و در مورد خودتان هم صبور باشید ، بین هفته 19تا 24 اولین حرکات جنین حس خواهد شد، که این حرکات بسیار ظریف و ضعیف بوده و برای حس آنها باید تمرکز خود را افزایش دهید 🌹🌹🌹
1
1401/07/06
سوال کننده
خیلی ممنون دکترجون از رهنمایی تون
0
1401/07/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️❤️
0
1401/07/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




