سلام به همگی ، امیدوارم حالتون خوب باشه
من ۲ماه و ۱هفته پیش سزارین شدم
اولین زایمانم بود
تا ۵۰ روزوخونریزی و لکه بینی داشتم
بعد از ۵۰ روز، ۱۰روز یا ۱هفته خوب بودم...
الان حدود ۱۱ روزه مجدد لکه بینی دارم
رنگ لکه ها قهوه ای و ... نیست
کاملا رنگ خون روشن هست، و زیر دلم درد میکنه
خواستم بدونم این موضوع طبیعیه؟
یا باید پیگیری کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1401/07/04








