سلام. من اینماه با دو روز تاخیر پریود شدمو فقط لکه
بینی بود یعنی از روز جمعه تا دیروز لکه بینی داشتم در حد ی سکه خیلی کم بود و رنگش خیلی تیره بود . دیروز قطع شد اصلا هیچ خونریزی و لکه بینی ندارم. هیچ علائمی هم از پریودی ندارم. فقط یک هفته سینه هام بشدت درد میکرد که الان دردش خیلی کم شده
ازمایش پرولاکتین هم داشتم . الان نمیدونم چیکار کنم ازمایشمو؟ بنظرتون ممکنه لکه بینی از لانه گزینی باشه؟ بی بی چک بزنم الان جواب درست بهم میده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



464
1401/07/04






