سلام دکتر جان بهممیگین آزمایشم چطوره
0
1401/07/04
سوال کننده

0
1401/07/04
سوال کننده

0
1401/07/04
سوال کننده
دکتر عزیز RBCچیه که بالاست
0
1401/07/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. تالاسمی مینور دارید ؟
2. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟ شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
3. سطح کلسترول رو به بالا است. برنامه غذایی خود را اصلاح کنید.
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. تالاسمی مینور دارید ؟
2. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟ شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
3. سطح کلسترول رو به بالا است. برنامه غذایی خود را اصلاح کنید.
0
1401/07/04
سوال کننده
۱.من نمیدونم که دارم یانه ،همیشع این پایین هس ،یعنی تالاسمی دارم ؟ ۲. اول یکمی ادرارم رف بعد گرفتم توی قوطی ولی قبلش نشستم
0
1401/07/04
سوال کننده
دکتر جان ترشح هم دارم ولی رنگش رو دقت نکردم
0
1401/07/04
سوال کننده
دکتر دستام جون نداره ، جوری که چاقو دست میگرم بعدش دستم جون ندارع ،مال چیه ، شیر میدم
0
1401/07/04
سوال کننده
پس RBC چی هس
0
1401/07/04
سوال کننده
ازکجا بفهمم تالاسمی هسم یا نه ؟ چون دخترم ب پروتئین شیر گاو حساسیت داره ، هیچ لبنیاتی استفاده ندارم لازم هس کلسیم استفاده کنم ؟ ببخشید سوال هام زیاد بود
زنده باشید 🌹
زنده باشید 🌹
0
1401/07/04
پزشک اوما
عزیزم ایرادی ندارد ❤️❤️
اصطلاح RBC مربوط به گلبول های قرمز است و برای همین پرسیدم تالاسمی مینور دارید یا خیر گل من، اگر در آزمایشات قبلی هم چنین نتایجی بوده بهتر است یک آزمون الکتروفورز انجام دهید و اگر نبوده برای دو ماه، یک هفته در میان یک عدد نوروبیون تزریق کرده و بعد CBC تکرار شود.
عزیزم چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
اصطلاح RBC مربوط به گلبول های قرمز است و برای همین پرسیدم تالاسمی مینور دارید یا خیر گل من، اگر در آزمایشات قبلی هم چنین نتایجی بوده بهتر است یک آزمون الکتروفورز انجام دهید و اگر نبوده برای دو ماه، یک هفته در میان یک عدد نوروبیون تزریق کرده و بعد CBC تکرار شود.
عزیزم چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/07/05
سوال کننده
فقط قرص کلسیم میخورم ولی قبل آزمایشم قرص ویتامین د۳ و آهنم میخوردم
0
1401/07/05
سوال کننده
الکتروفورز واسه چی هس ؟
0
1401/07/05
سوال کننده
آزمون
؟
؟
0
1401/07/05
سوال کننده
دکتر جان الان که نگای آزمایشاتم میکنم ،یکماه قبل حاملیگم آر بی سی ۵.۴۴ بوده ،توی ۴ماهگی بارداریم ۴.۹۰ بوده و توی ۷ ماهگی بارداریم ۴.۷۳ بوده ،توی دوران حاملگی آهن هماتینک استفاده میکردم ،حالا با این رنج ارمایشگاها من تالاسمی هسم و هرکدوم جاها ی مختلف آزمایش دادم
نوروبیون واسه چی بزنم ؟
نوروبیون واسه چی بزنم ؟
0
1401/07/06
پزشک اوما
عزیزم لطفا عکس گزارش آزمایشات را ارسال کنید تا ببینم، چون فقط rbc مهم نیست من باید تمام فاکتورها را ببینم
0
1401/07/06
سوال کننده

قبل حاملگی
0
1401/07/06
سوال کننده

۴ماهگی
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده
دکتر جان این ازمایشات توی حاملگی بوده ،با الان فرق ندارن ؟
0
1401/07/06
پزشک اوما
عزیزم همچنان بنظر من کمی مشکوک هست، طبق روالی که گفتم عمل کنید و نوروبیون بزنید چون ممکن است کمبود ویتامین های گروه B منجر به این نتایج شده باشد بعد آزمایش خونی به نام الکتروفورز انجام میشود تا از نظر تالاسمی مینور چک شوید
0
1401/07/06
سوال کننده
دکتر جان همون آزمایش اولی ویتامین b12هس ،پایینه ؟؟ اولین آزمایش
0
1401/07/06
پزشک اوما
جان دلم پایین نیست اما سایر ویتامین های خانواده ب بررسی نشده اند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313

