منم بارداری پوچ داشتم گرمی بخور ک رحمت تمیز بشه بعدش ۳ ماه جلوگیری داشته باش
خودت و تقویت کن حتما انشاالله جاش سبز میشه
من از بعد اینکه خونریزیم قطع شد رابطه داشتم
سلام گلم منم قبل ی سقط داشتم هیچ رابطه نداشتم تا خونریزیم قطع شد بعدم دمنوش بخور بخصوص دمنوش بابونه خیلی خوبه رحم تمیز میکنه و چیزای گرم بخور و ویتامین بخور اگ میخوای بعد س ماه اقدام بکنی حتما از الان روز یکی فولیک اسید بخور تا س ماه دیگه گاهی سونو بده ک تنبلی نیاد سراغت خدایی ناکرده من بعد سقط چند ماه بعدش تنبلی تخمدان گرفتم
سلام عزیزم ازکجافهمیدی حاملگی پوچ داری
من بعدازخونریزی سقطم پاک که شدم رابطه داشتم حامله هم شدم 😂
من رفتم ۵هفته فقط ساک بارداری داخل کاویته رحم هست تا دوهفته دیگه دوباره برم سونو
گلم تا میتونی چیزای مقوی بخور ک دوباره بدنت تقویت بشه ،جیگر حتما بخور خون سازه برات خوبه
تا یه ماه به خودت استراحت بده کار سنگین اصلا نکن
بعد اینکه خونریزیت تموم شد میتونی رابطه داشته باشی و هر وقت خواستی اقدام کنی سه ماه قبلش برو زیر نظر دکترتا بهت ویتامین و فولیک اسید بده
سلام ببخشید سقط شما هم خیلی سخت بود ؟؟منم قبلا یه بارداری پوچ داشتم خیلی سقطم سخت بود خودش دفع شد