سلام خانم دکتر اگر تونستید زودتر جوابمو بدین خیلی درد دارم
از روز جمعه سرما خوردم که ابریزش بینی دارم و چشمم اشک میاد و درد شدید قفسه سینه و پشتش (گاهی فکر میکنم شاید از قلبم باشه اخه ضربان قلبم بالاست ولی وقتی استاموفین خوردم که دردش ارومتر شد گفتم اگر قلب بود دردش اروم نمیشد ضربان قلبم از دیشب ۱۱۵تا ۱۳۸ بود) در حال حاضر فشارم رو با دستگاه گرفتم ۱۴ روی ۱۰ با ضربان ۱۳۴ البته الان درد دارم شاید بی تاثیر نیست
دست هام هم شروع کردن به درد گرفتن .. گلوم درد نداره اما میسوزه وقتی خشک میشه
پرسش (1401/07/03):
درد شدید در قفسه سینه و پشت ان
356
44
1401/07/03
سوال کننده
0
1401/07/03
سوال کننده
باید چیکار کنم
0
1401/07/03
سوال کننده
به چه دکتری مراجعه کنم
0
1401/07/03
گلی .
عزیزم برو الان بیمارستان بخش اورژانس بذار فشارتو بگیرن خودشون میگن چیکار کن
0
1401/07/03
گلی .
نگران نباش
0
1401/07/03
گلی .
ولی بری دکتر بهتره
0
1401/07/03
سوال کننده
اره فکر کنم برم بهتر دردم خیلی شدید شده
0
1401/07/03
سوال کننده
اخه بدبختی اینکه همسرمم مریض شده اونم افتاده
0
1401/07/03
گلی .
آره پاشو برو
آخی عزیزم چه قدر سخت برید شاید هر دوتامون سرمزدید خوب شدید
آخی عزیزم چه قدر سخت برید شاید هر دوتامون سرمزدید خوب شدید
0
1401/07/03
گلی .
اگر شوهرت نمیتونه به پدر شوهرت یا مامان خودت اینا بگو بیان دنبالت
0
1401/07/03
سوال کننده
تا نیم ساعت دیگه بیدارش میکنم
متاسفانه پدر شوهرم فوت شدند
خانواده خودمم سفر بودند تازه رسیدند
متاسفانه پدر شوهرم فوت شدند
خانواده خودمم سفر بودند تازه رسیدند
1
1401/07/03
گلی .
خدا رحمتشون کنه عزیزم
انشالله چیزی نیست 💜
انشالله چیزی نیست 💜
0
1401/07/03
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/07/03
سوال کننده
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد
0
1401/07/03
گلی .
مرسی عزیزم ❤️ سلامت باشی
0
1401/07/03
sami *
رفتی دکتر ؟؟
0
1401/07/03
سوال کننده
اره
رفتم میگه برو اکو قلب بده نوار قلب بده
رفتم میگه برو اکو قلب بده نوار قلب بده
0
1401/07/03
سوال کننده
رفتم دادم مشکلی نبود
0
1401/07/03
سوال کننده
میگم بابا من درد دارم از سرما خوردگیه کسی حرف منو گوش نداد
0
1401/07/03
سوال کننده
حدودا ۵۰۰ تومن خرج شد
0
1401/07/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم فشار خون بالا در هر زمان و خصوصا در طی دوره بارداری نیازمند مراجعه فوری به بیمارستان است در چنین شرایطی لطفا با به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم یا با اورژانس تماس بگیرید.
الان فشار خون چطور است؟
عزیزم فشار خون بالا در هر زمان و خصوصا در طی دوره بارداری نیازمند مراجعه فوری به بیمارستان است در چنین شرایطی لطفا با به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم یا با اورژانس تماس بگیرید.
الان فشار خون چطور است؟
0
1401/07/03
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز
رفتم اورژانس بیمارستان بدون اینکه معاینه کنن گفتن ما بستری میکنیم اگر نمیخواین برین کلینیک
منم رفتم اونجا علائم گفتم گقتن باید نوار قلب بدی و ازمایش خون ،البته اونجا هم با این دستگاه که روی انگشت میزارن فشار خون و اکسیژن خون رو چک کردن که من فراموش کردم بپرسم دکتر هم چیزی نگفت بهم
بعد گفتن ازمایشت خوبه اما برو یک متخصص قلب ببینتت
من رفتم پیش متخصص قلب نوار دوباره گرفتن و اکو قلب انجام دادند
گفتن قلبت خوبه اما فشارم رو نگرفتن
رفتم اورژانس بیمارستان بدون اینکه معاینه کنن گفتن ما بستری میکنیم اگر نمیخواین برین کلینیک
منم رفتم اونجا علائم گفتم گقتن باید نوار قلب بدی و ازمایش خون ،البته اونجا هم با این دستگاه که روی انگشت میزارن فشار خون و اکسیژن خون رو چک کردن که من فراموش کردم بپرسم دکتر هم چیزی نگفت بهم
بعد گفتن ازمایشت خوبه اما برو یک متخصص قلب ببینتت
من رفتم پیش متخصص قلب نوار دوباره گرفتن و اکو قلب انجام دادند
گفتن قلبت خوبه اما فشارم رو نگرفتن
0
1401/07/03
سوال کننده
بعد از اینکه فشارم ۱۴ روی ۱۰ بود
دوباره که فشارم رو گرفتم ۱۳.۵ روی ۹.۵ بود با ۱۲۹ ضربان قلب
دوباره که فشارم رو گرفتم ۱۳.۵ روی ۹.۵ بود با ۱۲۹ ضربان قلب
0
1401/07/03
سوال کننده
الان دستگاه فشار ندارم که دوباره بگیرم
اون نوقع خونه مامانم بود که دستگاه داشتم
اون نوقع خونه مامانم بود که دستگاه داشتم
0
1401/07/03
سوال کننده
حالا فردا میگیرم بهتون اطلاع میدهم
ممنونم از پیگیری و مسئولیت پذیریتون
خداوند به شما خیر بدهد
ممنونم از پیگیری و مسئولیت پذیریتون
خداوند به شما خیر بدهد
0
1401/07/03
سوال کننده
در ضمن من قسمت پیشتیبانی رو بلد نیستم از کجا باید اقدام کنم؟؟
0
1401/07/03
سوال کننده
ورم و اینها ندارم
من وقتی درد میکشم همین فشارم میره بالا البته قبلا تا ۱۳ بود این تا ۱۴ هم رفت بالا
من وقتی درد میکشم همین فشارم میره بالا البته قبلا تا ۱۳ بود این تا ۱۴ هم رفت بالا
0
1401/07/04
پزشک اوما
عزیزم تاپیکی داریم که عنوان قوانینی که در طرح سوال باید رعایت کنید، در آن بخش بپرسید
فعلا مصرف نمک را به حداقل برسانید ، مابعد بیشتر بخورید و امروز صبح و عصر و شب فشار خون را کنترل کنید و گزارش دهید حضور دستگاه فشار خون در خانه باتوجه به شرایط شما لازم است
فعلا مصرف نمک را به حداقل برسانید ، مابعد بیشتر بخورید و امروز صبح و عصر و شب فشار خون را کنترل کنید و گزارش دهید حضور دستگاه فشار خون در خانه باتوجه به شرایط شما لازم است
0
1401/07/04
سوال کننده
سلام خانم دکتر جان
چشم
الان فشارم گرفتم ۱۲.۴روی ۸.۲ بود ضربان قلب ۱۱۳ بود
چشم
الان فشارم گرفتم ۱۲.۴روی ۸.۲ بود ضربان قلب ۱۱۳ بود
0
1401/07/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و همچنان گزارش دهیدگ برای گرفتن فشار خون و ضربان قلب برای 15 دقیقه بی تحرک بمانید و بعد کنترل کنید
0
1401/07/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/07/05
سوال کننده
الان ۱۱۸ روی ۷۷ ضربان قلب ۱۱۰
1
1401/07/05
پزشک اوما
عزیزم میزان مصرف مایعات کافی است؟
0
1401/07/05
سوال کننده
اگر منظورتون ۸ لیوان در روز هست هیچ وقت حساب نکردم
ولی بقیه میگن تو کم اب میخوری خودم همچنین حسی ندارم
ولی بقیه میگن تو کم اب میخوری خودم همچنین حسی ندارم
0
1401/07/05
سوال کننده
فشار الانم ۱۱۱ روی ۷۸ هست ضربان قلب ۱۰۵
1
1401/07/05
پزشک اوما
عزیزم ضربان قلب مقداری بالا است اما فشار خوب است بنظر من صرفا تحت نظر متخصص قلب باشید 🌹
1
1401/07/05
سوال کننده
ممنونم
چشم حتما
اکو انجام دادم و نوار قلب به نظر شما کلینیک قلب و مادر برم یا همین ها انجام دادم کافی هست؟؟
چشم حتما
اکو انجام دادم و نوار قلب به نظر شما کلینیک قلب و مادر برم یا همین ها انجام دادم کافی هست؟؟
0
1401/07/05
سوال کننده
stk: |~|12|~|192
1
1401/07/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️همین ها کفایت میکند اما نتایج باید به اطلاع متخصص قلب رسانده شود🌹🌹🌹
0
1401/07/05
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سرماخوردگی در هفته ۳۰ بارداری
- سرماخوردگی نوزاد چهار ماه و نیم
- سرما خوردگی در شیر دهی
- چرا دختر من همش سرما میخوره اخه؟ کمکم کنین!!!!!
- سلام خانما مدفوع سبز نوزاد نشونه سرما خوردگیه؟؟
- سرما خوردگی دختر ۸ ماهه
- سرما خوردگی در بارداری چگونه برطرف میشود😲
- سلام بچها دارم میمیرم از نگرانی یه لحظه بیایین
- سلام من دیشب جلو کولر خوابیدم گلو درد دارم چی بخورم دکتر هم نمیتونم برم تو این اوضاع
- احساس سرما خوردگی دارم




