من درعلائم بارداری ۳روزلکه بینی دارم وخیلی نگرانم دوستان میشه راهنماییم کنی
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
باید برید دکتر
بهت شیاف بده
من لکه بینی داشتم تا آخر باردلری شیاف میزاشتم
هفته ای ی دونه پروژسترون میزدم
حتما زیر نظر پزشک باشید
بهت شیاف بده
من لکه بینی داشتم تا آخر باردلری شیاف میزاشتم
هفته ای ی دونه پروژسترون میزدم
حتما زیر نظر پزشک باشید
0
1401/07/03
سوال کننده
اره گفتم فردابرم دکتر
0
1401/07/03
سوال کننده
دست دردنکنه
0
1401/07/03
zahra .
حتما برو دکتر
بهت شیافت و امپول پروژسترون میده
و اینکه استراحت مطلق باش
بهت شیافت و امپول پروژسترون میده
و اینکه استراحت مطلق باش
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
خواهش عزیزم
0
1401/07/03
سوال کننده
من خیلی نگرانم
0
1401/07/03
سوال کننده
امپول بایدروشکم زد
0
1401/07/03
zahra .
امروز اگه میتونی حتما برو
چجور۳ روز لکه بینی داشتی و دکتر نرفتی
چجور۳ روز لکه بینی داشتی و دکتر نرفتی
0
1401/07/03
zahra .
ب باسن
3
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
دوستمون درست میگه من یادمرفت بگم
استراحت مطلق باش
نزدیکی هم اصصصصلا نداشته باش
ارضای بدون دخول از دخول بدون ارضا خطرناکتره
چون رحم منقبض میشه کامل
فقط برای سرویس و اینا از جات بلند شو
استراحت مطلق باش
نزدیکی هم اصصصصلا نداشته باش
ارضای بدون دخول از دخول بدون ارضا خطرناکتره
چون رحم منقبض میشه کامل
فقط برای سرویس و اینا از جات بلند شو
0
1401/07/03
zahra .
امروز از داروخانه ب شوهرت بگو شیافت بگیره ،استفاده کنی
0
1401/07/03
zahra .
اونم توالت فرنگی
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
نه پروژسترون به باسنمیزنن
دست تزریقاتی سبک باشه دردی هم نداره
دست تزریقاتی سبک باشه دردی هم نداره
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
اع آره اینم یادم رفته بود 😁😁😁
0
1401/07/03
zahra .
من ۲۰ تا داشتم روزی ۲ تا،هردفعه هم یجا میزدم،درد نداره،،فقط برا اخرین امپول گفت کجا بزنم ،جا نداری دیگه🤣
0
1401/07/03
سوال کننده
امروزتعطیله لااقل امروزمیرفتم
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
😁😁😁😁وای منم با اینکه ی وقتایی دستشون خوب بود درد نداشتم ولی جاش سفت شده بود عین سنگ
من از اول تا آخر میزدم
من از اول تا آخر میزدم
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
شیاف چیز خاصی نیست خودتم میتونی از دلروخونه بگیری
جای بچه رو سفت میکنه
مقعدی استفاده کن
تا فردا که بری دکتر
جای بچه رو سفت میکنه
مقعدی استفاده کن
تا فردا که بری دکتر
0
1401/07/03
سوال کننده
شیاف بایدکجابزنم
0
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
مقعدی
0
1401/07/03
zahra .
روزی یدونه مقعد
0
1401/07/03
سوال کننده
سلام دوستان ظهرشوهرم برام شیاف ایرانی به نام فرتیژست۴۰۰گذاشتم تاالان قطع نشد
0
1401/07/03
سوال کننده
لکه بینی
0
1401/07/03
سوال کننده
امشب هم بزارم
1
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
درسته همین شیاف هست
اگه خارجی باشه خیلی بهتره
لکه بینی علت داره
هماتوم یا جفت پایین
شیاف قطعش نمیکنه حای بچه رو سفت میکنه فقط
اگه خارجی باشه خیلی بهتره
لکه بینی علت داره
هماتوم یا جفت پایین
شیاف قطعش نمیکنه حای بچه رو سفت میکنه فقط
1
1401/07/03
سوال کننده
ممنونم راهنماییم کردی
1
1401/07/03
🍃⚘Marjan⚘🍃
خواهش میکنم
انشالله بارتو سلامت زمین بزاری
انشالله بارتو سلامت زمین بزاری
0
1401/07/03
سوال کننده
میخوام قطع بشه خیلی نگرانم این شیاف قطع نمیشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ✅✅✅✅🔴🔴🔴عفونت گوش و مشکلات وابسته😭😔
- دوستان یه نظر سنجی دارم ممنون میشم هرکسی دوس داره ج بده🌹🌿
- 💕💕💕💕💕دوستای گلمم یلحظه ☺️☺️☺️☺️ استخاره فوری ☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- لیلا خانم وکیلی عزیزم میشه بیای سوال دارم ازت😘
- کبودی بدون علت پااااا ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- دوستان یه لحظه بیاین
- نگه داشتن گردن توسط نوزاد ۴ماه ونیم
- 11mozhgan بارداری میشه یه لحظه بیای عزیزم
- 🌹🌹🌹خدایا...... محتاج لطف ورحمتت هستیم...
- ❤️❤️❤️دوستای گلم یه لحظه بیاین اینجااااااا😔😔😔😔😔



618

