تو درستورنامه یه امپول نوشته که ساعت ۱۰ بزنم ولی بهم ندادن حالا باید چی کنم ولی همش حس میکنم دکتر بهمگفت نمیخاد اوند بزنی یعنیپرستاره اشتباه کرده یا داروخونه دارم از استرس میمیرم
0
1401/07/02
سوال کننده
زود جواب بدیددد
0
1401/07/02
فاطمه مامان نورا ❤
نمیتونی زنگ بزنی بپرسی؟
0
1401/07/02
فاطمه مامان نورا ❤
اسم امپوله چیه
0
1401/07/02
سوال کننده
نمیدونم که
0
1401/07/02
سوال کننده
اسم نداره فقط نوشته چیه که دکتر داروخانه ام همون دستور رو دارو بنویشع
0
1401/07/02
سوال کننده
خود دارو رو تو دفترچه نوشتن که اون برگه رو کنده
0
1401/07/02
سوال کننده
نه نیستن فردام که تعطسلاته
0
1401/07/02
سوال کننده
بعد دستوره رو پرستاری که کنار پزشکه مینوسه اما دفترچه رو دکتر
0
1401/07/02
سوال کننده
الان چی کنم
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
نسخه الکترونیکی نداری؟
0
1401/07/02
سوال کننده
نه میتونم از کجا بفهم هست یان
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
فکر کنم تو تاپیک قبل که زدی ابن سینا بودی. زنگ بزن بخش پاسخگویی جواب میدن
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
تو سایت تامین اجتماعی باید بری. بخش بیمه شدگان. باید نام کاربری و رمز از قبل داشته باشی
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
آمپول آزادسازی اگه باشه باید سر ساعتی که دکتر گفته بزنی
0
1401/07/02
سوال کننده
اره حالا فکرم درگیره ولی همش حس میکنم دکتر گفت نمیخاد اونو که سرساعت ۱۰ بود رو بزنی دیگ
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
زنگ زدی بپرسی از پاسخگویی؟ اونا پروندتو نگاه میکنن
0
1401/07/02
سوال کننده
اخه تامین اجتماعی نیستیم که
0
1401/07/02
سوال کننده
اخه الان نیستن که ساعت ۷ ام زنگ زدم ورنداشتن
0
1401/07/02
سوال کننده
الان بزنگم ورمیدارن مگه
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
اگه باشن ج میدن. ایشالله که باشن بزنگ
0
1401/07/02
سوال کننده
نه نیستن
0
1401/07/02
سوال کننده
چون ساعت ۷ دوبار زنگ زدم ورنداشتن
0
1401/07/02
غزل دلاور
اگه گفته نمیخوادبزنی چراواست نوشته چرانوشته ساعت ۱۰یعنی چیییی سارا
0
1401/07/02
غزل دلاور
حتمامهم بوده که گفته ساعت دهههه
0
1401/07/02
غزل دلاور
سارادقیق گفتن چه روزی پانکچرمیشی
0
1401/07/02
سوال کننده
نمیدونم فقط اعصابم خیلی خورده میگم یعنی پرستار اشتباه کرد یا داروخانه خورد ب تعطیلات فقط فردا و پس فردا باید میزدم
0
1401/07/02
سوال کننده
اره گفتن چهارشنبه ساعت ۱۲ اتاق عملی
0
1401/07/02
غزل دلاور
احتمالاامپول ازادسازی بوده...توداروهات هاش سی جی هست
0
1401/07/02
سوال کننده
پرستار نوشته که کنار دکتر نشسته بود الان نمیدونم چی کنم
0
1401/07/02
سوال کننده
نمیردنم یدونه خودکاریه یدونه عضلانی
0
1401/07/02
غزل دلاور
هیچ برگه ای نداری الان نشون یه دکترعمومی بدی حدااقل
0
1401/07/02
سوال کننده
۴ تا ام باید یک روز قبل عمل بزنم
0
1401/07/02
غزل دلاور
منطورت ۴تا امپول هست
0
1401/07/02
سوال کننده
نه اصلا چیزی نیست ولی خاب من دو سه روز زدم یه امپول اونم ساعت ده بود میگم شاید اونه
0
1401/07/02
غزل دلاور
دوتاش دیفرلین هست که توبتزوی چپ وراست میرنن
0
1401/07/02
سوال کننده
ارع
0
1401/07/02
سوال کننده
میخاهی عکس بدم ببینی غزل
0
1401/07/02
غزل دلاور
احتمالاهمونه...اسم امپولومیدونی چی بودکه میزدی
0
1401/07/02
غزل دلاور
اره بده
0
1401/07/02
سوال کننده
متاسفانه نه کارتونشم انداختم رفت
0
1401/07/02
غزل دلاور
سارا اونی که هرروزساعت ده میزدی رواسمش رومیدونییی
0
1401/07/02
سوال کننده
اخه میترسم بزنم دکتر بگه چرا زدی
0
1401/07/02
سوال کننده
نههه
0
1401/07/02
غزل دلاور
خوب به کجات میزدی دورناف یاعضلانی یابازو کحاتتت
0
1401/07/02
سوال کننده
دور ناف
0
1401/07/02
غزل دلاور
الان به من نگاه کن امروزچندتاامپول زدی....ستروتایدزدی اونی که به بازومیزنن خیلی دردداره؟؟؟؟
0
1401/07/02
سوال کننده
نه بازو رو باید دوشنبه بزنم فقط
0
1401/07/02
غزل دلاور
احتمالاسنال اف بودههه...احتمالاتخمکهات زیادومناسب بودن توسونوواسه همین گفته اینونزن لازم نیست
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
غزل دلاور
اهوووم پس احتمالاهمونه سنال افههه
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی پرستار زده تو دستور میگم شاید نسخه دفترچه مهم تره وگرنه میزاشتن دیگ
0
1401/07/02
سوال کننده
چون دفترچه رو هم دکتر نوشته
0
1401/07/02
سوال کننده
یعنی احتمالش هست دکتر اشتباه کرده و پرستار درست
0
1401/07/02
غزل دلاور
احتمالاهمینه
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
غزل دلاور
نگران نباش این امپولهاحساسننن نبایدخطاکنن
0
1401/07/02
سوال کننده
پس چی کنم نزنم دیگ
0
1401/07/02
سوال کننده
ببین غزل من حس میکنم گفت دیگ لازم نیست اونو بزنی
0
1401/07/02
سوال کننده
چندبارم پرسیدم حتی
0
1401/07/02
غزل دلاور
اینجانوشته تاریخ ۵هیچ تزریقی نداریدبه نظرت همون امپوله ساعت ۱۰که نبایدبزنی
0
1401/07/02
سوال کننده
پس پرستار اشتباه کرده چون الان منو داروخانه ای دکتر ۳ نفریم یعنی همه باهم اشتباه کردیم
0
1401/07/02
سوال کننده
نه ساعت ۱۰ صبح میگم که تو برگه اولیه فرستادم
0
1401/07/02
آرتیا بابایی زندگیمه
اگر hcg باشه حتما باید راس همون ساعتی که گفتن بزنی
چه روزی برای پانکچر میخوای بری
چه روزی برای پانکچر میخوای بری
0
1401/07/02
غزل دلاور
احتمالاپرستاره اشتباه گرده سارا
0
1401/07/02
غزل دلاور
اره اچ سی جی رو۳۶ساعت قبل پانکچرمیزنن
0
1401/07/02
سوال کننده
اره باز حالا من هی زنگ میزنم بهشون ولی دیگ چی کنم جواب ندادن منم نمیزنم دارو رو تقصیر خودشونه
0
1401/07/02
سوال کننده
چهارشنبه
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
گلم ابن سینا میگه ۳۶ ساعت قبل باید آزادسازی رو بزنی. اصولا هم hcg و دکاپپتیل میدن
که اولی عضلانی و دومی دور بازو هست
که اولی عضلانی و دومی دور بازو هست
0
1401/07/02
غزل دلاور
دقیقا مثل دکترمن یه شماره نذاشتن ملت اگه کارضروری داشت زنگ بزنه بهشون
0
1401/07/02
آرتیا بابایی زندگیمه
منم هم دو روز قبل عمل پانکچر بهم دوتا HCG دادن که گفتن ساعت 10شب بزنم
و بعدش روزی که رفتم برای پانکچر ساعت 10صبح عمل تخمک کشی انجام دادن برام
و بعدش روزی که رفتم برای پانکچر ساعت 10صبح عمل تخمک کشی انجام دادن برام
0
1401/07/02
آرتیا بابایی زندگیمه
دقیقا
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣

0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
این نسخه من بود. ببین تقریبا همه به یکی میدن
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
یه چیز
0
1401/07/02
سوال کننده
اره والا
0
1401/07/02
سوال کننده
برا قبل پانکچره این
0
1401/07/02
سوال کننده
جان
0
1401/07/02
سوال کننده
ب منم دادن ولی یکم تخمکام ریز بودن امپولم داد باز
0
1401/07/02
سوال کننده
سر این برگه که مشکلی ندارم ب من دوتا برگه دادن
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
اها اونیکی برگه واسه قبل ۳۶ ساعت آزادسازیه.
معمولا ادامه همون امپولای قبلیته.
واسه منم فولی هام ریز بود، دکتر دوزشونو زیاد کرده بود تا روزی ۶ تا hmg 🙃
معمولا ادامه همون امپولای قبلیته.
واسه منم فولی هام ریز بود، دکتر دوزشونو زیاد کرده بود تا روزی ۶ تا hmg 🙃
0
1401/07/02
فاطمه 💕
سلام عزیزم این آمپول ده صبح ستروتاید هستش برای جلوگیری از آزاد شدن تخمک میدن تا قبل از پانکچر تخمک آزاد نشه
0
1401/07/02
سوال کننده
چرا پس داروخانه نداده
0
1401/07/02
سوال کننده
ب احتمال بالا پرستار اشتباه کرده یعنی میشه دکتر اشتباه کنع
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
ساعت وقتی میگن مال ازادسازیه
0
1401/07/02
سوال کننده
پس درسته پرستار اشتباه کردع چون دکتر گفت همونا رو ادامه بده فقط اون که ساعت ۱۰ میزدی رو دیگ نزن
0
1401/07/02
فاطمه 💕
ممکن هرکس اشتباه کنه ولی چند بار بپرس و خیلی دقت کنید چون مهمه خودم دوبار روی این اشتباه کردنا سیکلم کنسل شد
0
1401/07/02
نازنین 🐣در مسیر یادگیری سلامتی تخمک🐣
اگه پانکچرت ۴ شنبه صبح هست امپولات یکشنبه باید تموم بشه . یه ستروتاید میمونه واسه دوشنبه صبح که احتمالا دکتر همونو گفته نمیخواد بزنی. دوشنبه شب هم آزادسازی رو بزنی و ۳۶ ساعت بعدش هم پانکچر کنی.
0
1401/07/02
سوال کننده
ب من ربطی نداره الانم زنگ زدم زنه چطوری رفتار میکنهد
0
1401/07/02
سوال کننده
ب دکتر میگم داروخانه نداده من چی کنم
0
1401/07/02
سوال کننده
الانم زنه گفت داروخانه اشتباه نمیکنه
0
1401/07/02
سوال کننده
پس کی اشتباه میکنه پرستار یا دکتر
0
1401/07/02
سوال کننده
چطوری داد میزنه
0
1401/07/02
سوال کننده
ب من ربطی نداره میرم شکایتم میکنم اگه عمل نکن
0
1401/07/02
فاطمه 💕
نه چیز خاصی نیست شما نگران نباش الآنم استرس و ناراحتی اصلا خوب نیست
0
1401/07/02
سوال کننده
خیلی عصبیم لعنت ب هرکدوم که اشتباه کرد۶
0
1401/07/02
فاطمه 💕
سعی کن آروم بشی چون روی تخمک و تخمدان تأثیر زیادی داره
0
1401/07/02
سوال کننده
اره بابا ب یه ورم
0
1401/07/02
سوال کننده
🤣
0
1401/07/02
فاطمه 💕
آیه الکرسی بخون
0
1401/07/02
سوال کننده
اره حتما
0
1401/07/02
سوال کننده
برام دعا کنید
0
1401/07/02
فاطمه 💕
اگه تا الان ستروتاید استفاده کردی به فرض این یه دونه هم باید میزدی چون چندتا تزریق کردی خیلی تأثیر نداره با تاخیر اگه شد بزن
دکتر شماره بیمارستان بهت نداده که زنگ بزنی بپرسی آخه معمولاً شماره بیمارستان میدن میگن سوالی داشتید از بخش زنان بپرسید
دکتر شماره بیمارستان بهت نداده که زنگ بزنی بپرسی آخه معمولاً شماره بیمارستان میدن میگن سوالی داشتید از بخش زنان بپرسید
0
1401/07/02
فاطمه 💕
فدات بشم نگران نباش ان شاالله به خوبی سپری میشه من خودم داروهام و نمیتونستم سر ساعت بزنم یکی دوبار با تاخیر زدم ولی سعی میکردم استرس و دور کنم و نگران شرایط تخمک ها بودم که رشد کردن یا نه چند تا هستن ولی همش میگفتم هرچی خدا بخواد نپرسیدن دکترمم فقط گفت خوبه و عملتم خوب بود
0
1401/07/02
سوال کننده
پرسیدم میگن چیه اسمش میگم نمیدونم بزنید پرونده میگن نمیشه
0
1401/07/02
سوال کننده
چطوری ام رفتار میکنن
0
1401/07/02
فاطمه 💕
من از رو نسخه گفتم اونی که نوشته تا قبل از ده صبح اسمش ستروتاید هستش بهش میگفتی
0
1401/07/02
سوال کننده
من مظینم پرستار اشتباه کرده دیگم مهم نیست
0
1401/07/02
سوال کننده
اوم
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی من نمیزنم حالام بزنم کیست میشه
0
1401/07/02
سوال کننده
ول کن بیخیال
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی خیلی استرس دارم
0
1401/07/02
فاطمه 💕
خب اگه مطمئنی که دکتر گفته ده صبح و دیگه نزن که نگران نباش دیگه
0
1401/07/02
سوال کننده
بچه ههااه
0
1401/07/02
سوال کننده
امپولا دو سه ساعت بیرون موندن
0
1401/07/02
سوال کننده
خراب نمیشن
0
1401/07/02
سوال کننده
یادم رفت بزارم یخچال وقتی برا پاسخگویی میخوندم
0
1401/07/02
سوال کننده
چقدر بد میارم همش من
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزم تنها راهکار این است که به مرکز ناباروری که تحت نظر ایشان هستید زنگ بزنید و اگر پاسخ سر بالا دادند بگویید که همه چیز با مسئولیت آن ها است اگرچه صحبت پزشکتان بر هر چیز ارجحیت دارد 🌹
عزیزم تنها راهکار این است که به مرکز ناباروری که تحت نظر ایشان هستید زنگ بزنید و اگر پاسخ سر بالا دادند بگویید که همه چیز با مسئولیت آن ها است اگرچه صحبت پزشکتان بر هر چیز ارجحیت دارد 🌹
0
1401/07/02
سوال کننده
ممنون دکتر جان فقط من دارو هام دو ساعت بیرون موندن اشکال نداره
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی وقتی دست زدم یکیم خنک بودن هنوز
0
1401/07/02
پزشک اوما
نام داروهایی که در تاپیک دیگرتان پرسیدید چیست؟
0
1401/07/02
سوال کننده
واریوپپتیل
0
1401/07/02
سوال کننده
پی دی هوموگ
0
1401/07/02
سوال کننده
این دوتا که پی دز هوموگ هنوز یکم خنک بود
0
1401/07/02
سوال کننده
میشه زود جوابمو بدید دکتر جان خیلی استرس دارم
0
1401/07/03
پزشک اوما
عزیزم لطفا کمی صبو باشید شما تنها فرد حاضر در برنامه نیستید و من باید به ترتیب پاسخگوی همه باشم ضمن اینکه اینترنت هم بسیار ضعیف است.
موردی ندارد مشکلی پیش نیامده است 🌹
موردی ندارد مشکلی پیش نیامده است 🌹
0
1401/07/03
سوال کننده
ببخشید تورو خدا خانوم دکتر یعنی دارو هام سالمن
0
1401/07/03
پزشک اوما
بله گل من چون هوا مجموعا این روزها خنک تر است احتمال ایجاد مشکل بعید است اما اگر دما بیشتر از 30 درجه بوده یا اگر بیشتر از دو ساعت بیرون مانده با داروساز نیز مشورت کنید احتمالا باید مجددا خریداری نمایید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1372

