سلام خانم دکتر عزیز 🌹
من ده روزه زایمان طبیعی کردم و از دو روز پیش سردرد میگیرم و از دیروز رگهای سرم در حد چند ثانیه میگیرن مخصوصا سمت چپ سرم.همراه با سرگیجه و چشم درد.وبی حالی
قرص آهن و ویتامین دی و امگا و... هم میخورم
ولی مرغ و ماهی میخورم و عرقیات خنک و...بخاطر زردی نوزادم
ممکنه بخاطر حرص و جوش زیاد باشه یا استرس؟
خیلی نگرانم اصلا تا الان سابقه اینجور شدن نداشتم .
ممنونم🌹
پرسش (1401/07/02):
سردرد و گرفتگی رگ های سر🥺
332
28
1401/07/02
سوال کننده
0
1401/07/02
sami *
خوابت خوبه ؟؟
0
1401/07/02
سوال کننده
آره خوبه
0
1401/07/02
sami *
ساعت چند میخوابی
0
1401/07/02
sami *
چون من خودم بد خواب با بی خواب میشم سردرد بدی میگیرم
0
1401/07/02
سوال کننده
۱۰,۱۱ شب میخابم سه بیدارمیشم پسرمو شیر میدم باز میخابم تا۶
0
1401/07/02
sami *
ببین چشمت ضعیف نشده
0
1401/07/02
sami *
چون میگی چشمت هم درد میگیره
0
1401/07/02
سوال کننده
نمیدونم
آخه خیلی حرص و جوش میخورم و عصبی میشم از دست بچه
آخه خیلی حرص و جوش میخورم و عصبی میشم از دست بچه
0
1401/07/02
sami *
چرا نوزاده چرا عصبی میشی
0
1401/07/02
somaye malekpour
زینب ماشالاه بهت
چطوری از پس سه تا وروجک برمیای
چطوری از پس سه تا وروجک برمیای
0
1401/07/02
سوال کننده
آخه میگرن داشتم همیشه سردرد م میزنه به چشام
0
1401/07/02
somaye malekpour
فاصله سنیشون خیلی کمه
0
1401/07/02
سوال کننده
خونه بابامم
داداشم ۴سالشه با بچهام نمیسازه همش ترس و استرس دارم که بلایی سرشون نیاره از بس شیطونه
داداشم ۴سالشه با بچهام نمیسازه همش ترس و استرس دارم که بلایی سرشون نیاره از بس شیطونه
0
1401/07/02
سوال کننده
ممنونم
چکار کنم خدا بزرگه کمکم میکنه
چکار کنم خدا بزرگه کمکم میکنه
0
1401/07/02
sami *
اره اینم هست استرس آدم و کلافه میکنه نمیشه بری پیش مادر شوهرت ؟؟
0
1401/07/02
سوال کننده
آره خیلی 😊
1
1401/07/02
سوال کننده
امروز دارم میرم
آبجیم سرما خورده میترسم بچم بگیره
آبجیم سرما خورده میترسم بچم بگیره
0
1401/07/02
سوال کننده
اینقدر عصبی میشم که یکدفعه ضعفم میزنه باید بشینم
بچهای خودم آرومن ولی داداشم میچزونه و شیطنت و اینا داره یادشون میده
خیلی هم جیغ میزنه
بچهای خودم آرومن ولی داداشم میچزونه و شیطنت و اینا داره یادشون میده
خیلی هم جیغ میزنه
0
1401/07/02
sami *
عصبی نشو تا بچه ات شیر جوش نخوره حس میکنی خیلی عصبی هستی شیر خشک بهش بده
0
1401/07/02
سوال کننده
زیاد عصبی شدم
یکساعت دیگه دارم میرم دکتر
یکساعت دیگه دارم میرم دکتر
0
1401/07/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
صددرصد بخاطرحرص وجوش .ماشالله شدن چهارتا بچه زیرپنج سال بچه هاتوببر همون کمکی بگیری بهتره ماشالله الان حتما دیگه بهترم شدی
0
1401/07/02
سوال کننده
آره فکر کنم
نه کمکی که حتما میخام بگیرم ولی از شانسه گند من پیدا نمیشه
نه کمکی که حتما میخام بگیرم ولی از شانسه گند من پیدا نمیشه
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فشارخون کنترل شده؟
فشارخون کنترل شده؟
0
1401/07/03
سوال کننده
بله گرفتم ۱۲بود
0
1401/07/03
سوال کننده
سرم هم زدم
0
1401/07/03
سوال کننده
دکتر گفتن میگرن عصبی دارم
0
1401/07/03
پزشک اوما
عزیزم مصرف نمک، نوشیدنی های حاوی کافئین را کاهش دهید. چون دلبندتان تازه به دنیا آمده و استراحت کافی ندارید میگرن تشدید شده است. اگر میتوانید از کمک آشنایان و خانواده استفاده کرده و استراحت خود را افزایش دهید خصوصا مواقعی که فرزندتان خواب است در فواصل شیردهی شما هم بخوابید. استرس را کنترل کنید و اگر این شرایط تداوم داشت حتما با متخصص مغز و اعصاب برای دریافت داروی ایمن مشورت نمایید 🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیاین یکمی قوت قلب بدید😞😞😞
- خانمای باردار بیااااااین لطفا
- خانمهای کرمانشاهی و دوستهای گلم بیاین
- دوستهای کرمانشاهی لطفا بیاین
- ننه شهریار بیاین جنسیت رو بهم بگین
- خانمهای کرمانشاهی میشه یه لحظه بیاین
- یه لحظه بیاین فوری
- خانومای ک باردارن ک تو هفته های بالان بیان
- سلام ،زینب ساداتم بیاین
- هیچکسسس نیس بیادمنو از نگرانی دربیاره واقعاااا،نوشتم سوال مهم و فوری




