سلام دکتر اومای عزیز من وارد ۴۱ هفته شدم اما اصلا درد ندارم هیچ علائمی از زایمان هم ندارم چیکار باید بکنم پیاده روی میکنم پله هم خیلی بالا پاین میشم اما بازم بی فایدس نگرانم کرده ایا احتمال داره مشکلی باشه
0
1401/07/02
الهه♡
نزدیکی بدون جلوگیری داشته باش
0
1401/07/02
سوال کننده
اونم دارم
0
1401/07/02
الهه♡
مشکلی که نیست اگر حرکات بچه خوبه
ولی باید هر روز بری بیمارستان nst بگیری و معاینه بشی
ولی باید هر روز بری بیمارستان nst بگیری و معاینه بشی
0
1401/07/02
سوال کننده
فقد بعد رابطه یکم زیر دلم درد میگیره بعدش انگار نه انگار
0
1401/07/02
نفس مامان K
تاریخ ان تی چندم بوده؟
0
1401/07/02
سوال کننده
وای من دخترم کوچیکه کسی هم نیست پیشش بزارم نمیتونم هر روز برم😭
0
1401/07/02
Fateme akbari
عزیزم دکترت چیمیگه ..شاید باید سزارین بشی
0
1401/07/02
الهه♡
مگه همسرت پیشت نیست؟
0
1401/07/02
سوال کننده
من ایران نیستم هیچ پرونده ای دست من نمیدن طبق سونو گرافی اخرم امروز روز سوم از هفته چهلم یعنی روز سوم از چهل یک هفته
0
1401/07/02
نفس مامان K
تاحالا رفتید nstبگیری؟ معاینه تحریکی شدی؟
0
1401/07/02
سوال کننده
نه اون کارش یجوری اصلا نمیتونه مرخصی بگیره بیاد هرروز با من
0
1401/07/02
الهه♡
بیمارستان که شبانه روزی معاینه میکنه هر ساعتی که اومد خونه برو
0
1401/07/02
سوال کننده
خب من دوتا بچمو طبیعی اوردم تازه به چهل هفته هم نرسیدن این نمیدونم چشه من ایران نیستم دکترای اینجا هیچی به ادمنمیگن
0
1401/07/02
الهه♡
عزیزم طبق سونو ان تی باید در نظر بگیری
0
1401/07/02
سوال کننده
اره معاینه هم شدم کاملا بسته س
0
1401/07/02
سوال کننده
امروز میرم هرجور شده خودم خسته شدم دیگه
0
1401/07/02
الهه♡
بگو معاینه تحریکی کنند
0
1401/07/02
نفس مامان K
تجربه ایی که من دارم، سر بچه دومم دردم نگرفت، بعد دیگه تاریخ ان تی که گذشت رفتم بیمارستان بستری شدم با سوزن فشار زایمان کردم، باز شما باید ببینی قوانین کشوری که هستید چه طوریه
0
1401/07/02
فاطمه ......
عزیزممم هدیه جون
😍
😍
0
1401/07/02
فاطمه ......
من فک کردم نی نی دنیا اومده
0
1401/07/02
سوال کننده
امشب میرم دکتر ببینم چی میگن اینجا واقعا خیلی بیفکرن اصلا نگاه نمیکنن
0
1401/07/02
سوال کننده
قربونت برم عشقم نه بابا گرفتارم هنوز من😭
0
1401/07/02
سوال کننده
میگن هرچی تعداد زایمان بیشتر باشه رحم شل تره مال من برعکسه سر سومی فک کنم قفل کرده
0
1401/07/02
فاطمه ......
عزیزمم.
انشاالله امروز وفردا نی نی رو صحیح وسلامت بغل میگیری
انشاالله امروز وفردا نی نی رو صحیح وسلامت بغل میگیری
0
1401/07/02
sami *
تاریخ زایمانت کی بوده ؟؟
1
1401/07/02
سوال کننده
امین مرسی قربونت برمانشالله قسمت همه منتظرا بشه
0
1401/07/02
سوال کننده
۲۸ شهریور
0
1401/07/02
sami *
خب چرا به دکترت نمیگی
0
1401/07/02
sami *
باید بستری بشی اگه با آمپول باز شدی که هیچی نشدی سزارین بشی
0
1401/07/02
sami *
معاینه تحریکی باید بشی یکسره باید ان اس تی بدی
0
1401/07/02
مامان دقلوها نارویی
کدوم کشور هستی
0
1401/07/02
رز. .
عزیزم میتونم بپرسم کدوم کشور هستید چون منم ایران نیستم و دقیقا مثل شما اصلا به آدم اطلاعاتی نمیدن منم همش استرس میگیرم
0
1401/07/02
sami *
عزیزم من خودم با اینکه کلی ورزش کردم ولی دردام شروع نشد وارد ۴۰ هفته شدم یکسره بیمارستان بودم معاینه تحریکی میشدم و ان اس تی میدادم ، آخرش توو ۴۰ هفته و ۴ روز با معاینه تحریکی دردام شروع شد فرداش زایمان کردم پیگیری کن حتما
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم برای معاینه تحریکی مراجعه کردید؟ در این سن بارداری باید تحت نظر باشید
عزیزم برای معاینه تحریکی مراجعه کردید؟ در این سن بارداری باید تحت نظر باشید
0
1401/07/02
سوال کننده
سلام نه متاسفانه حدود دو هفته پیش برای چکاپ رفتم خداروشکر نرمال بود دیگه مراجع نکردم
0
1401/07/02
سوال کننده
دکترم اینجا نیست
0
1401/07/02
سوال کننده
ترکیه
0
1401/07/02
سوال کننده
وای عزیزم قشنگ درک میکنی منو 😭
0
1401/07/02
sami *
پیگیر باش خدایی نکرده مدفوع نکنه بچه ات
1
1401/07/02
سوال کننده
الان دارم میرم دکتر
0
1401/07/02
پزشک اوما
عزیزم حتما همین امشب مراجعه کنید، در این سن بارداری نظارت دقیق لازم است 🌹🌹
0
1401/07/02
رز. .
آره عزیزم آدم کلافه میشه و استرس چند برابر میشه انشالله که به زودی و به سلامت زایمان کنی و نی نیت رو سلامت بغل بگیری
0
1401/07/02
سوال کننده
مراجع کردم متاسفانه اصلا حتی چکهم نکردن توضیح هم دادم که از زمان زایمانم گذشته
0
1401/07/02
سوال کننده
امین عزیزدلم😙😙
0
1401/07/03
پزشک اوما
متاسفانه روال کاری در هر کشور بسیار متفاوت است نگران نباشید تا هفته 42 وقت دارید فقط خیلی روی حرکات جنین دقت کنید و از همسرتان بخواهید با تحریک کلیتوریس شما را به ارگاسم برساند در تسریع روند زایمان موثر است 🌹
0
1401/07/03
سوال کننده
جنین حرکت نرمال رو داره اما بسیار ارام متاسفانه باید فقد به حرکات دقت کنم تا موقع درد های زایمان واقعی هیچ کمکی نمیکنن ... من میتونم دم کرده زعفران استفاده کنم ؟ یا چیزی که بتونه به شروع درد های زایمان کمک کنه؟
0
1401/07/03
مینا 🐥😍😍🐥
زعفران باعث میشه بچه مدفوع کنه
نخوری بهتره
نخوری بهتره
0
1401/07/03
sami *
از ترکیه بعید اینقدر بیخیال باشه چرا اینجوری میکنه ؟؟
0
1401/07/03
سوال کننده
کلافه شدم اخه😭
0
1401/07/03
سوال کننده
نه بابا از اینا هیچی بعید نیست
0
1401/07/03
sami *
نمیشه بری الکی بگی درد دارم ؟
0
1401/07/03
sami *
مراقب ترشحاتت باش هروقت دیدی صورتی شده یا خدایی نکرده سبز برو دکتر
0
1401/07/03
سوال کننده
نه ان اس تی میگیره ... ولی از دیشب یکم کمرم دلم پاهام درد میکنه اما زیاد نمیشه شدتش تایمشم کم نشده
0
1401/07/03
سوال کننده
اونو که همش بلانسبت سرم تو شورتمه
0
1401/07/03
sami *
وای خیلی سخته ، من ماما گرفتم یکسره مراقبم بود
0
1401/07/03
sami *
ایشالا همین امشب دردات شروع بشه زایمان کنی
0
1401/07/03
سوال کننده
اینجوری خیلی عالی اما اینجا اصلا براشون مهم نیست
0
1401/07/03
سوال کننده
امین تروخدا برام دعا کن
0
1401/07/03
سوال کننده
دیشب با من یه خانم بود ۶ ماهه بچش افتاده بود بدبخت از درد خونریزی نمیتونست راه بره نگاش که نکرد هیچ یه ویلچر نداده بودن بهش
0
1401/07/03
sami *
واا ، خیلی بیخیالن چرا اینجوری میکنن با مردم
0
1401/07/03
sami *
ایشالا که بهترین ها برات پیش بیاد
0
1401/07/03
سوال کننده
شعور ندارن که فقد تو تلویزیون خوبن
0
1401/07/03
سوال کننده
امین همچنین عشقم
0
1401/07/03
پزشک اوما
جان دلم زعفران ممنوع است خیر مصرف نکنید. با روش شمارش حرکات جنین آشنا هستید ؟
0
1401/07/03
سوال کننده
بله حدودا فکر میکنم چهار حرکت در ساعت جنین باید داشته باشه
0
1401/07/03
sami *
تازه من میگفتم کاش میشد ترکیه زندگی میکردم 🤭🤭🤭 پشیمون شدم ، برای همه اینجوری هستن یا فقط غریبه ها ؟
0
1401/07/03
پزشک اوما
مامان جان، برای شمارش حرکات بعد غذا یا خوردن یک خوراکی یا آب میوه شیرین و خنک برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت باید جهت انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید🌹
0
1401/07/04
سوال کننده
نه برای همه اینجورین
1
1401/07/04
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر اومای عزیز از راهنمایی های خوبتون من یک ساعت هستش زایمان کردم خیلی از شما و اپلیکیشن اوما ممنونم که همراهم بودین😍😙
0
1401/07/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
قدمش مبارک هدیع جان😍
0
1401/07/04
سوال کننده
مرسی قربونت برم😚😚😚😚
0
1401/07/04
sami *
آخی عزیزم مبارک باشه راحت شدی دیگه به سلامتی و دل خوش
1
1401/07/04
سوال کننده
اره بخدا مرسی دورت بگردم😙😙
0
1401/07/04
پزشک اوما
ای جانم عزیزم قدم نورسیده مبارکتان باشد ❤️❤️😊❤️❤️واقعا خوشحال شدم و خداروشکر که همراه خوبی برایتان بودیم 💙💙
1
1401/07/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/07/04
رز. .
خیلی مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم واست خیلی دعا کردم چون کاملا درکت میکنم انشالله که قدمش مبارک و به شادی باشه
1
1401/07/07
سوال کننده
ممنونم عزیزدلم منم خوشحالم که با شما این ۹ ماه رو گذروندم😍
1
1401/07/07
سوال کننده
مرسی عزیزدلم انشالله شماهم بسلامت نی نی رو بغل بگیری 😙😙😙😙
0
1401/07/07
پزشک اوما
عزیزدلم هستيد 💓💓💓
0
1401/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/07/07
رز. .
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/07/07
پزشک اوما
💓💗💓
1
1401/07/10
سوال کننده
😙😙😙😙😙😙
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1571

