سلام خدمت دکترو اومایی های عزیز.من الان یه هفته س که حریره بادوم و فرنی میدم به دخترم ولی اصلا نمیخوره یا میخوره اوق میزنه و میاره بالا امروز بهش سرلاک دادم خورد و دوس داشت میتونم الان بهش سرلاک بدم و چه سرلاکی خاصیتش بیشتره که از همون بهش بدم وتپلی بشه دخترم در کنارش چه غذا های دیگه ای بهش بدم
0
1401/07/02
setare ..
اره سرلاک بد برو دارخانه بگو سرلاک مناسب سن دخترت
0
1401/07/02
setare ..
میتونی کم کم سوپ هم بدی
من برای دخترم طبق برنامه غذایی کودک پیشرفتم رو غذای دخترم خیلی حساس بودم
خیلییی پشیمونم کاش از همون اول شیش ماهگی همه چی درحد خیلی کم میدادم الان دخترم خیلی بد غذاس
بجاش بچه های فامیل و برادر زادم از اول همه چی دادن بخوردشون الان همه چی میخورن
منم باید دنبال دخترم کنم فقط ی لقمه بخوره
من برای دخترم طبق برنامه غذایی کودک پیشرفتم رو غذای دخترم خیلی حساس بودم
خیلییی پشیمونم کاش از همون اول شیش ماهگی همه چی درحد خیلی کم میدادم الان دخترم خیلی بد غذاس
بجاش بچه های فامیل و برادر زادم از اول همه چی دادن بخوردشون الان همه چی میخورن
منم باید دنبال دخترم کنم فقط ی لقمه بخوره
0
1401/07/02
setare ..
تصمیم گرفتم بچه دیگ بیارم از اول شیش ماهگی همه چی بدم
برنج و سیب زمینی خلاصه همه چی
برنج و سیب زمینی خلاصه همه چی
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده
عزیزم داروخونه اینو داد
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اینا شیر دارن اگر دیدی حساسیت کرد نده دیگه
0
1401/07/02
mahtab 💓💗💓
پسر منمفرنی دوس نداره ولی حریره دوس داره
ولی بش نمیسازه
منم دیکه بش نمیدم
این سرلاکو چقد گرفتی
ولی بش نمیسازه
منم دیکه بش نمیدم
این سرلاکو چقد گرفتی
0
1401/07/02
mahtab 💓💗💓
و فرنی هاش موز بزن خوشمزه میشه
0
1401/07/02
سوال کننده
فک کنم ۷۵شد عزیزم
0
1401/07/02
سوال کننده
والا دختر من از نوزادیش تا الان هر چی شیر میخوره میاره بالا
0
1401/07/02
سوال کننده
بردم دکتر میگه وزنش خوبه اشکال نداره
0
1401/07/02
سوال کننده
الان فرنی هم میدم میبینم اونم میاره بالا
0
1401/07/02
Mary S
سوپ هم میتونی بدی عزیزم
هر چند روز یک چیز جدید هم به سوپش اضافه کت
پوره سیب زمینی با کره هم میتونی بدی
هر چند روز یک چیز جدید هم به سوپش اضافه کت
پوره سیب زمینی با کره هم میتونی بدی
0
1401/07/02
سوال کننده
و چه موقع ها بهش آب بدم
0
1401/07/02
Mary S
من یکساعت بعد غذاش میدم
روزی دوبار
روزی دوبار
0
1401/07/02
سوال کننده
چقد بهش آب میدی
0
1401/07/02
Mary S
زیاد نمیذارم بخوره
اوایل در حد 10-20 سی سی چون شیر زیاد میخورد آب بدنش هم تامین میشد
اما الان میذارم تا 30 سی سی هم بخوره چون شیرش رو کم کردم غذا بیشتر بهش میدم
اوایل در حد 10-20 سی سی چون شیر زیاد میخورد آب بدنش هم تامین میشد
اما الان میذارم تا 30 سی سی هم بخوره چون شیرش رو کم کردم غذا بیشتر بهش میدم
0
1401/07/02
سوال کننده
در روز چقد بهش سرلاک بدم شما هم سرلاک میدین به بچتون؟
0
1401/07/02
سوال کننده
تپلی میشه؟
0
1401/07/02
سوال کننده
و اینکه میترسم بعد از سرلاک بهش آب بدم ترش کنه یا بعد از شیرش آب بدم ترش کنه
0
1401/07/02
Mary S
من نه فقط یکی دو بار که مسافرت رفتم
چون غذا نمیتونستم درست کنم بهش سرلاک دادم
ترجیحم اینه غذایی که درست میکنم رو بخوره
البته من خیلی وسواسی رفتار میکنم
همه چیش رو سعی میکنم طبیعی بدم
چون غذا نمیتونستم درست کنم بهش سرلاک دادم
ترجیحم اینه غذایی که درست میکنم رو بخوره
البته من خیلی وسواسی رفتار میکنم
همه چیش رو سعی میکنم طبیعی بدم
0
1401/07/02
Mary S
منم میترسیدم برای همین میذاشتم یکساعت بگذره حداقل
0
1401/07/02
Mary S
تو حریره ش نبات هم میندازی؟
0
1401/07/02
سوال کننده
والا منم دوس دارم چیزاری طبیعی بدم ولی نمیخوره حریره
0
1401/07/02
سوال کننده
آره شیرین میشه ولی دوس نداره
0
1401/07/02
Mary S
چیزای مختلف رو امتحان کن
پسر منم اوایل برای خوردن بعضی چیزا مقاومت میکرد
به روش های مختلف بهش دادم خوب شد
مثلا الان سوپ رو براش امتحان کن
یک تیکه ماهیچه رو با هویج و سیب زمینی و عدس و آب بذار بپزه
بعد فقط از آبش بده
سه روز که گذشت جعفری بهش اضافه کن
یک مدت که گذشت
میکس کن بهش بده
یا پوره سیب زمینی و کره بده هم یبوست نمیگیره هم برای وزن دهی خوبه
پسر منم اوایل برای خوردن بعضی چیزا مقاومت میکرد
به روش های مختلف بهش دادم خوب شد
مثلا الان سوپ رو براش امتحان کن
یک تیکه ماهیچه رو با هویج و سیب زمینی و عدس و آب بذار بپزه
بعد فقط از آبش بده
سه روز که گذشت جعفری بهش اضافه کن
یک مدت که گذشت
میکس کن بهش بده
یا پوره سیب زمینی و کره بده هم یبوست نمیگیره هم برای وزن دهی خوبه
0
1401/07/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/07/02
سوال کننده
اینارو بهش بدم در کنارش سرلاکم بدم یا فقط همین سوپو بدم؟
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
منم از اونا بودم که تست حساسیت نکردم و همه چی دادم و از 10 ماه و 1 روز غذای سفره دادم
بنظر خودم خیلی بچم راحته واسه غذا
هرچی فرنی و حریره درست کردم همشو خودم خوردم چاق شدم 😂
بنظر خودم خیلی بچم راحته واسه غذا
هرچی فرنی و حریره درست کردم همشو خودم خوردم چاق شدم 😂
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من تا یک سالگی روزی یه وعده سرلاک میدادم
چون شیر کم میخورد با شیر درستش میکردم خوب میخوردش
چون شیر کم میخورد با شیر درستش میکردم خوب میخوردش
0
1401/07/02
سوال کننده
شیر خودت یا شیر پاستوریزه یا شیر خشک؟
0
1401/07/02
سوال کننده
سرلاک که میخورد تپلی میشد؟
0
1401/07/02
سوال کننده
منمیخوام یه چیزایی بدم بهش که هم خوشمزه باشه هم مقوی هم تپلیش کنه😀
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شیر خشک
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نه تپلی کجا بود😂وزنش نرماله فقط
0
1401/07/02
سوال کننده
من بچم شیر خودمو میخوره
0
1401/07/02
سوال کننده
وزنش خوبه ۸۴۰۰
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
فقط لپ داره از تپلی😂
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ماشالله عالیه دیگه
0
1401/07/02
سوال کننده
هنو دوس دارم تپلی تر بشه😀
0
1401/07/02
سوال کننده
انگار مرض دارم فقط
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بعدن خودش باید کلی رژیم بگیره زحمتات بر باد میره😂
0
1401/07/02
سوال کننده

0
1401/07/02
سوال کننده
خخخ
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
🧿😘🧿
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سخت نگیر به بچه
0
1401/07/02
سوال کننده
سعی میکنم 😐😐😀
0
1401/07/02
yasi
ماشالله بهش
مرض داری خواهر حرص و جوش وزن میخوری خدای نکرده اضافه وزن بگیره از سن کم باید رژیم بگیری چون مستعد بیماری فشارخون و قندخون میشه
مرض داری خواهر حرص و جوش وزن میخوری خدای نکرده اضافه وزن بگیره از سن کم باید رژیم بگیری چون مستعد بیماری فشارخون و قندخون میشه
0
1401/07/02
setare ..
بهترین کارو کردی
0
1401/07/02
سوال کننده
دقیقا مرض دارم😀اوایل بدنیا اومده بود بچم خواهرشوهرو مادرشوهرم هی میگفتن لاغره ایجوره اوجوره الان که تپلی شده بچه خواهر شوهرم شده لاغر لاغر دیگه اصلا بحث چاق و لاغری نمیکنن ماتحتشون سوخته فقط
0
1401/07/02
سوال کننده
هی میگفتن بچت ریزه بچه ی خواهر شوهرم وزن تولدش ۳۸۰۰بوده بچه تو ریزه ۲۸۰۰پاسوئیچیه دیگه تپل نمیشه چقد حرفا که نشنیدم ازشون
0
1401/07/02
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
بله میتوانید سرلاک متناسب با سن دلبندتان را بدهید اما باید بدانید که تمام این دسته از خوراکی ها حاوی مواد نگهدارنده هستند و جای غذای اصلی را نمیگیرند، بنابراین در عین حال باید تغدیه تکمیلی با غذاهای خانگی نیز پیش. برود، قوام فرنی را کمتر کنید و با اضافه کردن مقداری موز طعم بدهید تا به خوردن آن مشتاق شود🌹🌹
بله میتوانید سرلاک متناسب با سن دلبندتان را بدهید اما باید بدانید که تمام این دسته از خوراکی ها حاوی مواد نگهدارنده هستند و جای غذای اصلی را نمیگیرند، بنابراین در عین حال باید تغدیه تکمیلی با غذاهای خانگی نیز پیش. برود، قوام فرنی را کمتر کنید و با اضافه کردن مقداری موز طعم بدهید تا به خوردن آن مشتاق شود🌹🌹
0
1401/07/02
سوال کننده
پس به فرنیش موز اضافه کنم؟
0
1401/07/02
سوال کننده
دکتر جان فرنی رو میخوره اما اوق میزکه هی
0
1401/07/02
سوال کننده
میزنه
0
1401/07/02
سوال کننده
فرنی رو قطع کنم یا بدم بهش؟
0
1401/07/02
سوال کننده
و اینکه نمیدونم چیا بدم بهش بخوره بجز فرنی و سرلاک
0
1401/07/02
پزشک اوما
قوام فرنی چطور است؟
0
1401/07/02
سوال کننده
یعنی چی متوجه نمیشم دکترجان
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شل و سفتی فرنی
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شاید سفت باشه که عوق میزنه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
یکم آبکی تر درست کن
0
1401/07/02
سوال کننده
نه سفت نیست هر جور درست میکنم اصلا نمیخوره
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من اوایل فرنی هم میکس میکردم
0
1401/07/02
سوال کننده
فقط اینکه الکش نکردم
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تا 10 ماهگیو پر کرد کلا غذای میکس میدادم
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شاید دون داره
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من یادمه یه ذره دونه یا چیز جامد تو غذاش بود همه رو بالا میاورد
0
1401/07/02
سوال کننده
آره دون داره داخلش😐
0
1401/07/02
سوال کننده
یعنی واس اونه؟
0
1401/07/02
سوال کننده
اخرو اولی چی پس چجور باید غذای جامد بخوره؟
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من یهو بعداز میکس غذای سفره دادم خیلی راحت و خوب خورد
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
فقط اوایل با دست له میکردم
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
الانم له میکنم ولی کمتر
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من به فرنی خرما یا نبات اضافه میکردم شیرین میشد میخورد
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسرم موز از اول دوست نداشت
0
1401/07/02
سوال کننده
پس الان الک کنم مواد حریره رو؟
0
1401/07/02
سوال کننده
چیا بزنم به حریره؟
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نه بذار بپزه بعد بریز تو مخلوط کن تا خووووب میکس بشه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من تجربه خودمو میتونم بگم بهت عزیزم ولی شاید به بچه شما نسازه
0
1401/07/02
سوال کننده
کلا موندم چی بدم بهش اه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
جو دوسر
برنح شکسته
ماکارونی
خرما
بادام
گردو
شیره انگورو وقتی پخت خیلی کم میریختم
پسته
هرچی دم دستم بود میریختم توی فرنی
برنح شکسته
ماکارونی
خرما
بادام
گردو
شیره انگورو وقتی پخت خیلی کم میریختم
پسته
هرچی دم دستم بود میریختم توی فرنی
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بعد که خوب میپخت میکس میکردم میدادم بهش
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
به به چ خوشمزه
0
1401/07/02
سوال کننده
کلا موندم چی بدم بهش اه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سوپ هم همه جی بجز حبوبات میریختم
چون حبوبات هرچقدم خیس میکردم بازم نفخ داشت
چون حبوبات هرچقدم خیس میکردم بازم نفخ داشت
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
تو همون مدت خودم 7 کیلو اضاف کردم😂
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
من ب دخترم عصاره بادوم میدم خوب نمیخورد ی اسکوپ شیرخشک بهش زدم دوس داشت
0
1401/07/02
سوال کننده
خوب میخورد؟
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
خسته نباشی😂
0
1401/07/02
سوال کننده
خودت میخوردی که 🤣🤣
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
در حد 5قاشق غذاخوری میخورد
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
ایلار بچه رو چشم میکنن خیلی تپلیش نکن
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره زیاد درست میکردم دوتایی میخوردم
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
دختر من کمبود وزن داره
1
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ولی من میگم تپلی بچه ژنتیکیه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر من با اینکه نرماله ولی لاغره
0
1401/07/02
سوال کننده
دست خودم نیست اونقد دوس دارم تپلی بشه فقط🥲
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
دختر منم قدش ب باباش کشیده وزنش ب من لاغر و درازه😳
0
1401/07/02
سوال کننده
من خودم بچه که بودم خیلی تپل بودم
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
منم تپل بودم و هستم😂
0
1401/07/02
سوال کننده
حالا دختر من دکتر گفت قدش یه کوچولو کوتاهه
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
منم دوس دارم ولی تا الان ک نشده امیدوارم غذاخور ک شد تپل شه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
البته ظاهری خوبم ولی وزنی سنگینم
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی وزنش ۸۴۰۰عالیه دکتر گفت
0
1401/07/02
سوال کننده
شیر خودتو میخوره؟
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
پناه 6300 بود
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
اوهوم
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر منم 6 ماهگی همین حدود بود
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
مثه منی پ
0
1401/07/02
سوال کننده
تپلی میشه بعضی بچها وقتی میفتن رو غذا ولی دنیز با شیر خودم تپلی میشه
0
1401/07/02
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
8 و خورده ای بود
0
1401/07/02
سوال کننده
دنیز ۴ماهگی ۷بود
0
1401/07/02
سوال کننده
ولی سرما خورد چن روزی وزن اضاف نکرد
1
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
دخترمن اصن شیر نمیخوره همش بازی میکنه فقط وقتی خوابه یا تازه بیدار میشه میخوره
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
ماشالله
0
1401/07/02
سوال کننده
بچه منم همینجوریه بخدا اگه باباشو ببینه یا صدای یکی بیاد اصلا هیچی نمیخوره
1
1401/07/02
سوال کننده
نه باید سرو صدا باشه نه یکی نگاش کنه تا شیر بخوره
0
1401/07/02
سوال کننده
فدات
0
1401/07/02
سوال کننده
باباشو میفرستم بالکن تا این شیرشو بخوره بعد بیاد تو سالن
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
چ مکافاتی
0
1401/07/02
سوال کننده
الانم گریه میکنه نمیدونمم چشه شیرم نمیخوره ساعت ۳که شیر خورده هنوز نخورده فقط دو سه تا قاشق سرلاک خورده
0
1401/07/02
سوال کننده
فقط انگولی میکنه آدمو
0
1401/07/02
سوال کننده
فقط میخواد بازی کنه
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
دقیقا 24 ساعت کنارش باش بازی کن جیکش درنمیاد
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
خابش نمیاد؟
0
1401/07/02
سوال کننده
تازه از خواب بیدارشده
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
اها
0
1401/07/02
☆☆mahsa ☆☆
شاید تشنس
0
1401/07/02
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1401/07/02
سوال کننده
حالا آبشم دادم ولی باز نق نق میکنه
0
1401/07/02
پزشک اوما
عزیزم علت همین است برای شروع باید کاملا نرم و یکدست باشد
0
1401/07/02
سوال کننده
باشه دکتر جان یه دوساعت پیش بهش سرلاک دادم امشب بهش حریره بدم یکدستش کنم امروز اصلا بهش حریره ندادم فقط دو وعده سرلاک
0
1401/07/02
سوال کننده
چقد بهش بادوم بزنم به حریره و چقد آرد برنج؟
0
1401/07/02
الی ی
سلام مهسا خانوم خوبی ؟ 🥰🥰
0
1401/07/02
الی ی
خوبه دیگه تسنیم ۵۷۰۰ ه 😄😄
0
1401/07/03
پزشک اوما
عزیزم سرلاک موردی ندارد اما اول فرنی را مجددا امتحان کرده و بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- از کی به نوزاد میشه فرنی داد
- سرلاک خوب برای وزن دهی
- چ نوع سرلاکی برای وزن دهی مناسبه؟؟
- خانومایی که مادر شدن نوزاد بغل
- جایگزین شیر خشک برای نوزاد ۴ماهه
- سرلاک و فرنی برای نوزاد آلرژیک به پروتویین گاوی
- خانمای کرمانی بیایید سوال دارم
- مصرف سرلاک برای کودک
- سرلاک گندم برای بچه 6ماه ونیم
- چه سرلاکی بدم به نوزاد ۷ ماهه؟



354

