سلام وقت بخیر
من میخوام بیمارستان خصوصی همدان عمل سزارین اختیاری انجام بدم دوس دارم فیلم ب دنیا اومدن بچه مو داشته باشم بنظرتون میزارن ...باید با کی هماهنگ کنم
پرسش (1401/07/01):
فیلم گرفتن از ب دنیا اوندن بچه با سزارین
1260
89
1401/07/01
سوال کننده
0
1401/07/01
باران .
با بیمارستان فکر کنم
1
1401/07/01
زهرا بابلی
بله خصوصی هاراحت قبول میکنن
1
1401/07/01
زهرا بابلی
به دکترت بگو
0
1401/07/01
Mahdis K
ما تبریزیم بیمارستان تزیین اتاق و فیلمبرداری داشت. باهاشون هماهنگ کردیم. با دکترتم باید هماهنگ کنی.
0
1401/07/01
زهرا ا
چقد دوس داشتم فیلم بگیرم سر اولین بچم یادم رفت😀میتواستم به پرستار بدم گوشیمو بگم فیلم بگیر یادم رفت چون عملم یهویی شد
ولی سر دومی انقد روز شلوغی بوود اصن نمیشد
ولی سر دومی انقد روز شلوغی بوود اصن نمیشد
2
1401/07/01
نسترن ..
چقدر نازن بچه هات خدا برات حفظشون کنه
0
1401/07/01
ندا ❤
گوشی منو ازشوهرم گرفتع بودن تواتاق عمل ازمون فیلموعکس گرفتن واقعا مایاذمون نبود دستشون درد نکنه خاطره خوبی ساختن برا ما
0
1401/07/01
سهیلا .
سلام هزینه سزارین اختیاری تو بوعلی چقدره؟
0
1401/07/01
سوال کننده
۱۴ میلیون
0
1401/07/01
سوال کننده
شوهرمم بخواد میزارن بیاد تو اتاق عمل
0
1401/07/01
سوال کننده
؟؟؟؟
0
1401/07/01
سهیلا .
هزینه سزارین اختیاری تو بیمارستان خصوصی رو بیمه تکمیلی میده؟
0
1401/07/01
سوال کننده
نمیدونم احتمالا بده درصدیشو...ولی تامین اجتماعی میدونم خیلی کم در یک دو میلیونشو میده
0
1401/07/01
سوال کننده
شما همدان تشریف دارین
0
1401/07/01
سهیلا .
بله
شما دکترتون کیه؟ ربیعی؟
شما دکترتون کیه؟ ربیعی؟
0
1401/07/01
سهیلا .
من خدمات درمانی ام
بیمه تکمیلیم هم داناس
بیمه تکمیلیم هم داناس
0
1401/07/01
سوال کننده
من شهره علیمحمدی
0
1401/07/01
سهیلا .
خودش هم میخواد سزارین کنه؟
دکتر خوبیه؟
دکتر خوبیه؟
0
1401/07/01
سهیلا .
مال من ربیعی
0
1401/07/01
سوال کننده
خوب بد نیست
0
1401/07/01
سوال کننده
اره خودش عمل میکنه
0
1401/07/01
سهیلا .
ان شالله بسلامتی زایمان کنی
0
1401/07/01
سوال کننده
تعریف اینو شنیدم ولی میگن سرش خیلی شلوغه
0
1401/07/01
سهیلا .
آره خیلی خیلی شلوغه
بخاطر همین دو دلم
وگرنه دکتر خوبیه واقعا
بخاطر همین دو دلم
وگرنه دکتر خوبیه واقعا
0
1401/07/01
سوال کننده
میگم همدان کجا سیسمونی عمده فروشی هست
0
1401/07/01
سهیلا .
نمیدونم والا فعلا نخریدم هیچی
0
1401/07/01
سوال کننده
باشه گلم
0
1401/07/01
سهیلا .
ولی ربیعی فقط تو بوعلی
جای دیگه نمیره
جای دیگه نمیره
0
1401/07/01
سوال کننده
ن این گفت فاطمیه و اتیه و بوعلی
0
1401/07/01
سوال کننده
بنظرت فاطمیه خوب یا بوعلی؟
0
1401/07/01
سهیلا .
آتیه چرا نمیری
0
1401/07/01
سهیلا .
فاطمیه که اصلا نرو
0
1401/07/01
سهیلا .
خوب نیس
0
1401/07/01
سوال کننده
اها
0
1401/07/01
سهیلا .
تامین اجتماعی هم خوبه ترتمیز
0
1401/07/01
سوال کننده
اخه اتیه سزارین اختیاری نداره
0
1401/07/01
سهیلا .
من یا تامیناجتماعی یا بوعلی
ان شالله
ان شالله
0
1401/07/01
سهیلا .
عه واقعا نمیدونستم
0
1401/07/01
سهیلا .
ی جوری دکترت نمیتونه اختیاریش نکنه
0
1401/07/01
سوال کننده
اره سز اختیاری فقط بیمارستان خصوصی انجام میده
0
1401/07/01
سهیلا .
تو از دکتر اعصاب نامه گرفتی؟
0
1401/07/01
سهیلا .
اخه همچین چیزی شنیدم
0
1401/07/01
سوال کننده
مثلا چه جوری ؟ مگه میشه
بهم گفت باید بری روانپزشک سه نامه بیاری برا اینکه واقعا نمیتونی طبیعی بچه تو بیاری
بهم گفت باید بری روانپزشک سه نامه بیاری برا اینکه واقعا نمیتونی طبیعی بچه تو بیاری
0
1401/07/01
سوال کننده
نرفتم
0
1401/07/01
سهیلا .
آره انگار فوبیا داری از زایمان طبیعی
0
1401/07/01
سوال کننده
بله
0
1401/07/01
سهیلا .
نمیدونم گفتم ببینم شاید شد
مثلا بگه بچه نچرخیده یا ضربان پایینه نمیدونم ی جوری
مثلا بگه بچه نچرخیده یا ضربان پایینه نمیدونم ی جوری
0
1401/07/01
سوال کننده
ن بابا اینکارو نمیکنه
0
1401/07/01
سهیلا .
من دو دلم
طبیعی دوس دارم ولی میترسمنتونم
طبیعی دوس دارم ولی میترسمنتونم
0
1401/07/01
سوال کننده
خب زایمان در اب یا بدون درد انجام بده
0
1401/07/01
سوال کننده
همدان فکر کنم زایمان در اب داره؟
0
1401/07/01
سهیلا .
نمیدونم اصلا داره یا ن
0
1401/07/01
سوال کننده
شنیدم داره
0
1401/07/01
سهیلا .
خوش بحال کسی که طبیعی راحت میاره
فامیل ما میگف تو راهرو بچم اومد به اتاق زایمان نرسیدم
فامیل ما میگف تو راهرو بچم اومد به اتاق زایمان نرسیدم
1
1401/07/01
سوال کننده
زنعمو منم اینجور بود بدون بخیه ام
0
1401/07/01
سهیلا .
اینطوری بیاری طبیعی عالیه چرا شکمپاره کنی
زن داداش من میخواست طبیعی بیاره نتونست بچه مدفوع کرد خورد سزارین هم شد
زن داداش من میخواست طبیعی بیاره نتونست بچه مدفوع کرد خورد سزارین هم شد
0
1401/07/01
سهیلا .
اینارو میشنوم میترسم
0
1401/07/01
سهیلا .
تازه بچه داداشم ده روزم تو بعثت بستری شد عفونت کرده بود ریه هاش
0
1401/07/01
سوال کننده
ان شالله هر چی خوب و بنفعه برات پیش بیاد عزیزم
0
1401/07/01
سهیلا .
قربانت عزیزم
برا شما هم 🌷
برا شما هم 🌷
0
1401/07/01
سوال کننده
ممنون
0
1401/07/01
سوال کننده
هر کدومش عوارض و مزایای خودشو داره...بستگی داره چی معیارت باشه
0
1401/07/01
باران .
من تامین سزارین اورژانسی شدم خوب بود
0
1401/07/01
سوال کننده
من که فعلا اختیاری تصمیم دارم
0
1401/07/01
سهیلا .
تامین اجتماعی هم بیمارستان خوبیه واقعا
0
1401/07/01
سوال کننده
دکترتون کیه؟
0
1401/07/01
باران .
دکتری که تحت نظرش بودم یاونگی بود
ولی دکتری که عملم کرد شهین خواجات بود
ولی دکتری که عملم کرد شهین خواجات بود
0
1401/07/01
سهیلا .
دکتر مهناز یاونگی هم دکتر خوبیه تو فاطمیه ست گمونم
0
1401/07/01
زهرا ا
فدات عزیز دل چشمات نار میبینه
0
1401/07/01
فرزانه مامان شازده والا
سلام، بله بیمارستان بوعلی خودش هزینشو میگیره و فیلمبرداری میکنه
0
1401/07/01
Mary 👨👩👦
دکتر سپیده محمدی هم تو بیمارستان بوعلی هست؟
دکتر خوبیه؟
دکتر خوبیه؟
0
1401/07/02
سوال کننده
هزینه شو میدونی ؟چقده
0
1401/07/02
باران .
نمیدونم من مطبش میرفتم
0
1401/07/02
سهیلا .
والا یکی از دوستام راضی بود یکی راضی نبود اونجور نشنیدم تعریفشو
0
1401/07/02
Mary 👨👩👦
تو شهر ما متأسفانه فقط همین دکتر هست
اون دوستتون که راضی بود و اون که نبود زایمانشون چی بود؟کدوم بیمارستان بودن؟
اون دوستتون که راضی بود و اون که نبود زایمانشون چی بود؟کدوم بیمارستان بودن؟
0
1401/07/02
سهیلا .
یکی باردار نمیشد تنبلی تخمدان داشت رفت پیشش و باردار شد و ی پسر ناز داره
ی نفرم رفت پیشش گف بچه رو باید سقط کنی مشکل داره رفته بود ی جای دیگه سونو الانم بچش سالم بغلشه
ی نفرم رفت پیشش گف بچه رو باید سقط کنی مشکل داره رفته بود ی جای دیگه سونو الانم بچش سالم بغلشه
0
1401/07/02
سهیلا .
پیشش برو ولی گاهی برو همدان پیش متخصص چک کنه
0
1401/07/02
Mary 👨👩👦
ممنون عزیزم
خیلی لطف کردی💕
خیلی لطف کردی💕
0
1401/07/02
سهیلا .
خواهش انشالله بسلامتی بدنیا بیاد
0
1401/07/02
Mary 👨👩👦
ممنونم نینی شمام همینطور 🌹
دکتر خیلی خوب تو همدان که تو بیمارستان بوعلی هم باشه میشناسین؟
دکتر خیلی خوب تو همدان که تو بیمارستان بوعلی هم باشه میشناسین؟
0
1401/07/03
سهیلا .
آره دکتر ربیعی
دکتر صفاکیش
دکتر علیمحمدی
دکتر صفاکیش
دکتر علیمحمدی
0
1401/07/03
سهیلا .
دکتر جلالی فریمانی
خیلیا با بوعلی کار میکنن
خیلیا با بوعلی کار میکنن
0
1401/07/03
Mary 👨👩👦
ممنونم😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




