سلام خانم دکتر عزیز.من چهار ماه پیش آزمایش دادم کهtshام.۸ ۵بود(رنج ازمایشگاه۵.۴بود).بعد از اینکه دو ماه دارو مصرف کردم که البته خیلی هم منظم نبود مصرفم و فراموش میکردم...tshبه۱.۲۸ رسید.
تا کنون اصلا مشکل تیروئید نداشتم و حتی تو بارداری هم مشکلی نداشتم و سابقه خونوادگی هم نداریم.
و اینکه ذخیره آهنم ۱۰.۷بود و ویتامینDهم۳۰بود.
در دوره اقدام هم هستم. به نظر شما آیا ممکنه بخاطر کمبود آهن و D تیروئیدم دچار مشکل شده باشه؟؟؟و اینکه میتونم مصرف دارو رو قطع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



447
1401/07/01



