سلام عزیزم من از اول بارداریم تا الان حالت تهوع دارم الانم قرص ضد تهوع نخورم قشنگ سرویس میشم
مشکلیم نداشتم تاالان خداروشکر
خوب چون من نداشتم والان یهوسراغم اومده میترسم
شاید چیزی خوردی معدت حساس شده
سلام عزیزم بیشتر بخاطر استرس و فشار روانی این مدتی که کشیدی
به خودت فشار نیار خدا روشکر کن خانوادت پشتت هستن . خیلی ها خانوادشونم پشتشون واینمیسن
اضطراب از خودت دور کن
دیشبم گفتم متاسفانه موضوع شما. فقط برا شما رخ نداده. .. خانم ها زیادی تجربه کردن
باید قوی باشی و خدا شکر کنی بابت خانوادت
اگ بتونم همش دارم کابوس میبینم ازدیشبم که تونستم نت وبالابیارم شورش هارودیدم فقط افسرده ترشدم
طبیعی هس آخر حاملگی برمیگرده،یکمم از استرسزایمان هس اما درکل برمیگرده حتی نداشته باشی هم میاد آخر بارداری
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم به صورت معمول در برخی مادران حالت تهوع ممکن است در اواخر بارداری مجددا خودنمایی کند و برگردد، استرس و شرايط کشور نیز در شدت زدن به این شرایط دخیل هستند اما باید توجه داشت که در این هفته ها احتمال مشکلات دیگر همچون پره اکلامپسی نیز وجود دارند بنابراین برای اطمینان خاطر به بیمارستان برای کنترل سطح فشار خون و چک دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید تا خیالمان از هر جهت راحت شود 💗💗
سلام منم همینجورم از اول حاملگیم تا الان ویار و تهوع و فقط قرص اودیترون هست ک صبح ناشتا میخورم سرپام سر بچه اولمم متاسفانه همینجور بودم تا روز اخر حاملگیم تهوع داشتم و قرص استفاده میکردم