Ooma
پرسش (1401/06/31):

علت خارش‌ سینه در شیردهی

سلام‌دکتر‌‌بچم‌یک‌ماهشه‌‌شیرخشک‌با‌شیرمیدم‌یک‌سینم‌ک‌کمتر‌شیر‌خودمو‌میدم‌و‌خارش‌داره‌سینم‌یکم‌ممکنه‌ازعرق‌و‌کبره‌باشه‌یا‌شیر‌توش‌مونده‌لطفا‌رهنماییم‌کنید‌‌با‌تشکر.

سلام فاطمه جانم
عزیزم شما باید شیردهی را منظم از هر دو سینه انجام دهید تا دچار عفونت و التهاب نشود. خارش سینه نیز می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، تعریق، خشکی پوست، التهاب و....
باید از نزدیک ارزیابی گردد، خودتان هم مساله بهداشت را جدی بگیرید و اجازه ندهید عرق کرده بماند 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.