Ooma
پرسش (1401/06/31):

ورم زیر بخیه 🔴

سلام وقت بخیر
من دیروز بخیه زایمان سزارینم و کشیدم
از دیشب متوجه شدم زیر بخیه ام سمت چپ به اندازه تخم بلدرچین قلمبه شده
نمیدونم قبلش بوده یا نه
به نظرتون چی میتونه باشه
من میترسم فتق باشه
چون از روز سوم چهارم من کار کردم
راه رفتم چند بارم سنگینی بلند کردم
یعنی دختر سه سالم و بلند کردم
😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

سلامدجاری من اونطوری شده بود رفت دکتر دارو داد جذب شد گفته بود عفونت کرده و خون جمع شده
ولی حتما برو دکتر
این چند روزم انقدر نعطیلی
باشه حتما
ممنون
عزیزم نگران نباش
منم دقیقا مثل شما روز چهارم متوجه همچین چیزی شدم
هرکی هم دست میزد متوجه میشد
رفتم دکتر گفت صبر کن جذب میشه اگه نشد سونو بده
خودش جذب شد
۲تا خانم هم همین تلیپینک رو زده بودن
انگار طبیعیه
ممنون
انشاالله که جذب بشه
اخه من دفعه قبل که سزارین کردم این جوری نبود برای همین ترسیدم
سلام عزیزم زایمان دومت راحت بود یا اولی منم زایمان دومم سزارینه خیلی میترسم؟؟
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم با اینکه بسیار مشتاق هستم تا به شما کمک کنم اما این موارد باید از نزدیک لمس گردد تا از نظر عللی همچون تجمع خون زیر بخیه ها، عفونت و... ارزیابی گردد💗
ممنون🌸🌸🌸🌸
من سه بار زایمان کردم
اولی تو ۲۴ هفته زایمان طبیعی
دومی سزارین سومی هم سزارین
اولین سزارینم بعد از عمل خیلی اذیت شدم
دل پیچه های شدید
کتف درد
تا ۱۰ روز نمیتونستم راحت بخوابم رو مبل میخوابیدم

ولی این بار از روز دوم پاشدم
خیلی بهتر بود
خواهش میکنم مامان مهربان 💗💗💗
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه