Ooma
پرسش (1401/06/31):

بارداری هفته ۷ و آنوکساپارین

سلام
من توی ۷ هفتم تقریبا
قبلنا ی بارداری پوچ داشتم و پارسال هم زایمان زودرس توی ۶ ماه داشتم که ای وی اف کرده بودمو از اول آنوکساپارین میزدم
الان بدون دارو و طبیعی باردارشدم میخام بدونم الان هنوز نرفتم دکتر آنوکساپارین باید بزنم یا نه؟
و اینکه آیا استفاده آنوکساپارین به تشکیل قلب و رشد جنین کمک میکنه؟؟؟

سلام
مبارک باشه😍
ان شاءالله تا آخرش همه چی خوب پیش بره و صحیح و سلامت نی نی رو بغل بگیری❤️
آنوکساپارین رو در دو حالت میدن یا مشکل انعقادی داشته باشی یا آی وی اف برای خونرسانی بهتر به جنین یا جنین ها
بعید میدونم این سری که بارداریت طبیعیه اگر جهش انعقادی نداری آنوکسا لازم باشه.
نهایت شاید آسپرین بده دکتر.
فدات
نمدونم میگم بزنم شاید به تشکیل قلب کمک کنه شنیدم
نه من نشنیدم به تشکیل قلب مستقیم کمک کنه ولی در کل آسپرین و آنوکسا باعث خونرسانی و رشد بهتر جنین میشن
ولی شما حتما با مشورت پزشکت پیش برو اصلا سرخود استفاده نکنی❤️
وضعیتتم از اقدام به ۷ بارداری تغییر بده کیف کنیم ما😍😍❤️❤️
اها..
مرسی عزیز😘😘
والا میخاستم بذارم ۸ هفته برم دکتر ک قلب ببینم
الان میترسم میگم برم زودتر اگ لازمه بم بگه بزنم
نمیدونم چ کنم
فدات بشم اونقدر پیر شدم ۵ ۶ سال بخاطر این بارداریا الان تا قلب نشنوم بخدا باور نمیکنم بخاطر همین عوض نکردم
🤕
الان من درست وارد کردم سوالمو که پزشک اوما هم ج میده؟؟
اگر یه ویزیت بشی ضرر نداره. شاید غیر از اینا دارویی ویتامینی چیز دیگه ای بخواد بهت بده
بله درسته منتظر باش جواب میدن
هرچی زودتر تحت نظر پزشک باش . سرخود چیزی مصرف نکن فعلا
ان شالله ایندفعه صحیح و سالم تا اخر ۹ ماهگی پیش میری عزیزم .
با حال خوبت برای همه ی اقدامیا دعا کن💫🤲🏻
آخی آره درکت میکنم. منم تجربه سقط دارم میفهمم حستو. ولی خب به خودت انرژی و حس مثبت بده😍 تا ان شاءالله تا آخرش همه چی خوب پیش بره.
وضعیت بارداریتو وارد کن ببین حرکتاشو از کی قراره حس کنی😍 انتی و انومالی کی میشه😍 از همه مهمتر تاریخ تولدش کی میشه😍
آره کاملا درسته
🙏
چشم😍
دعا گوی همتونم هم اقدامیا هم باردارا
شمام دعا کنین برام😘
۷ بارداریتو قربون😍❤️
کی‌ شد زایمانت؟
قربونت بشم ایشالا بزودی ۳۸ بارداریتو ببینم😘
۲۳ اردیبهشت
ممنونم مهربووونم😍 ان شااااءالله😁 همچنین خودتم❤️
اردیبهشتیه😍😍🥲🥲
خیلی عالیه خیلیییی
ان شاءالله به موقع صحیح و سلامت به دنیا بیاد❤️
انشالله خدا ب همه بارداری سالم و بچه بده🤲
عزیزم منم سقط داشتم وتو سیکل ای وی اف بودم که طبیعی باردارشدم
ولی دکتر برام انوکسارو تجویز کرد. بهتره بری زیر نظر دکترت
به سلامتی..
از هفته چند زدی انوکسارو؟
من 6 هفته 4 روز رفتم سونو. بعدش رفتم دکتر از همون تایم برام تجویز کرد
من ای یو آی هم قبلا انجام داده بودم که مثبت شده بود اونجام استفاده می‌کردم
تو این هفته رفتی قلب تشکیل شده بود؟
مشکلم اینه میترسم زود برم
بله عزیزم سونو واژینال انجام دادم
بسپار به خدا عزیزم
برو پیش دکترت هم شرایطتو بدونه هم برات نوبت بزنه برا سونو
اره.. میرم ایشالا..
دعام کن😘
حتما عزیزم انشاالله به خوشی نی نی بغل بگیری
سلام عزیزجانم
انوکساپارین به تشکیل قلب کمکی نمی‌کند فقط مانع سقط هایی می‌شود که بدلیل مشکلات انعقادی رخ می‌دهند بنابراین از آنجایی که ما بر شرایط کلی شما اشراف نداریم نمی‌توانیم نظری بدهیم، با پزشک خود تماس بگیرید تصمیم گیری انجام شود ، ممکن است تصمیم به دادن آسپرین بگيرند🌹
ممنون🙏
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه