سلام
من توی ۷ هفتم تقریبا
قبلنا ی بارداری پوچ داشتم و پارسال هم زایمان زودرس توی ۶ ماه داشتم که ای وی اف کرده بودمو از اول آنوکساپارین میزدم
الان بدون دارو و طبیعی باردارشدم میخام بدونم الان هنوز نرفتم دکتر آنوکساپارین باید بزنم یا نه؟
و اینکه آیا استفاده آنوکساپارین به تشکیل قلب و رشد جنین کمک میکنه؟؟؟
پرسش (1401/06/31):
بارداری هفته ۷ و آنوکساپارین
454
49
1401/06/31
سوال کننده
1
1401/06/31
فاطمـه
سلام
مبارک باشه😍
ان شاءالله تا آخرش همه چی خوب پیش بره و صحیح و سلامت نی نی رو بغل بگیری❤️
مبارک باشه😍
ان شاءالله تا آخرش همه چی خوب پیش بره و صحیح و سلامت نی نی رو بغل بگیری❤️
0
1401/06/31
فاطمـه
آنوکساپارین رو در دو حالت میدن یا مشکل انعقادی داشته باشی یا آی وی اف برای خونرسانی بهتر به جنین یا جنین ها
0
1401/06/31
فاطمـه
بعید میدونم این سری که بارداریت طبیعیه اگر جهش انعقادی نداری آنوکسا لازم باشه.
نهایت شاید آسپرین بده دکتر.
نهایت شاید آسپرین بده دکتر.
0
1401/06/31
سوال کننده
فدات
نمدونم میگم بزنم شاید به تشکیل قلب کمک کنه شنیدم
نمدونم میگم بزنم شاید به تشکیل قلب کمک کنه شنیدم
0
1401/06/31
فاطمـه
نه من نشنیدم به تشکیل قلب مستقیم کمک کنه ولی در کل آسپرین و آنوکسا باعث خونرسانی و رشد بهتر جنین میشن
1
1401/06/31
فاطمـه
ولی شما حتما با مشورت پزشکت پیش برو اصلا سرخود استفاده نکنی❤️
2
1401/06/31
فاطمـه
وضعیتتم از اقدام به ۷ بارداری تغییر بده کیف کنیم ما😍😍❤️❤️
0
1401/06/31
سوال کننده
اها..
مرسی عزیز😘😘
والا میخاستم بذارم ۸ هفته برم دکتر ک قلب ببینم
الان میترسم میگم برم زودتر اگ لازمه بم بگه بزنم
نمیدونم چ کنم
مرسی عزیز😘😘
والا میخاستم بذارم ۸ هفته برم دکتر ک قلب ببینم
الان میترسم میگم برم زودتر اگ لازمه بم بگه بزنم
نمیدونم چ کنم
0
1401/06/31
سوال کننده
فدات بشم اونقدر پیر شدم ۵ ۶ سال بخاطر این بارداریا الان تا قلب نشنوم بخدا باور نمیکنم بخاطر همین عوض نکردم
🤕
🤕
0
1401/06/31
سوال کننده
الان من درست وارد کردم سوالمو که پزشک اوما هم ج میده؟؟
1
1401/06/31
فاطمـه
اگر یه ویزیت بشی ضرر نداره. شاید غیر از اینا دارویی ویتامینی چیز دیگه ای بخواد بهت بده
1
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله درسته منتظر باش جواب میدن
0
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هرچی زودتر تحت نظر پزشک باش . سرخود چیزی مصرف نکن فعلا
1
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله ایندفعه صحیح و سالم تا اخر ۹ ماهگی پیش میری عزیزم .
با حال خوبت برای همه ی اقدامیا دعا کن💫🤲🏻
با حال خوبت برای همه ی اقدامیا دعا کن💫🤲🏻
0
1401/06/31
فاطمـه
آخی آره درکت میکنم. منم تجربه سقط دارم میفهمم حستو. ولی خب به خودت انرژی و حس مثبت بده😍 تا ان شاءالله تا آخرش همه چی خوب پیش بره.
وضعیت بارداریتو وارد کن ببین حرکتاشو از کی قراره حس کنی😍 انتی و انومالی کی میشه😍 از همه مهمتر تاریخ تولدش کی میشه😍
وضعیت بارداریتو وارد کن ببین حرکتاشو از کی قراره حس کنی😍 انتی و انومالی کی میشه😍 از همه مهمتر تاریخ تولدش کی میشه😍
0
1401/06/31
فاطمـه
آره کاملا درسته
1
1401/06/31
سوال کننده
🙏
1
1401/06/31
سوال کننده
چشم😍
دعا گوی همتونم هم اقدامیا هم باردارا
شمام دعا کنین برام😘
دعا گوی همتونم هم اقدامیا هم باردارا
شمام دعا کنین برام😘
0
1401/06/31
فاطمـه
۷ بارداریتو قربون😍❤️
0
1401/06/31
فاطمـه
کی شد زایمانت؟
0
1401/06/31
سوال کننده
قربونت بشم ایشالا بزودی ۳۸ بارداریتو ببینم😘
0
1401/06/31
سوال کننده
۲۳ اردیبهشت
0
1401/06/31
فاطمـه
ممنونم مهربووونم😍 ان شااااءالله😁 همچنین خودتم❤️
0
1401/06/31
فاطمـه
اردیبهشتیه😍😍🥲🥲
خیلی عالیه خیلیییی
ان شاءالله به موقع صحیح و سلامت به دنیا بیاد❤️
خیلی عالیه خیلیییی
ان شاءالله به موقع صحیح و سلامت به دنیا بیاد❤️
0
1401/06/31
سوال کننده
انشالله خدا ب همه بارداری سالم و بچه بده🤲
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
عزیزم منم سقط داشتم وتو سیکل ای وی اف بودم که طبیعی باردارشدم
ولی دکتر برام انوکسارو تجویز کرد. بهتره بری زیر نظر دکترت
ولی دکتر برام انوکسارو تجویز کرد. بهتره بری زیر نظر دکترت
0
1401/06/31
سوال کننده
به سلامتی..
از هفته چند زدی انوکسارو؟
از هفته چند زدی انوکسارو؟
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
من 6 هفته 4 روز رفتم سونو. بعدش رفتم دکتر از همون تایم برام تجویز کرد
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
من ای یو آی هم قبلا انجام داده بودم که مثبت شده بود اونجام استفاده میکردم
0
1401/06/31
سوال کننده
تو این هفته رفتی قلب تشکیل شده بود؟
0
1401/06/31
سوال کننده
مشکلم اینه میترسم زود برم
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
بله عزیزم سونو واژینال انجام دادم
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
بسپار به خدا عزیزم
برو پیش دکترت هم شرایطتو بدونه هم برات نوبت بزنه برا سونو
برو پیش دکترت هم شرایطتو بدونه هم برات نوبت بزنه برا سونو
0
1401/06/31
سوال کننده
اره.. میرم ایشالا..
دعام کن😘
دعام کن😘
0
1401/06/31
🤪Zahra 🤪
حتما عزیزم انشاالله به خوشی نی نی بغل بگیری
0
1401/06/31
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
انوکساپارین به تشکیل قلب کمکی نمیکند فقط مانع سقط هایی میشود که بدلیل مشکلات انعقادی رخ میدهند بنابراین از آنجایی که ما بر شرایط کلی شما اشراف نداریم نمیتوانیم نظری بدهیم، با پزشک خود تماس بگیرید تصمیم گیری انجام شود ، ممکن است تصمیم به دادن آسپرین بگيرند🌹
انوکساپارین به تشکیل قلب کمکی نمیکند فقط مانع سقط هایی میشود که بدلیل مشکلات انعقادی رخ میدهند بنابراین از آنجایی که ما بر شرایط کلی شما اشراف نداریم نمیتوانیم نظری بدهیم، با پزشک خود تماس بگیرید تصمیم گیری انجام شود ، ممکن است تصمیم به دادن آسپرین بگيرند🌹
1
1401/07/01
سوال کننده
ممنون🙏
0
1401/07/01
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/07/01
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




