Ooma
پرسش (1401/06/31):

کمکم کنید دیگه نمیدونم چکارکنم😭😭😭

پسرم الان ۹ روزه مریضه خوب نمیشه. ۴ روزه بهش انتی بیوتیک میدم ولی انگار نه انگار. ۹ روزه تب داره. یه روز خوبه فرداش تب میکنه. از دیروز سرفه داره و از شدت سرفه دیشب بالا آورد. شبا تو خواب به شدت خروپف میکنه و اذیت میشه. چندروز پیش به پیشنهاد اطرافیا بردیم پیش تول گیر. گفتن یه چیزی تو گلوش مونده. اونم به گفته خودش رفعش کرد ولی خوب نشد. چکارکنم بچه ها؟دارم دق میکنم😭😭😭😭

سلام بردین دکتر؟
سلام. اره ۴ روز پیش بردم. یه انتی بیوتیک داد و یه شربت خلط آور و یه اسپری بینی. همین
پسر منم سه روزه اینطوریه دکتر گفت گلوش چرک داره
با اینکه داروهاشو سروقت میدم گاهی تب داره از ترس تب شبا نمیخوابم
۳ روز طوری نیست. پسر من داره ۹ روز میشه. یه روز خوبه تب نداره فرداش یهو تب میکنه. منم سریع استا یا پروفن میدم بهش‌.
روی سینشو چرب کن تا سرفه هاش کمتر شه من زیر بینیشم ویکس میزنم
نشاسته هم برای گلوش خوبه مثل فرنی درست کنین بخوره
نشاسته و فرنی دوست نداره نمیخوره کلا.
میترسم یه مشکل جدی باشه😭😭😭
ایشالله زود خوب میشه 🤲
ان شاالله😭
بد به دلت نیاز عزیزم دوباره ببر دکتر چک کنه
هوا پاییزیه یهو سرد و گرم میشه خیلیارو مریض کرده
آره امروز باید ببرمش‌. تو شهرمون پزشک اطفال نیست. امروزم که پنجشنبه و فردا جمعه دستم به جایی بندنیست😔
نگران نباش انشالله همین امروز خوبه خوبشه
تب مداوم نشانه عفونته
ازمایش بگیر ازش
این ویروسه جدیده
یه روز خوبه یه روز باز حالش بد میشه
تا ۱۴ روزم ادامه داره
گلم نگران نباش خوب میش..بهش ایپوپروفن بده بهش هر۶ساعت...مثل پسر من بهش استامنوفن تاثیر نداره..فورا تبش خوب میش چون عفونت داره هنوز تب میکن...انتی بیوتیک باید قویتربدی
من پسرم بهش سوزن زدن تبش قطع شد فورا
یا سرم وصل کنیدحتما.مطمن باش فورا قطع میش
گلم یه روز ک تب ندار شربتش قطع نکن.بایدمرتب بدی حتما ..تا دورش بگذر خوب میش
سلام معمولا تب بیش ازسه روز روبایدببری ازمایش واینکه وقتی دارومیدیم وبهبودی حاصل نمیشه بایدببری مجدد ویزیت دکتر.نمیخام بترسونمتون ولی اگربیمارستان بستری بشن خیلی سریعترخوب میشه تاداخل منزل ازاسم بیمارستان نترسید بامشورت مجددپزشک شایدبستری کردن وبهبودی کامل حاصلشد🌹
شاید پسرت عفونت داره
به نظر منم برید بیمارستان بعضی عفونتا فقط تزریقی جواب میده
سلام پسرم منم ک مریض شد دوهفته طول کشید تا خوب شد باید دوره اش رو بگذرونه .
با مشورت دکتر اگ استا جواب نمیده ایبوپروفن بهش بده
براش بخور گرم بذار .
پماد ب ب کلد هم بزنی ب سینه و گردنش خوبه
تبش خیلی طولانی شده باید ازش ازمایش بگیری
موافقم
من تب پسرم بالا بود طوری ک تو خونه حتی با بروفن هم پایین نمیومد
وقتی دکترش گفت بستری کن تا بیمارستان گریه کردم
اما نیم ساعت بعد اینکه بهش سرم وصل شد تبش ب کل قطع شد و دیگه تب نکرد
فرداشم مرخص شد و فقط برا دارو گرفتن میبردمش

حالا اگه خونه میموندیم حداقل یک هفته درگیر بیماری بودیم
عزیزم شماره یه دکتر رو بهت میدم فوق العاده اس پیام میدی بهش مشکل رو میگی ویزیت میکنه حرف نداره دکتر سیف الهی هستن تشخیصشون عالیه ویزیتشون 100تومنه فکر کنم بهتون زنگ میزنن اگر خواستی بگو بفرستم
مشهدی شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.